מצאתי ברשת #2

יום חמישי, 12 ביוני 2014


הרשת מציעה מאות אלפי תמונות, לינקים, כתבות ופוסטים,
קשה לעקוב אחרי כל המידע והתוכן ברשתות החברתיות,
וב - FEEDLY שלי מצטברים מאות פוסטים כל שבוע. 
פוסט שני בסדרת פוסטים שבה אציג לינקים מומלצים ברשת  :
חנות / דף /  מותג / חשבון אינסטגרם,
מה גרם לי לחייך, להתרגש, לקבל השראה, להעריך ובעיקר לעצור ולהתבונן. 


בלוג

את הבלוג Katies pencil box הכרתי בשבוע שעבר,
אני נוהגת תמיד להסתכל על הבלוגים המומלצים של כותבות הבלוגים אותם אני אוהבת,
וכך גיליתי את הבלוג של קייתי שגרה עם בעלה ושני ילדיהם בארה"ב,
כותבת ומצלמת חוויות מהחיים שלהם, קטיף תותים, חופשה בים, בילוי במוזיאון,
"...i keep this blog to remember and celebrate the little things"
כותבת קייטי על הבלוג שלה, ומציגה צילומים מרהיבים מבחינת צבעוניות ונקודת המבט.



אינסטגרם

אינסטגרם הוא מקור מדהים להשראה עבורי, ולכן לרוב אני עוקבת אחרי אנשים בעלי סגנון שמיוחד רק להם,
אבל מצלמים מגוון רחב של נושאים, כזאת היא קרלה דיאז קנו  - צלמת וסטייליסטית שגרה בניו יורק
 ומציגה בעיקר תמונות מדהימות של מוצרי מזון טריים, שווקים צבעוניים ומסעדות ובתי קפה מעוצבים .




ספר

"יש ריח מעולה מהבית שלך" אמרה לי השכנה כשירדתי במדרגות,
 ואני שלא מתהדרת ביכולות בישול טובות במיוחד,
חייכתי באושר, וכמובן שאחרי מחמאה כזאת מיהרתי אליה עם צלחת פרחונית שעליה חתיכת עוגה נדיבה.
על המתכון המצוין של עוגת התפוחים אחראית הבלוגרית הילה קריב מ"ביסים" שמשיקה לשמחתי ספר בישול שני
"ביסים קטנים - לבשל כמו גדולים" (כמובן שאת הראשון יש לי כבר בבית) הפעם לילדים והורים.
אני סקרנית !  





קעקועים משגעים גרמו לי להיעצר בתמונה בפינטרסט ומשם ישר לבלוג המשגע של Keiko lynn,
  בת ה- 29 שגרה בברוקלין ובאמצעות תמונות מדהימות מציגה לנו עולם של אופנה, איפור ונסיעות בעולם.
אני ממליצה לכם להוסיף אותו לרשימת הקריאה שלכם ולקבל המון השראה !

לינק לבלוג Keiko lynn

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה