מחלומות למציאות - סדנה לתפעול ושיווק נכון של דף הפייסבוק

יום ראשון, 11 באוקטובר 2015



מכירים את ההרגשה שפתאום אתם חושבים על רעיון חדש ...
אתם הופכים אותו כמו כדור מכל הכיוונים,
הוא אצלכם בראש ואתם עדיין אפילו לא מדברים עליו, פשוט לא מעיזים.
עד שאתם מרגישים שהרעיון הוא טוב, מקבלים ביטחון ומספרים למישהו קרוב (במקרה שלי למון אמור)
ששואל שאלות, וקצת מקשה מתוך חשדנות ואז מחייך ואומר שהרעיון טוב, אפילו טוב מאוד.

הרעיון להעביר סדנה לניהול נכון של דפי פייסבוק הגיע בעקבות המון שאלות שאני נתקלת בהן,
ובמהלך שלוש שנים של עבודה אינטנסיבית עם עסקים להם אני מתפעלת את הדף העסקי.
כשלמדתי את תחום המדיה החברתית בכלל, ואת תחום הפרסום הממומן בפייסבוק בפרט,
 אני זוכרת שחזרתי באותו הערב עם המון התלהבות הביתה,
וסיפרתי למון אמור שפייסבוק הוא עולם ענק, שלם ומדוייק,
שניתן להגיע בעזרתו בדיוק לקהל אליו רוצים גם בתקציבים קטנים יחסית.

אני, שהגעתי מעולם המדיה הכתובה, מעריצה ומעריכה דף איכותי של מגזין,
התאהבתי בעולם המדיה הדיגיטלית אליה הייתי מכורה עוד לפני הלימודים.

את כל הידע שצברתי אני רוצה להעביר אליכם :
מה נלמד בסדנה ?
1. דף עסקי - איך צריך להראות ומה חשוב שיכלול.
(מתאים גם למי שיש לו דף עסקי ורוצה לשפר את הנראות והאפקטיביות שלו)
2. אסטרטגיות ותכנים
3.פרסום ממומן - אדס מנג'ר
4. ניתוח נתוני העמוד
5. איך להגדיל את חשיפת העמוד גם בלי פרסום ממומן


חשוב לי לציין שהסדנה עמוסה מידע חשוב והכי עדכני,
ובסיומה רמת הביצוע וההבנה של הדף העסקי שלכם תעלה ותשתפר,
והיא מתאימה גם למי שרוצה לפתוח דף עסקי חדש,
ובעיקר למי שכבר מתפעלת דף עסקי אבל לא מקבלת את התוצאות בהן היא מעוניינת,
או שרוצה לשפר אותן.

אז מתי ?

25.1 , יום רביעי, בבית ציוני אמריקה (אולם גלריה)
שעות 09:00-14:00
מחיר : 280 ש"ח (לא כולל מע"מ)
*מגיעה עם חברה ? הרשמו ביחד ושלמו 250 ש"ח (כל אחת) (לא כולל מע"מ)

לינק להרשמה ליחיד - https://app.icount.co.il/m/1c956
לינק להרשמה של שתי משתתפות ומעלה - https://app.icount.co.il/m/3aa78
(המחיר למשתתפת המגיעה עם עוד נרשמת)

עוד שאלות ? אפשר לפנות אליי בפלאפון 0528-744979
בפייסבוק ... או במייל orly555@gmail.com


*הטקסט מנוסח בלשון נקבה, אבל פונה לשני המינים.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה