רגעים של סופ"ש #3

יום ראשון, 19 בינואר 2014


"בשדה ירוק , על גבעה תלולה
במקום רחוק,סוף דרך לא סלולה"
שרתי לי בשקט את השיר של גידי גוב תוך כדי שאני מסתכלת על השדה הירוק והמשגע מולנו,
"אבא בדיוק שר את אותו השיר..." אומר לי יונתן ומחייך,
מצביע על מון אמור שהלך כמה צעדים לפניי.










אתמול נסענו לראות את שדות הארטישוק בניר בנים,
היינו בסיור מעניין של כשעה וחצי  ב"ארטישוק של נועם"  וטיילנו בין עצי האפרסק לשדות החיטה הירוקים,
מקשיבים להסברים על אחד הירקות האהובים עלינו.

אני תמיד אוהבת לראות את מון אמור עם הילדים בטבע,
מראה להם את אגוזי הפקאן, עצי הפרי ושדות החיטה,
אני אומנם אוהבת ומעריכה את המרחבים, הטריות והירוק
אבל למון אמור יש התנהגות של אדם שגדל קרוב ומכיר את הטבע, בניגוד אליי העירונית.

כמובן שחזרנו הביתה עם ארגז מלא ארטישוקים, שחצי מהם כבר אכלנו אתמול בערב,
נהנים מהירק הטעים והטרי תוך כדי שאני חושבת למה קנינו רק ארגז אחד ולא שניים...




תגובה 1 :

  1. פוסט מקסים. ארטישוק הוא גם הירק האהוב עליי :)

    השבמחק