חדש על המדף ... Summer time

יום שלישי, 26 ביוני 2012


מוצרים של שאנל, M.A.C, ל'אוקסיטן וחברות אחרות,
הצטרפו למדף האיפור והטיפוח שלי בזמן האחרון,
סקירה קצרה על מוצרים מומלצים ואחד שלא. 


1.
 (83) Chanel -illusion d'ombre - illusoire
מקום של כבוד תקבל הצללית - illusoire של שאנל
צללית במרקם קרם שמגיעה בצנצנת זכוכית קטנה עם הברגה.
מאז שהגיעה בחבילה היישר מסטרוברי, לא היה יום שלא התאפרתי בה,
היא קלה למריחה (אני משתמשת באצבעות), עמידה לשעות ארוכות, ובעלת גוון אפור מטאלי מעושן מדהים
היא מסוג המוצרים שפשוט אי אפשר למצוא להם חסרונות.
אולי המחיר ?
גם בנושא הזה למרות שמדובר במוצר של שאנל מחיר המוצר סביר ביותר יחסית לאיכותו,
ולעובדה שאני מתאפרת איתו על בסיס יומיומי.
מומלץ !

2.
 Leopard love של חברת Too faced
אחד המוצרים עליהם כבר כתבתי בעבר, אבל מכיוון שאני מרוצה ממנו מאוד ומשתמשת בו באופן קבוע,
שילבתי אותו גם בפוסט הנוכחי,
פלטה המכילה שלושה מוצרים: ברונזר, הייליטר וסומק.
ניתן לקרוא על המוצר בפוסט - Total look dazzling darling
אני רכשתי אותו ב- ASOS.
רכישה מצוינת !

3.
China glaze - nail lacquer
שני לקים מקולקציית הנאון של China glaze הגיעו אליי לסקירה.
Orange you hot - בצבע כתום שסומן ללא ספק כצבע של הקיץ הקרוב,
להפתעתי המרקם שלו היה די צמיגי ולכן התקשיתי למרוח אותו בצורה אחידה ויפה
 והוא גם התייבש לאט מאוד.
לעומתו  Hang ten toes- בצבע ורוד נאון, נמרח בקלות ובצורה אחידה,
התייבש מהר והרשים אותי מאוד מבחינת הגון הבוהק והדומיננטי.
מעליו נמרח Top coat והתוצאה היתה מושלמת.
עוד בקולקציה לקים בצבע כחול, ירוק, צהוב וסגול.
מחיר: 55 שקלים.

4.
אודם Lustering של M.A.C
נרכש לפני כשנה ושמתי לב שאני בוחרת להתאפר בו לעיתים קרובות,
האודם מסדרת Lustre במרקם לחותי עדין ולא שומני מידי,
 הגוון שלו ורוד עדין שנראה על השפתיים באופן בולט,
אבל לא דומיננטי מידי, עמיד יחסית ודוהה באופן אחיד מהשפתיים.
בחירה ורכישה מוצלחת.

5.
Eau de Chloe - Chloe
בושם קליל ומרענן עליו פירטתי בפוסט האחרון
Summer time



6.
מארזי מתנה של רשת SABON
לקראת חודש יולי-אוגוסט מחפשים הורים רבים מתנות למורות ולגננות,
חברת SABON השיקה ערכות מתנה מיוחדות,
המכילות מוצרים שונים של החברה וארוזים בצורה המוקפדת שאופיינית למותג.
קיבלתי לסקירה את ערכת Great affection שמכילה קרם גוף,קרם ידיים וסבון נוזלי על בסיס שמן,
כל שנה בקיץ אני מגיעה לרשת ורוכשת מתנות לקראת סוף השנה,
מי שעוקב אחרי הבלוג יודע שאני מאוד אוהבת את מוצרי המותג,
כך שהשנה שמחתי לגלות שיש ערכות מוכנות מיוחדות, במחירים אטרקטיביים.
מחיר הערכות 119-49 ש"ח.

7.
Calvin klein - glistening lip gloss- delicious light
את הגלוס קיבלתי במתנה על קניה שערכתי בסטרוברי,
מהמגוון הרחב שקיים, בחרתי בגוון ורוד בהיר,
שתיארתי לעצמי שאי אפשר להתאכזב ממנו וצדקתי.
בעל מברשת למריחה,המרקם שלו נעים מאוד, כמעט ללא ריח,
מוצר שכיף לקבל במתנה.
   
8.
  Clarince- gloss prodige - raspberry
אחד המוצרים שתמיד ישדרג כל איפור בין אם הוא טבעי או דרמטי, הוא גלוס,
לגלוס של קלרינס יש גוון פטל משגע עם ריח פירותי מדהים לא פחות,
הוא נמרח בקלות, עמיד יחסית לגלוס ובעל ברק גבוה מאוד,
הוא דהה באופן אחיד יחסית, מה שמעניק לו יתרון נוסף.
מחיר : 135 שקלים.

.9
L'occitane
שני קרמי ידיים התקבלו לסקירה מחברת ל'אוקסיטן
הראשון - קרם ידיים במהדורה מוגבלת - Creme mains - Cocoa flower
והשני קרם ידיים מסדרת השקד -Amande.
שני הקרמים הגיעו באריזת 30 מ"ל - מושלמת לנשיאה בתיק.
קרם הידיים האהוב עליי הוא קרם הידיים Shea butter של החברה המכיל חמאת שיאה,
זהו אחד הקרמים הבודדים שעוזרים לי בבעיה רצינית בעיקר בימי החורף של יובש קיצוני בידיים,
ולכן נבחר כאחד מעשרת המומלצים שלי לשנת 2011.
ניסיתי את שני הקרמים שנשלחו אליי ומבין שניהם העדפתי את קרם הידיים הקליל והנעים מסדרת השקד,
הקרם מועשר בחלב שקדים מרכך ומריח נפלא, המרקם שלו עדין והוא נספג מהר,
יתאים מאוד לתקופת הקיץ בה מעדיפים מרקים קלילים ולא שומניים וכבדים מידי.


10.
אודם Vegas volt של M.A.C
לסיום רכישה מאכזבת,
לאחר קריאה של ביקורות נלהבות ברשת על האודם Vegas volt
החלטתי לבחור אותו במסגרת Back 2 M.A.C
האודם במרקם מט מסדרת amplified, בגוון כתום שמתקבל על גוון העור שלי צועק ופלסטיקי,
מה שמבהיר שאפשר לראות ברשת ביקורות ותמונות,
אבל בסוף המבחן של המוצר, יהיה התאמתו לנתונים של המתאפרת
נמרח פעם אחת, קיבל ממני ביקורת בינונית ומטה ,
לא מבחינת איכות האודם אלא מבחינת הגוון שלא מחמיא לי, ונשאר במגירת האיפור שלי.




אלו המוצרים החדשים שמככבים הקיץ על המדף שלי !
! Summer time






* גילוי נאות: מוצרי China glaze, SABON, L,'occitane וקלרינס התקבלו מהחברות לסקירה. 

4 תגובות :

  1. הצללית של שאנל נראית מעולה- אני ממש אוהבת את הצבע!
    השלישייה של טו פייסד היא משהו שאני חומדת כבר המון המון זמן... הגיע הזמן להזין אותה אליי:)
    Lustering בעל מרקם וצבע מעולים! בחירה מצויינת:)
    התמונות שלך מדהימות כל פעם מחדש!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה peacha
      :-)
      יש מוצרים שקניתי שאני משתמשת בהם כל יום,
      הצללית של שאנל והשלישייה של טו פייסד מצוינים ומומלצים !

      מחק
  2. אני בעד להתפנק במוצרים יקרים מידי פעם, וכשמוצר כזה אהוב עליך, הוא ללא ספק שווה את המחיר :)

    אהבתי את המארז המנומר. בהחלט מדליק!

    הקיץ הזה מלא מלא בכתומים וורודים ובעוד בשנים קודמות הייתי מרגישה קצת לא בנוח עם שני הגוונים האלה, השנה אני נדלקת מהם גם כן.
    אולי הטרנדים מתחילים להשפיע עלי? :)

    הגוון של השפתון מתוק ממש!! לאחרונה אני שמה לב עד כמה אני אוהבת את השפתונים של מאק. זה תמיד איכשהו "פחות זה" של חברות אחרות.
    לא משנה של איזה מותג.
    אבל זה מתחיל להשתנות איכשהו כי אחרי הכל מאק פחות נגיש, וגם, אפשר לרכוש היום בחצי מהמחיר שפתונים מחברות עממיות שזה ללא ספק כדאי.

    אני מאוד אוהבת את המותג סבון גם כן, ונהנית אפילו סתם ככה לטייל בחנות. לאחרונה איכשהו לא ממש התחדשתי אצלם.
    מעניין לראות את המארזים החדשים :)

    אני וגלוס לא הולכים יחד. מה שכן, לאחרונה אני מגלה את השפתונים הלחותיים (מפתיע אותי מאוד!) שמצליחים לתת לי איכשהו אפקט דומה

    אני אוהבת לתקופה הזו את הקרמי ידיים של לאוקסיטן. יש לי את הדובדבן ולאחרונה רכשתי גם בושם מוצק שלו. מתה על הריח!!
    בחורף הקרם ידיים הרגיל שלהם כבד לי, אבל בעונה הזו, הקרמים הקלילים שלהם פשוט אידיאליים!
    בחנות אהבתי את הריח קקאו, אבל מעדיפה את הדובדבן שלי :)

    הוגאס וולט הוא ללא ספק שפתון בעייתי, יתקבל שונה על כל אחת בהתאם לגוון השפתיים והעור שלה. עלי הוא ממש מחמיא וגם לא נראה כזה צעקני (פרה הג'ינג'י כמובן ;))
    מעניין לבדוק אותו עכשיו..
    מה שכן, בכל מקרה אני חושבת שצריך סוג של נועזות לצאת איתו מהבית. הגוון שלו כ"כ חריג (בוהק או לא..) שהוא מושך המון תגובות - חיוביות ושליליות כאחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוגאס וולט הוא דוגמא מצוינת לזה שרק נסיון אישי עם המוצר הוא הקובע,
      כי בניגוד לקניות לא מתוכננות, בדקתי הרבה חוות דעת על המוצר,
      אבל אני לא מצטערת על הקניה, זה חלק מהחוויה :-)
      לא תמיד קונים רכישות מעולות.
      הצללית של שאנל מצוינת ושווה את המחיר,
      ואת המוצרים של ל'אוקסיטן התחלתי לאהוב מאוד בשנה האחרונה.

      מחק