מצאתי ברשת #4

יום ראשון, 7 בספטמבר 2014


הרשת מציעה אלפי תמונות, לינקים, כתבות ופוסטים,
קשה לעקוב אחרי כל המידע והתוכן ברשתות החברתיות,
וב - FEEDLY שלי מצטברים מאות פוסטים כל שבוע. 
פוסט רביעי בסדרת פוסטים שבה אציג לינקים מומלצים ברשת  :
חנות / דף /  מותג / חשבון אינסטגרם,
                   מה גרם לי לחייך, להתרגש, לקבל השראה, להעריך ובעיקר לעצור ולהתבונן.

.sneakers
אופנה. מי לא אוהב. 
ומי שאוהב ... בטוח עוקב אחרי המותג הידוע "Chanel"
 שהפתיע אותי וגרם לי לחייך עם קולקציית סניקרס מעוצבת בסגנון המותג,
לסניקרס אין סיכוי להיכנס ל - Wish list בגלל המחיר כמובן, אבל תמיד אפשר לחלום ...



חנות ובלוג.
אני חושבת שהגעתי לבלוג של ג'ולייט קולט באמצעות חשבון האינסטגרם שלה,
תמונות עם גוונים רגועים, מינימליזם עדין וסגנון מיוחד ומושלם.
ג'ולייט בעלת המותג "ZU" מעצבת כריות, מחברות, כרטיסי ברכה 
 וגם מעניקה לעיתים קרובות בבלוג שלה, לוח שנה חודשי להורדה ועוד קבצי D.I.Y מקסימים.
לינקים ל: חנות. אינסטגרם.



בלוג אוכל.
אוהבת את התמונות, הגוונים והסטיילינג המושלם של לינדה לומלינו בבלוג האוכל המוכר call me cupcake
אז לא באמת ניסיתי אף אחד מהמתכונים המצורפים, אבל כל פוסט מעניק לי כניסה לעולם קסום ומהפנט,
של צבע, טקסטורה ודיוק מעורר השראה.
לינק לבלוג call me cupcake
ויש כמובן אינסטגרם. linda_lomelino



פרויקט צילום.

"נועדתי לצלם, נועדתי לגעת, להביט, להביא את היופי, לרפא, אפילו במעט, את מכאובי הלב, להקשיב, לחבק, לתת."

כותבת איילת לנדאו בעמוד הפייסבוק של הבלוג שלה - "Lula", מסבירה על פרויקט מרתק ומרגש,
אותו התחילה לפני חודשיים בערך, בו היא מצלמת נשים שונות בביתן. 
 ויוצרת למעשה אלבומי תמונות מנקודת המבט שלה, מרגשים ומעניינים. 
קישור לעמוד הפייסבוק של LULA בו תוכלו לראות את כל האלבומים שבפרויקט.

תמונה מהפרויקט של איילת לאנדאו. בתמונה : הצלמת שרית גופן.

לוח שנה.
לפעמים אני מרגישה שאני מוצאת אוצרות בפייסבוק, 
כמו לוח השנה הצבעוני של המאיירת ג'ני מייליכוב,
עם הצבעוניות הכובשת, והאיורים המושלמים. מתנה נהדרת לראש השנה.
לחנות האטסי של ג'ני מייליכוב



תערוכה.
בלוג העיצוב המוכר "הביתה" שמעניק לנו בכל פוסט מבט לבית מעוצב ברחבי הארץ,
חוגג שלוש שנים עם תערוכה מיוחדת ומקורית בה משתתפות 13 בלוגריות (גם אני!)
שמציגות את נקודת מבטן והפרשנות שלהן למילה בית.
משתתפות : דנה ישראלי, שלי גרוס - המלבישה, שרית נובק – מיס פטל,ריי שגב ועוד.
הפתיחה בתאריכים 11-12/9/14
יום חמישי 11/9 בין השעות 20:00-23:00
יום שישי 12/9 בין השעות 9:00-15:00.
התערוכה תתקיים בסטודיו לצילום אפנה, ברחוב סלמה 46, קומה שנייה בתל אביב.

לינק לבלוג "הביתה"






אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה