רגעים של סופ"ש #1

יום ראשון, 5 בינואר 2014




מה עשיתם השבת ? שאלה שחוזרת תמיד לקראת מוצ"ש או ביום ראשון בבוקר.
אם תשאלו אותי מה עשיתי השבת, המשפט הראשון עם חיוך שתשמעו יהיה,
שביום שישי בבוקר למדתי את שיעור ה-SUP הראשון שלי.
בחודשיים האחרונים התלבטתי, חשבתי, שקלתי, אם הספורט הזה יתאים לי ...
מצד אחד הלוקיישן המושלם עבורי - הים,
ומצד שני מליון שאלות, איך שומרים על שיווי משקל, איך מצליחים לעמוד על הגלשן,
ואיך מתמודדים עם המבוכה של ליפול למים ? 




ביום שישי בבוקר העליתי שתי תמונות לאינסטגרם שלי,
(orly555 - מה אתם עוד לא עוקבים אחריי ?)
תמונה אחת של חוף הים הרגוע שצולמה לפני השיעור,
והשנייה שצילמתי ב"שוק הכרמל" כבר בדרך חזרה הביתה , 
אז כבר היו לי תשובות על כל השאלות, וכן ליפול למים זה מאוד מביך וגם שורף בעיניים ובאף,
אבל אני כבר קבעתי שיעור שני, מקווה שהתכווצויות השרירים יעברו עד אז....


ואתמול בתשע בבוקר שוב חזרתי לחוף הים הפעם עם מיה ויונתן,




 

אם תשאלו אותי מה עשינו השבת ? 
חוץ משיעור ה- SUP  התשובה שלי תהיה,
שזאת הייתה שבת בלי הרבה תכנונים, גם בלי הרבה בישולים,
(חוף מעוגת ביסקוויטים שהפכה ל-must וגם עוגת התפוחים המצוינת של "ביסים")
עם הרבה זמן משפחה ומזג אוויר מושלם. 


2 תגובות :