Live.Love.Laugh.Framed - Love

יום שני, 9 בספטמבר 2013



פוסט שני לפרויקט "Live.Love.Laugh.Framed"
שיתוף פעולה בין שלוש בלוגריות שהמשותף להן הוא האהבה לצילום.
הנושא שנבחר - Love



צילמתי את הידיים של בעלי - העוגן שלי.
מי שמעניק לי הרגשת ביטחון.

התמונה צולמה בראש השנה, במושב "כרם בן זמרה" שם נולד וגדל בעלי,
בזמן טיול קצר במושב ואכילת אגוזים ותאנים ישר מהעץ.
היא מסמלת בעיניי תכונות שלו אותן אני אוהבת :
ישירות נטולת מסיכות, שורשיות ורגש לאדמה ולטבע.

את בעלי הכרתי בתקופת השירות הצבאי, מי שהכיר את שנינו באותה התקופה לא הבין את החיבור בינינו,
אנחנו שונים מאוד מבחינות שונות אבל כנראה שניגודים נמשכים ומשלימים אחד את השני,
ואולי עם השנים מתקרבים אחד לקראת השני בהבנה, ברגש, באהבה.




לנקודת המבט של אביטל מהבלוג Lililoft
לנקודת המבט של אינה מהבלוג Modaland



בשבוע הבא... נושא חדש וצילום חדש.






6 תגובות :

  1. כמה אהבה ניכרת בתמונה הזאת. להדפיס ולמסגר!

    השבמחק
  2. תמונה מדהימה!!
    וכמובן גם כל מה שעומד מאחוריה..
    ראיתי גם את התמונה של אביטל וזה מדהים כמה שהתמונות שלכן דומות!!

    השבמחק
  3. צילום מדהים! מי ייתן ותזכו לחיים ארוכים ומאושרים יחד!

    השבמחק
  4. מדהים כמה התמונות שלך ושל אביטל כ"כ דומות אבל מצד שני שונות לגמרי.
    מקסים! תמונה ממש מרגשת.

    השבמחק
  5. דבר ראשון תמונה מהממת! אני משוגעת על תאנים! מבאס שהעונה שלהם כ"כ קצרה ולא תמיד אפשר לבחור את המוצלחים יותר.. ;)

    הרעיון של צילום - הידיים ותחושת הבטחון - ואי, פשוט אין לי מילים, קוראת את הטקסט מסתכלת על התמונה ומעריכה אותך עוד יותר על העין שיש לך והרגישות בצילום.

    מבחינת "הפכים", אני משערת שמי שהכיר אותך והכיר אותו רק "על פני השטח" ולהיפך, חשב לעצמו - מה הקשר בין שני אילו? אבל אולי מי שמכיר אתכם היום יודע שמעבר לדבר ה"שטחיים" שהפכו אתכם ללא מתאימים, משהו בפנים חיבר אתכם, משהו שהוא לא מסוג הדברים שברורים מעליהם כשמסתכלים על האדם במבט הראשון וגם לא השני.

    השבמחק
  6. תמונה נהדרת, הבשרניות של התאנה כל כך נוכחת. בהחלט אימג' חזק.

    השבמחק