בואי כלה

יום שני, 11 באוקטובר 2010

10.10.10 איזה תאריך מושלם לחתונה, נכון?
אז לא רק אני חושבת ככה.
עשרות חתונות נערכו אתמול בלילה, והתאריך כמובן הוזמן הרבה מראש.
הנה כמה סרטי חתונה אהובים, שראיתי כבר עשרות פעמים.
            


מארגנת החתונות עם ג'ניפר לופז ומתיו מקונוהיי, 2001
אבי הכלה עם דיאן קיטון וסטיב מרטין, 1991
החתונה של החבר שלי עם כמה שחקנים אהובים עליי: ג'וליה רוברטס, קמרון דיאז,
ורופרט אוורט שאת הסצנה שבו הוא שר במסעדה את The moment i wake up
של ארית'ה פרנקלין, אני יכולה לראות בלי הפסקה,1997
(כל התמונות מכאן)

ב - Vogue ארה"ב, 2009 יש הפקה מקסימה עם הדוגמנית Sasha Pivovarova 

      
 וזאת התמונה האהובה עליי, זריקת הזר.

(התמונות מכאן

ואיך אפשר בלי הכלה שחיכינו כמה עונות עד שתתחתן ובסוף זה קרה בסרט ?
קארי ברדשאו ב- Sex & the city- the movie (התמונות מכאן)
 

התמונה הזאת הזכירה לי את החתונה שלי..... אחרי שקניתי נעליים תואמות לשמלת כלה שעלו לא מעט, מדדתי אותם בבית וראיתי שיותר מעשר דקות אני לא יכולה לנעול אותן, רצתי עם אמא שלי וקניתי זוג נעליים נוספות , אבל באמצע החתונה ראיתי שגם הן לוחצות, ופשוט החלפתי לנעלי ספורט לבנות !!! כן, נעלי ספורט עם עקב פלטפורמה שמכיוון שהשמלה הייתה ארוכה בכלל לא ראו.
אז הנה חתן וכלה שבחרו בנוחות.
(התמונה מכאן
ולסיום תמונה מהחתונה שלי
דרך אגב, אני התחתנתי ב- 1.1. כנראה גם אני אוהבת תאריכים מיוחדים,
מזל טוב לכל הזוגות שהתחתנו אתמול, מאחלת לכם חיי נישואין מלאי אהבה, אושר ושמחה.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה