מצאתי ברשת - Valentine's day !

יום חמישי, 12 בפברואר 2015


לא באמת חשבתם שאתעלם מחג הלבבות, נכון ?
כן יום אחד בשנה אני אוהבת את הקיטשיות, הורוד והנצנצים...
טוב, לא רק יום אחד בשנה. לא מתביישת ! 
כמה רעיונות מקסימים...יצירתיים וסופר מדהימים אם אתם רוצים להפתיע ולקבל חיוך ונשיקה !


המאיירת מיכל מרקו בעלת המותג "Micush" יצרה כרטיס ברכה עדין, מתוק עם ארנבים ולבבות,
אותו ניתן להוריד מחנות האטסי שלה, לכתוב מילים אוהבות ולצרף למתנה.
לחנות האטסי של Micush

המאיירת המוכשרת תמר נהיר ינאי משיקה ערכת רקמה חדשה וקסומה בצורת לב במיוחד לולנטיין,

בתי העץ המיניאטוריים של זוהר מור בעלת המותג קולולוש מדהימים בעיניי,
 הם בעלי צבעוניות שמחה וקסומה, עיצוב מקורי, ועשויים מעץ ממוחזר 
לקראת ולנטיין הושקו בתים חדשים עם תוספת כובשת של לב צבעוני מרחף.

אם אתם חובבי D.I.Y, 
תראו את הברכה המשגעת לולנטיין אותה מדגימים איך להכין בבלוג של מכופתרות
צעד אחר צעד, באמצעים והשקעה קטנה יחסית, תיצרו ברכה שבטוח תגרום למי שיקבל אותה לחייך.

האיורים של המאיירת גבריאלה ברוך גורמים לי לעצור, להסתכל ולחלום,
 יש לה סגנון מיוחד וכובש שניכר בכל העבודות שלה,
ולכבוד ולנטיין היא יצרה ברכה מרגשת עם הכיתוב You float my boat אותה ניתן להוריד מחנות האטסי שלה.

ומיספטל ? היא תמיד מפתיעה עם יצירות מתוקות וצילומים מהפנטים !
בפוסט המקסים "ולנטיינס" עם מתכון למקרונים במילוי שוקולד ליצ'י


 ! HAPPY VALENTINE'S DAY 



דרושים שמרים (או סדנת בישול ואפיה בבית הספר לבישול גלילי של ארז קומרובסקי)

יום ראשון, 8 בפברואר 2015



 סביב שולחן עץ ארוך צפינו על ארז קומרובסקי לש, מסדר,מתבל ומכין תוך שניות מנות טעימות להפליא.
כשכולם היו עסוקים ברשימת המתכונים וצילום של המנות המגוונות שהוגשו בלי הפסקה,
אני הוקסמתי דווקא מהגישה. 
 מכמות הצנצנות הקטנות עם מבחר התבלינים, מהנחת חומרי הגלם הנונשלנטית על הצלחות,
מביטחון מעורר קנאה ושליטה מדהימה בתחום שלפעמים אני קצת מפחדת ממנו. בישול ואפיה.
או בקיצור המטבח. 


נתחיל מההתחלה ? 
פעם הייתי ידועה בהפתעות שלי. יש לו למזל אריה נטייה לפנק ולהפתיע את האהובים עליו,
ועם השנים... ארוחות הבוקר מיוחדות והלא צפויות, המשלוחים המפתיעים לעבודה,
וימי הכיף הלא מתוכננים נגמרו לי הרעיונות. 
אז כשמון אמור אמר לי לפני מספר חודשים שאם יש תחום שהוא היה רוצה ללמוד במטבח הוא אפיית לחם,
קלטתי, הפנמתי ולמחרת כבר חיפשתי סדנה מעניינת בתחום.


נגיע לסוף ? 
אין שום ספק שנחזור. נכון הדרך לא קצרה ... (נסיעה מתל אביב למתת) והמחיר לא נמוך במיוחד,
אבל היה משהו ביום הזה שגרם לנו להתלהב (ולי גם לקנות שמרים במכולת כבר ביום למחרת)


ברגע שעברנו את שלומי הדרך התחילה להתפתל ופתאום היינו מוקפים בעצים גבוהים,והמון ירוק.
כשה waze הכריז "הגעת ליעד" כבר היינו ממש רעבים ושמחנו שאחרי המון מדרגות ודלת עץ כבדה,
חיכתה לנו ארוחת בוקר מדהימה ונוף מהפנט וגם חיוכים של אנשי צוות אדיבים.


אז מה בעצם עשינו בסדנה ?
למדנו מתכונים שונים, פטפטנו, צחקנו, שאלנו שאלות, רשמנו מרכיבים, הסתכלנו,
נהנינו מהיציאה מהשגרה ומההזדמנות לראות מקום חדש, אווירה נהדרת ואנרגיה מהפנטת,
וכמובן אכלנו בלי הפסקה מרקים, לחמים, סלטים טעימים להפליא שהוכנו במיוחד בשבילנו,
 פינוק אמיתי.


תבחרו את הסדנה שאתם הכי מתחברים אליה (יש מבחר...)
תבואו קצת רעבים, אל תשכחו לקחת מצלמה ותתכוננו לחוויה מיוחדת.



רגעים של סופ"ש #18 שלג

יום שני, 12 בינואר 2015


יום שישי. חמש וחצי בבוקר. 
שני הורים קצת עייפים ושלושה ילדים מתרגשים. 
נוסעים לשלג !
בדרך כל רבע שעה נשמעת השאלה ... מתי מגיעים ? 
הכפפות, הכובעים, מחמם האוזניים ומגפי הגומי היו האטרקציה בנסיעה,
הפריטים החדשים שנקנו יום קודם, שימחו אותם ואני מודה שגם אותי.
כבר אחרי כרמיאל לכיוון המושב (כרם בן זמרה) נתקלנו בחסימה הראשונה,
 בה דיווחו לנו שיש קרח על הכבישים,הדרך מסוכנת ושנצטרך למצוא דרך אחרת.
החסימה השניה חיכתה לנו לאחר חצי שעה נוספת של נסיעה, בדיוק ביציאה מצפת לכיוון המושב.
הבנו שלמושב לא נצליח להגיע בגלל השלג, והכבישים הקפואים,
וקצת התאכזבנו, רק ששתי דקות לאחר מכן ביער ביריה כשראינו את השלג הלבן והמדהים,
קריאות ההתלהבות והצחוקים התגברו והרצינות הפכה מהר מאוד לחיוך.
דניאל ויונתן התחילו כמה שניות לאחר שירדנו מהרכב בקרב כדורי שלג,
מיה חיכתה לבנות איש שלג תוך כדי שהיא קופצת על השלג וצוחקת.

ואני צילמתי וניסיתי להתחמק מכדורי השלג שלפעמים הגיעו גם לכיווני,
וכל כמה שניות הכרזתי בשקט "איזה יופי" כשכולם היו עסוקים... מוקסמת מהנוף הלבן והמהפנט.
את השעה הקרובה בילינו בבניית אולף ,
(הסבר למי שלא ראה את הסרט עשרים פעם כמוני ...אולף  הוא איש השלג מהסרט "FROZEN")
דאגנו להביא גזר מהבית שכמובן שימש כאף וענפים שבורים שימשו כידיים.


לשמחתנו כשכבר ממש היה לנו קר ורצינו להמשיך בדרכנו, ראינו שהכבישים כבר פתוחים,
והמשכנו למשפחה במושב (כרם בן זמרה) שם פינקו אותנו בשוקו חם וטעים עם מרשמלו.


WELCOMING 2015 - אורלי אלקלעי

יום חמישי, 8 בינואר 2015


הפוסט החמישי בפרויקט "WELCOMING 2015" והפעם ההמלצות שלי !
ולפני ההמלצות אני רוצה להגיד תודה ענקית לבלוגריות שהשתתפו בפרויקט :
שלי גרוס, אפרת ליכטנשטט, דר משיח וקרן שביט 
וגם למי שעיצבה את הפרויקט כבר בפעם השנייה עם המון סבלנות ומקצועיות המעצבת הגרפית ירדן גלילי
אז הנה הן ...ההמלצות שלי. 

קרדיט תמונה יולטה : דניאל שכטר, reDesign



מאיירת 
האיורים של תמר נהיר ינאי מושלמים בעיניי.
הגוונים ההרמוניים שמשתלבים בצורה נהדרת אחד עם השני,
הדמויות המוקפדות והעדינות,ובעיקר העובדה שכשאני מסתכלת על האיורים האהובים,
אני מרגישה שנכנסתי לעולם קסום והמחשבות שלי נודדות למקומות קסומים.
דף הפייסבוק של תמר נהיר ינאי

סדנה - ארז קומרובסקי
במילה אחת חוויה.
 ואם לפרט... השילוב המושלם בין מקום מרוחק שגורם לך לצאת מהשגרה,
אוכל טעים ברמה גבוהה, האפשרות לראות ולשמוע מתכונים משף שההנאה שלו מההכנה מורגשת ומדבקת,
אז אם אתם רוצים להתפנק, לצאת מהשגרה ולצחוק הרבה תתעניינו בתאריך של הסדנה הבאה.
עמוד הפייסבוק של בית הספר לבישול גלילי של ארז קומרובסקי

יולטה
התמכרתי למוצרי נייר, מעניינים, איכותיים כאלו שכיף להוציא מהתיק או להניח על השולחן.
עמי גואטה ואסף יולזרי שמייבאים מוצרי נייר ממיטב החברות בעולם פתחו לאחרונה חנות בכיכר מסריק,
בה תוכלו למצוא מבחר של מוצרים. מחברות, יומנים, ניירות עטיפה שיכולים לשמש כפוסטרים מעניינים,
וגלויות שאפשר פשוט למסגר ולתלות על הקיר בחדר הילדים, במטבח או בסלון.
ובנוסף למוצרים המשגעים שנמכרים בחנות, גם העיצוב שלה (כל התצוגה עשויה מרהיטי וינטג')
מעניין, מקורי ומעורר השראה.
עמוד הפייסבוק של Cavallini Israel

בית קפה התחתית
התל אביבים אולי ינחרו בבוז כשיקראו את ההמלצה שלי על בית הקפה המוכר "התחתית" ,
אבל לטובת הגרים מחוץ ל"בועה" אני כותבת על המקום בו תמצאו אותי ואת מון אמור לפחות פעם בשבוע,
אוכל פשוט וטעים להפליא, עיצוב עירוני ומוזיקה משובחת. מה צריך יותר ?
בית קפה התחתית, לינקולן 9, תל אביב.

אינסטגרם - dinalf
מעבר להיותה רשת חברתית מצליחה וממכרת, אינסטגרם מעניקה עבור רבים השראה ומקום ליצירתיות,
אני עוקבת אחרי החשבון של דינה אלפסי כבר תקופה אחרונה ואוהבת את התמונות המושקעות והיצירתיות,
אבל סדרת ה"רכבת" שלה צריכה להגיע לאחד המוזאונים ובעיניי היא פשוט גאונית.
דינה מצלמת רגעים מהנסיעה ברכבת, רגעים שרוב הסיכוי שהרבה מאיתנו נתקלים בהם וממשיכים הלאה,
אבל הראייה והעריכה המיוחדת של התמונות גורמת לכם לעצור, להתבונן ולקבל המון השראה.
לאינסטגרם של דינה אלפסי - dinalf - (סדרת הרכבת - mytrainmoments#)




WELCOMING 2015 - קרן שביט

יום רביעי, 7 בינואר 2015


הפוסט הרביעי בפרויקט "WELCOMING 2015" והפעם ההמלצות של קרן שביט.
קרן מעצבת, יזמית ובלוגרית ותיקה שכותבת את הבלוג המוכר והאיכותי "טוב ויפה"
עורכת בימים אלו מכירות מיוחדות שנקראות "אנשים/מעצבים/מוצרים" 
מעין חנות עיצוב שנודדת ברחבי הארץ בלוקיישנים משגעים,
 שקרן מזהה את הפוטנציאל שלהם להפוך לקסומים.
חנות העיצוב נודדת בסוף החודש לרמות השבים ואם אתם סקרנים ... הנה כל הפרטים





יום חוויה - בוקר בהרים
"בוקר בהרים" הוא מיזם חדש של חגית ופאני, ג'יפאיות ותיקות ובשלניות מעולות.
הן יאספו אתכן (פלאס 5 עד 7 חברות) בג'יפים שלהן ומשם תמשיכו לטיול שטח מרתק
 באזור שפלת יהודה ונחל שורק העתיר בגבעות ירוקות, מנזרים, כרמים ופינות חמד ארכאולוגיות.
 בפינת קסם ירוקה ומיוחדת תחכה לכן זולה יפיפייה ומושקעת עם ארוחת בוקר שאפשר רק לחלום עליה,
שם תוכלו להתפנק ולהעביר כמה שעות בוקר יפות מוקפות בטבע "טוסקני" ובחברות הכי טובות.

מוזלי - של אייל גימשי מ"המעדניה"
המוזלי של אייל גימשי מה"מעדניה" במרחביה הוא מנה קסומה, מעוררת, מדויקת ומרגשת.
דרך נפלאה להתחיל את היום עם פרץ של חיות, בריאות, ליבלוב ויצירתיות.
לא ברור מה סוד הקסם, בתערובת הדגנים המיוחדת, ביוגורט הנהדר, בריבה הביתית שנרקחת במיוחד,
או בפרחי המאכל (אמנון ותמר) המקשטים אותה.
 מה שבטוח זה, שהמנה הזו מעודדת את הרצון להתעורר בבוקר,
 והיום שמגיע אחריה מתחיל עם הרבה השראה.

חשבון אינסטגרם - dailydoodlegram
גפן רפאלי היא מאיירת נפלאה ומוכשרת, בוגרת מסלול איור בבצלאל.
מדי יום היא מעלה איור סוראליסטי חדש לאינסטגרם שלה.
האיורים שלה מושפעים מתמונות הפיד שמעלים חבריה באינסטגרם.
התמונות הללו מציתות את דימיונה והיא מחברת רעיונות ודימויים באופן סוראליסטי, 
אבסורדי ומעורר מחשבה. בנוסף היא מתייגת את האנשים שתמונותיהם היוו השראה לאיור,
דבר שנותן לו משמעות רחבה יותר של יצירה משותפת. 
לאיורים היומיים של dailydoodlegram באינסטגרם יש כיום כ-60 אלף עוקבים מכל העולם, 
מזמינה אתכם להצטרף.

מגזין - אתה נמצא כאן
שיתוף פעולה חד פעמי, חדש ומרגש של יובל סער (פורטפוליו) וגיא חג'ג' (עונג שבת).
בקיץ האחרון יצאו הכותבים לשני מסעות נפרדים בחו"ל וכשחזרו גילו,
 כמו כל מי שיצא אי פעם למסע, שמשהו השתנה להם בפנים.
 הם פנו לכמה מהכותבים והמאיירים הכי מוכשרים שהם מכירים והזמינו אותם להשתתף במגזין חד פעמי,
 שעוסק בדברים שקורים לך כשאתה יוצא לכמה זמן מהמקום שלך ומבקר במקום זר.
 למגזין הזה יהיה רק גיליון אחד, בן 100 עמודים, שיודפס במספר מוגבל של עותקים.
המגזין נמכר רק בהדסטארט ורק עד ה-15 בינואר, במחיר צנוע של 25 ש"ח.
לאחר מכן יעלם, כמו חופשה טובה. הכי אני אוהבת דברים טובים, שמגיעים עם תאריך תפוגה.

שקיעה אל האופק - סנטוריני
את השקיעה הרומנטית בחי חוויתי כשאני מוקפת במשפחתי האהובה, על "ספינת פיראטים" שהפליגה אל האופק בלב ים. סנטוריני היפה, היא אחד מאיי יוון ונמצאת במרחק של שעה וחצי טיסה.
את יומן המסע שלי לסנטוריני בקיץ האחרון שיתפתי בפוסט בבלוג שלי "טוב ויפה",
אני מזמינה אתכם להפליג איתי לאחד המקומות היפים בעולם, עם שלל תובנות והמלצות.



WELCOMING 2015 - דר משיח

יום שלישי, 6 בינואר 2015


פרויקט "WELCOMING 2015" - הפוסט השלישי, והפעם ההמלצות של דר משיח.
דר שכותבת את בלוג האופנה "אפונה" משלבת בכל פוסט אאוטפיטים מושלמים,
היא אחת הבלוגריות הוותיקות בארץ, 
לאחרונה גם פתחה חנות אינטרנטית של בגדים ואקססוריז -  LOVES
ואם אתם אוהבים אופנה, צבעוניות קסומה ויצירתיות כדאי גם שתעקבו אחריה באינסטגרם ...



מתכון
פנקייקים מהבלוג של הילה קריב "ביסים"
סופר קל, מהיר והפנקייקים מתקבלים בטעם ובמרקם מושלמים.

חו"ל
סיאול, דרום קוריאה
שילוב מופלא ומוזר בין מזרח ומערב, עיר ענקית סואנת ומגניבה עם אופנה מינימליסטית ומעוררת השראה,
תושבים ידידותיים ואלפי (אם לא עשרות אלפי) בתי קפה מסוגים שונים שמציעים המצאות,
 כמו קפה לאטה עם צמר גפן מתוק לצד עוגת שוקולד בצורת עציץ פרחים,
או מדידת שמלות כלה וצילומים לצד כוס התה שהזמנתם.
אי אפשר שלא להתאהב במקום הזה.

זמן פנוי / פרחים
אני משתדלת לקנות בכל סופ"ש פרחים טריים מכמה סוגים ולהכין מהם בעצמי סידורים קטנים לבית. 
מצאתי שאין דבר יותר מרגיע ונעים מהפעילות הזו, והתוצאה היא כמובן קישוט יפה ורענן לבית.

חורף
מעיל פרווה סינתטית של שרימפס:
 המעילים הכי משמחים וחלומיים שנתקלתי בהם, והייתי שמחה לבלות באחד מהם את החורף.
יקר להחריד מה שאומר שאפשר לחלום עליהם בלבד, אבל לפחות יהיו לנו חלומות חמימים ונעימים.
לינק לאתר שרימפס: http://www.shrimps.co.uk/Home.html

ספר
GIRLBOSS - סופיה אמורוסו מספרת איך בעשר אצבעות ייסדה אימפריית e-commerce משגשגת.
בתור מי שהקימה אתר שופינג אונליין לפני מס' חודשים בודדים, 
מצאתי את עצמי מתחברת לספר וגיליתי בו טיפים ונושאים מעניינים.
רלוונטי בעיניי למי שמעוניינת לפתוח עסק משלה, לא בהכרח בתחום האופנה, ומחפשת קצת העצמה נשית,
וסיפור סינדרלה שהוא תולדה של עבודה רבה וקשה ושיעורר בה השראה.



WELCOMING 2015 - אפרת ליכטנשטט

יום שני, 5 בינואר 2015



פוסט שני בפרויקט "WELCOMING 2015" והפעם ההמלצות של אפרת ליכטנשטט,
שבנוסף לכתיבת הבלוג המוכר "אז מה את עושה כל היום", כותבת מדור אוכל בעיתון "מקור ראשון"
ו"הספר המתוק" ספר מתכונים שהוציאה לאחרונה ביחד עם הבלוגרית נטלי לוין (עוגיו.נט)
מככב כבר שבועות במקום הראשון במצעדי המכירות של חנויות הספרים, 
היא מקשטת את הפייסבוק שלי בתמונות מעוררות השראה של מאפים, סלטים ועוגות,
שברגע שאני רואה אותן אני רוצה רק לרוץ למטבח (ומתעצלת בדרך כמובן..)
ותמיד...  שמחה לעזור ולפרגן עם חיוך.





בלוג
הבלוג שאני עוקבת אחריו באדיקות בתקופה האחרונה הוא minimalist baker
כותבים אותו דנה וג'ון, זוג יפה ומושלם מאורגון בארה"ב.
היא מפתחת את המתכונים ומצלמת, והוא אחראי על האתר היפה שלהם.
המתכונים שלה פשוטים וברורים (עד 10 מרכיבים ועד חצי שעה עבודה) עם נטייה חזקה לטבעונות ובריאות.
הצילומים יפהפיים וכל מה שהכנתי עד כה - הצליח.

ספר בישול
ספר יפהפה של הבלוגרית הכה צעירה (18) איזי הוסק מלונדון
כמו הבלוג הספר מאופיין בצילומים מקסימים מלאי אווירה, עם המון רעיונות מקוריים, בריאים וטעימים
 לצד מתכונים קלאסיים.

אינסטוש
גלריית האינסטגרם של חיים ריבלין
גלריית תמונות מהפנטת וחזקה של סיטואציות יומיומיות ואנשים משיטוטיו בכל רחבי הארץ ובמיוחד מירושלים.

מוסיקה 
כבר שנים שהדיסק הקבוע שלי באוטו זה אבישי כהן.
מציל אותי בכל פקק, בכל מקבץ פרסומות. זמן איכות מהסוג הכי טוב שיש.
הדבר היחיד שמתחלף זה האלבום וכל פעם שהוא מוציא אלבום חדש אני הראשונה לרכוש.
עכשיו אני על "עלמה" ALMAH וכמו תמיד גם הוא משובח. הטרק האהוב עלי הוא זה:

קניות ברשת
שופינג: בזמן האחרון אני אוהבת להתפנק ולהזמין כלים מחו"ל.
זה קצת מטורף וקצת יקר אבל אני כמעט לא מבזבזת על דברים אחרים.. 
טוב, אל תספרו לאסף שאמרתי את זה!
אנטרופולוג'י זו רשת חנויות ותיקה בארה"ב לבגדים ומוצרים לבית.
 הכל שם כל כך יפה שכשאני בניו יורק אני מודדת את כל קולקציית הבגדים שלהם עד שאני נופלת מהרגליים..
וכשאני בארץ אני מסתפקת בכלים. כל כך יפים. הצילו.