!!! Happy birthday ... הבלוג בן שנה !

יום שני, 10 באוקטובר 2011



10.10.2010
תאריך מיוחד שנבחר אחרי הרבה התלבטויות ...
הפוסט הראשון שלי בבלוג,
הנושא שלו ? כמובן, חתונות -  "בואי כלה".
שיפוצים, אופנה, איפור, עיצוב, אימהות,
היו רק חלק מהנושאים הבאים.
לאט לאט, עם התגובות והכניסות לבלוג,
הפוסטים השתנו והפכו לאישיים יותר ובחלקם כיכבו תמונות שלי,
מה שלא היה בתכנון ההתחלתי.
לפי מספר הכניסות, הפוסטים האישיים הם אלו שהכי אהבתם.
זהירות שיפוצים - חלק ב'! שבר את שיא הכניסות שנמדדו ביום אחד.


שנה.
365 ימים.
86 פוסטים שפורסמו.
6 פוסטים בקטגורית הטיוטות.
טיוטה אחת נכתבה כבר בחודש אפריל, אבל אין לי אומץ ללחוץ על כפתור ה"פרסם רשומה".
שנה.



אז איך חוגגים יום הולדת לבלוג ?
החלטתי כבר לפני חודשיים.
לוגו.
פניתי למאיירת ומעצבת הגרפית - דניאל וינברג,
אחרי שראיתי חלק מהעבודות שלה בפייסבוק , והוקסמתי מהסגנון,
כמה טלפונים, כמה מיילים,
ו...יש!  לוגו בסגנון של פעם,שמעלה לי חיוך על הפנים.

תודה לקוראים
תודה למגיבים
תודה לבלוגריות שמיעצות, מגיבות ומפרגנות.
תודה גם לחיוכים ולמחמאות..

תודה !




בהמשך השבוע יתפרסמו שני פוסטים,
ובהם אפרט על שתי מתנות שיחולקו לקוראות הבלוג,
פרטים בהמשך ...






15 תגובות :

  1. מזל טוב!!! הלוגו מהמם!
    מצפים לעוד הרבה שנים מרובות בפוסטים מקסימים ומהנים :)

    השבמחק
  2. יום הולדת שמח לבלוג!! מי ייתן שהוא יזכה ל-120 שנה של פוסטים יפים ומעניינים כמו שהיו עד עכשיו :-)

    השבמחק
  3. מזל טוב להולדת שנה לבלוג! תמשיכי לכתוב מקסים ולצלם עוד יותר מקסים. אני חושבת שהלוק החדש של הבלוג הוא כ"כ את שזה מדהים . משגע!

    מאחלת לך עוד המון פוסטים מדהימים .
    נשיקות!

    השבמחק
  4. המון מזל טוב!
    איך הזמן טס, שנה, אה?...
    מצטרפת לבולשת, העיצוב החדש מהמם!

    השבמחק
  5. ברכות לבלוג החוגג. הלוגו נהדר. המשיכי להינות מהכתיבה, הפרסום, התגובות והשיתוף.

    השבמחק
  6. מזל טוב! תתחדשי על הלוגו החדש... אהבתי מאוד!

    השבמחק
  7. מזל טוב :)
    אני חושבת שעצם זה שהבלוג לוקח את הכיוון שלו עם הזמן הופך אותו לבדיוק מה שהוא, ולייחודיות שהוא מקבל מהבישול הארוך :)
    אני לא כאן שנה, אבל מקווה להיות כאן בהמשך.
    אהבתי את העיצוב החדש, לגמרי מדליק!
    למרות שאני משערת שאתגעגע קצת לרוקמת ;)

    השבמחק
  8. העיצוב מדהים!
    מזל טוב לך ולבלוג ולעוד הרבה שנים טובות של כתיבה ויצירה.

    השבמחק
  9. וואו איזה עיצוב מהמם!!
    תתחדשי והמון מזל טוב:)

    השבמחק
  10. אני אוהבת בבלוג שלך את הרבגוניות, פוסט אחד לא מרמז למשנהו ותמיד יש הפתעות מרגשות.

    לוגו נוסטלגי :)

    מזל טוב לשנה לבלוג, תמשיכי לרגש אותנו.

    השבמחק
  11. מזל טוב לבלוג המקסים שחוגג שנה, פינקת אותו במתנה מקסימה...
    כל כך את! ואני התמכרתי, אע״פ שלא מגיבה תמיד.
    נשיקות, ולא מבינה למה לקבוע פגישה איתך לוקח כל כך הרבה זמן (-:

    השבמחק
  12. מזל טוב!!! יש לך בלוג מדהייים, והעיצוב החדש רק משתדרג אותו D:
    אני באמת מאחלת לך, ולנו הקוראות, עוד הרבה שנים של כתיבה פורייה ומעניינת- את פשוט תותחית!

    השבמחק
  13. מזל טוב! הלוגו מאוד רטרו ואני מאוד אהבתי :)

    השבמחק
  14. מזל טוב לבלוג :) הלוגו נראה נפלא :)

    השבמחק