Welcoming 2014 - דיאנה לינדר

יום שלישי, 7 בינואר 2014


פוסט שלישי בפרויקט "Welcoming 2014" והפעם ההמלצות המדהימות של דיאנה לינדר.
את דיאנה הכרתי בקורס הצילום וסטיילינג מזון של "מתכוניישן" אותו למדתי לפני כשנה וחצי,
כבר בדקות הראשונות הוקסמתי מהידע הרב שלה, העובדה שכאשר הזיזה מפית או צלחת על סט הצילום,
 הסטיילינג והתמונה הפכו מיפה למושלם וכל זאת עם חיוך ורצון ללמד.  






אתר - Madewell
גיליתי את מאדוול בנסיעה האחרונה שלי לניו יורק
 ומאז אני מאוהבת ועושה אונליין “window shopping” כל הזמן.
מאדוול זה השילוב המושלם של Urban Outfitters and J.Crew,
יותר איכותי מאורבן ויותר מגניב מ J.Crew .
הם לא עושים משלוחים לארץ בשלב זה אך יש אתרים מעולים להזמנת באינטרנט מארה" ב. 

בריאות - זרעי צ'יה
כשהייתי בהריון בחודש מתקדם הייתי אצל חברתי הטובה גליה,
שהכינה לעצמה חלב שקדים בתוספת זרעי צ'יה. 
היא אמרה שזה לא רק מלא בויטמינים אלא גם גורם לתחושת שובע במהלך היום.
מאז ילדתי ותחושת הרעב (עם הנקה) התגברה ונזכרתי בזרעים שלה.
אני שמה שתי כפות בתוך הדייסה שלי בבוקר ובאמת יש לי הרבה יותר אנרגיה, אני מרגישה יותר בריאה, אבל לצערי אני רעבה יותר מתמיד (כנראה עד שהקטן יעבור לבקבוק). ניתן למצוא בחנויות טבע. 

מתכון - סלט קוסקוס
דניה הכינה את הסלט הזה לצילומים לבלוג לפני שבועיים. צילמנו, טעמנו והתוצאה פשוט הדהימה אותי. לכאורה זה סלט קוסקוס סטנדרטי אבל משהו בשילוב של המרכיבים והרוטב פשוט הופך את המנה הזאת למנה שבא לך שתהיה כל הזמן במקרר-לנישנוש אחרי עבודה, ארוחת ערב או אפילו בראנץ' בשבת.
 מאז אני הכנתי את הסלט 3 פעמים, ובטוח עוד אכין המון פעמים בשנה הקרובה.

מוצר לשיער - Surf Spray
למדתי תואר ראשון בסנטה ברברה, קליפורניה, ובימים חמים אני ושותפה שלי היינו קמות מוקדם
 לפני השיעורים כדי לטבול את השיער בים - ולא כי לא הייתה מקלחת - אלא כדי לקבל את הלוק
שכל כך אהבנו  של שיער גלי ממי המלח של הים. כמה שנים אחרי זה גיליתי מוצר מדהים
מחברת במבל אנד במבל, בשם Surf Spray, שעושה את אותו העבודה רק בלי להתקרב לים.
היום, כשאין לי אפילו חמש דקות לארגן את השיער לפני שאני יוצאת מהבית,
אני משתמשת בספריי ובברונזר טוב, וזה כמעט כמו בימים הטובים בקולג'.
אפשר לקנות מהאתר של Sephora.

מגזין  - Kinfolk
העבודה שלי היא כזאת שנותנת לי ממש ליצור עולמות של סטייל בכל כתבה,
פרויקט או ספר שאני מצלמת. את ההשראה שלי אני מקבלת מכל מיני מקומות,
אבל את מירב ההשראה בזמן האחרון אני מקבלת מהמגזין Kinfolk.
המגזין (גם מודפס וגם דיגיטלי) יצר מסביבו קהילה של אנשים שרוצים לגעת בסטייל המושלם הזה.
כך שהיום אנשי Kinfolk מארגנים אירועים מסוגננים במקומות שונים בכל העולם (לצערי עדיין לא כאן). ניתן להזמין מנוי מודפס או דיגיטלי באתר שלהם ולצפות במאות התמונות המעלפות שלהם ברחבי Pinterest. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה