WELCOMIMG 2015 - שלי גרוס

יום ראשון, 4 בינואר 2015



שנת 2015 התחילה בשבוע שעבר, עם בלוני הליום מוזהבים, נצנצים,
תפריטים מיוחדים בכל המסעדות הנחשבות וכמובן הנשיקה המסורתית בחצות בדיוק.
מאוד מקובל ונפוץ לסכם את השנה שנגמרת,
אבל אני דווקא מעדיפה להתחיל את השנה החדשה עם המלצות מצוינות,
בלוגריות מוערכות ואהובות בחרו בפינצטה חמש המלצות שכדאי לכם להכיר ולא תרצו לפספס בשנת 2015.
פרויקט WELCOMING 2015 ... מתחילים ! 


שלי גרוס כותבת את הבלוג "המלבישה" אותו אני בטוחה שאין צורך להציג.
הכתיבה שלה שנונה ואיכותית, התמונות נבחרות בקפידה, וכל פוסט מדויק בצורה מעוררת השראה.
אני בטוחה שכל קוראת אדוקה כמוני מחכה לספר או לפחות לדיסק מיוחד מהשירים שחותמים כל פוסט.


מקום
 אזור המפרץ, קליפורניה.
האור הנכון, מזג האוויר המדויק ותחושה כללית שהאופטימיות לא חלפה מהעולם, היא פשוט עברה יבשת.

נעליים
 Swedish hasbeens. ברשת סטורי אומרים עליהן שבהתחלה הן קצת מכאיבות,
אבל שאם רק משקיעים בהן קצת זמן ומחויבות, הן הופכות להיות הנעליים הכי נוחות שיש.
אני מניחה שמסתתר פה מוסר השכל לחיים (הן גם נורא יפות).

הופעה
 עשרים שנה לאלבום פצעים ונשיקות.
 הם ינגנו את האלבום מההתחלה עד הסוף וקרח תשע יהיו המופע הפותח.

ספר
"איך להיות אשה" של קטלין מוראן.
 קטלין מצחיקה (אומרים שהיא הטינה פיי של הבריטים) ומצליחה להכניס היגיון בעולם כאוטי
 (לדוגמא: היא חושבת שללבוש תחתונים שלא מכסים לגמרי את מה שהם אמורים לכסות,
 זו בחירה לא שפויה ולא הגיונית מבחינה הסתברותית). 
היא אומרת גם דברים כמו: 
:We must recall the most important of humanity guidelines
Be polite.
 Being polite is possibly the greatest daily contribution everyone can make to life on Earth


לגדל
סוקולנטים. 
אני יודעת, אני יודעת. כולם מזמן בצמחי אוויר, אבל אני עדיין מאוהבת באלה.
(התמונה מהאתר הזה)


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה