שבת של חורף

יום ראשון, 23 בדצמבר 2012



העונה האהובה עליי כבר כאן,
עם ברקים ורעמים, ריצה עם עגלת התאומים בדרך מהגן בגשם כדי שמיה ויונתן לא יירטבו,
 וקניית אינספור מטריות שכמו גרביים ומוצצים נעלמות תמיד כשצריכים אותן לארץ מיוחדת משלהן. 
אז קר, נרטבים ואפרורי בחוץ, אבל רק בחורף ביום גשום מאוד,
נעצרים לכמה דקות ומתבוננים דרך חלון המרפסת בגשם ששוטף את המדרכות,
באנשים שהולכים עם מטריות לא יציבות שהרוח תמיד הופכת ברגע הלא נכון,
על העצים הירוקים נוחתות טיפות קרירות שמעניקות ברק משגע לעלים שחיכו כל הקיץ לגשם,
ויד קטנטנה מונחת על החלון, משקיפה על הכל. 


העונה האהובה עליי כבר כאן,
והאנשים שהסתכלו עליי הולכת מהעבודה ביום חמישי האחרון בלי מעיל,
בטח חשבו שלא התעדכנתי בתחזית באותו הבוקר,
אבל האמת היא שהרוח, העננים הצבעוניים ובעיקר הקור
מעניקים לי הרגשת נקיון, התחדשות, אנרגיה ובעיקר גורמים לי לחייך.

בוקר טוב !




5 תגובות :

  1. כמה חורפי ונעים אצלך! גם אני מאד אוהבת את החורף, היום קמנו לבוקר מושלג, לבן ומושלם. יום טוב ושבוע מצויין!

    השבמחק
  2. זאת גם העונה החביבה עליי. למרות שתמיד יורד גשם ב - 16:00 כשאני צריכה להוציא את הקטנים מהגן..וזה טיפה מבאס...

    השבמחק
  3. בוקר מצוין! (טוב נו, כבר לא בוקר ;))
    את צודקת, אין על החורף. אני חושבת שאני בעיקר נהנית לקטר על החורף, אבל בשקט בשקט - מאוד אוהבת את העונה הזו!

    השבמחק
  4. התמונות שלך... אין עליהן!
    אני אוהבת שבתות גשומות, להתכרבל בפוך ולהסתכל על הגשם.

    השבמחק
  5. למרות שאני ילידת קיץ אני הכי אוהבת את החורף, גם עליי יש שחושבים שאני משוגעת כשאני יוצאת החוצה בגשם לתת לטיפות "ללטף לי את הפנים" אבל אני גם משוגעת על בגדי חורף, מעילים, צעיפים וכובעים יש לי הרבה ומהכל שאני רק מחפשת תירוץ להשתמש
    שירה

    השבמחק