! Summer time

יום חמישי, 21 ביוני 2012


חם. 
המזגן עובד שעות נוספות, גלידה ושייקים חוזרים לשגרת אחר הצהריים שלנו,
ורשמית הקיץ הגיע היום,
בעונה החמה והדביקה יש רצון להתבשם בריחות קלילים ומרעננים,
בשגרת קיץ 2012 שלי, השתלבו שלושה מוצרים חדשים.


1.
 L'eau de Chloe
הבושם נרכש בדיוטי פרי והגיע אליי לפני שלושה שבועות,
מאז אני משתמשת בו כל יום, נהנית מהריח וזונחת את כל האפשרויות האחרות.
השנה לקלואה היתה הצלחה אצלי, גם את הבושם הקודם - Chloe love אהבתי מאוד,
הוא עדיין לא נרכש, אבל זה רק עניין של זמן.
אז מה אהבתי ב - Eau de Chloe ?
הכל !
החל מאריזת הקרטון הקלאסית בגוון ירוק בהיר ולבן, בקבוק הזכוכית המרובע אליו קשור פפיון ירקרק,
 שמעניק הרגשה של תשומת לב לפרטים ורצון לשבור את הצורה הפשוטה יחסית של הבקבוק
וכמובן הריח הנקי והפרשי שמורכב ממי ורדים, פטצ'ולי, והדרים שהוא הריח הדומיננטי יותר בבושם.
כמו הרבה בשמים בעלי סגנון פרשי, שלא מצטיינים בנושא העמידות לטווח ארוך,
גם ה- Eau de Chloe לא עמיד מאוד, אבל יחסית לריחות מסוג זה, הריח שלו די עמיד.
את הבושם ניתן להשיג ברשת אפריל.

2.
CLEAN - Fresh laundry- Body souffle
על הבושם של CLEAN כתבתי כבר בפוסטים קודמים, והוא נבחר לאחד מעשרת הנבחרים שלי לשנת 2011,
לאחרונה הזמנתי מסטרוברי, את קרם הגוף שלו, שנקרא - Boddy souffle.
בעקבות השם שלו, ציפיתי למרקם מיוחד ,
אבל בפועל המרקם הוא של קרם גוף קליל, עם הריח הפרשי המושלם של מרכך כביסה מרענן כמו של הבושם. 
המוצר נמצא אצלי בשימוש כמעט יומיומי,
הריח, המרקם וגם המחיר שלו הופכים אותו למוצר שאני בטוחה שארכוש שוב.

3.
CLEAN  -Fresh laundry  -Bath & shower gel 
באותה החבילה עם קרם הגוף הזמנתי גם את ג'ל הרחצה של CLEAN,
אבל בניגוד לקרם אותו אהבתי, לא נרשמה התלהבות רבה מג'ל הרחצה,
הוא אומנם נעים מאוד ומריח מצוין, בדיוק כמו הבושם, אבל הריח כמובן לא עמיד לטווח ארוך,
 ואין לו יתרון על כל ג'ל רחצה אחר.



אני בחרתי שני פייבוריטים לקיץ הקרוב,
ואתם ?




2 תגובות :

  1. ה- L'eau de Chloe הוא גם הבחירה שלי לקיץ! בושם פרשי מדהים!
    הבושם השני זה הנרסיסו רדריגז החדש מוגבל For Her Delicate הסקסי המפילללל!
    והשלישי הבושם של קריטה. חלום.

    השבמחק
  2. בגדול אין לי ריחות לחורף וריחות לקיץ. ריח שאני אוהבת אני פשוט - אוהבת..
    אבל כיוון שבקיץ אני כמעט ולא מתמרחת, אני נצמדת לבושם אחד-שניים שהיו בשימוש גם בעונה הקודמת. כרגע זה Ferre in the mood for love שהאמת שכבר נמאס לי ממנו מזמן.. אבל הוא ישאר בשימוש עד שיגמר (כרגע בשימוש יומיומי) כי אני גם ככה לא מריחה אותו עלי (כמעט) והשני הוא של גיבנשי le secret מסדרת המלאכים והשדים. האמת, שאני הכי מתגעגעת והכי רוצה את הוט קוטור של ג'יבנשי לא ברור לי איך (שוב) פספסתי רכישה שלו.. איכשהו כשאני הולכת לקנות בושם אני רוצה לגוון. ואז מגיעה הביתה ומתגעגעת ולהוט קוטור שלי..

    השבמחק