Back to work !

יום ראשון, 16 בדצמבר 2012



חזרתי למעגל העבודה. 
לפני שלושה שבועות החלפתי את שגרת הבוקר הנינוחה שליוותה אותי בחודשים האחרונים...
וחזרתי לשעון מעורר,איפור בחמש דקות, היסטריה קלה כשמיה ויונתן מחליטים לרוץ בבית במקום לשים נעליים,
ושוב אותם המשפטים הקבועים כמו תקליט שבור ....
"דניאל , לקחת פלאפון, יש לך כסף לארוחת בוקר, בטוח המפתח בתיק ? " 
לחוצה/ נודניקית/ דאגנית. קום. 

השבוע הראשון בעבודה לווה בכאב ראש קל. 
לא בגלל מקום העבודה. ממש לא. 
בגלל השילוב של בית- עבודה- ילדים. 
פתאום נבהלתי שלא אספיק הכל... כבר שכחתי שרק כמה חודשים קודם לכן עבדתי במשרה מלאה 
וגם אז הסתדרתי.  ובבוקר אני עולה במעלית,  נכנסת למשרד, מדליקה את המחשב,
עובדת בעבודה שכל מי ששואל במה אני עובדת ומכיר אותי מגיב ב"זה כל כך מתאים לך" והוא צודק. 
כששאלו אותי בראיון העבודה מה הכי חשוב לי, אמרתי לחייך בבוקר. 
ידעתי שאני בנאלית. יודעת שאני נשמעת ככה גם עכשיו אבל אני באמת חושבת שזה אפשרי. 

לשגרת הבוקר הלחוצה שלי, שלא משנה עד כמה היא לחוצה, תמיד תכלול כמה דקות לאיפור מושקע יותר,
 או פחות, טיפוח וכמובן בישום, נוספו שלושה מוצרים מצוינים ומפנקים.




Chloe - Love
בשמים בריחות עדינים ונקיים הם הפייבוריט שלי כך שלא מפתיע שאחד משני הבשמים האהובים עליי השנה הוא
Chloe love בושם עדין יחסית שהריח שלו מזכיר טלק. בקבוק הבושם קלאסי, חלקו שקוף חלקו מוזהב,
בעל קווים נקיים שמתאימים לחברה המייצרת אותו ובעיקר מתאים לריח הנקי והפודרתי שלו.
המותג Chloe השיק השנה גם את הבושם השני אותו אהבתי ושרק איתו התבשמתי בקיץ  Eau de Chloe
 גם הוא בעל ריח עדין,פרשי ומעט לימוני. אומנם שני הבשמים שייכים לקטגוריית הריחות הנקיים והעדינים אך הם שונים מבחינת הסגנון שלהם, ה - Chloe love בעל ריח טלק פרחוני, נשי מאוד ומתוחכם,
 וה- Eau de chloe בעל ריח הדרים מרענן  - שניהם מככבים השנה על מדף הבשמים שלי.

Chanel - rouge coco shine  - monte carlo
אחד האודמים שנמצא אצלי בתיק מאז התחלתי לעבוד. המרקם של ה- ROUGE COCO SHINE הוא המרקם המושלם מבחינתי לאודם, לחותי מאוד ויחד עם זה לא שומני ומציק, האודם מעניק מראה חצי שקוף (לא אטום ודומיננטי)  והגוון שמתקבל לאחר מריחתו הוא אדום בהיר - חצי שקוף, גלוסי מאוד ולכן גם לא עמיד לשעות רבות.
לאודם יש ריח פרחוני עדין שכמובן לא מורגש לאחר מריחתו, והחיסרון היחידי שלו מבחינתי הוא המחיר הגבוה.


Garnier - intensive 7 days - hand cream
תמיד תמצאו אצלי בתיק קרם ידיים אחד לפחות, עוד אחד במגירה במשרד ובכל חדר בבית.
בעיה של ידיים יבשות במיוחד גורמת לי למרוח כל הזמן קרם ידיים והבעיה שרק מחמירה תמיד בחורף,
גורמת לי לנסות אינספור סוגים ומרקמים כי המבחר גדול ורחב.
קרם הידיים של גרנייה עשיר בתמציות של דבש ומכיל מרכיב שמונע את התנדפות הלחות מהעור,
הקרם בעל ריח עדין ונעים מאוד, מרקם סמיך שלא נספג בקלות,
הוא משאיר תחושה מאוד נעימה ולחותית שמחזיקה זמן רב יחסית לקרמים אחרים שניסיתי, ללא הרגשה שומנית.



שגרת בוקר לחוצה.
וכששואלים אותי מתי אני עוד מספיקה גם לכתוב בבלוג, אני מסבירה שתמיד אני מוצאת זמן,
אני בדר"כ מכוונת את השעון המעורר כך שיצלצל שלושת רבעי שעה או שעה לפני הזמן הקבוע,
מסדרת תמונות, כותבת, מוחקת, לוחצת "פרסם" ורצה לעבודה ...





גילוי נאות: מוצרי גרניה וקלואה התקבלו ע"י משרד יח"צ

21 תגובות :

  1. אורלי מקסימה,

    עלי והצליחי !!!
    אין לי ספק שתצליחי במשימה בית -זוגיות- עבודה- בלוג
    הכל מתחיל במינון הנכון...
    נשיקות

    השבמחק
  2. יופי של מוצרים, ממש פינוק יומיומי.
    והכי חשוב - מאחלת לך הצלחה והנאה בעבודה החדשה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנרה !
      בינתיים אני מאוד מרוצה מקווה שימשיך כך.
      :-)

      מחק
  3. בהצלחה בעבודה החדשה! אהבתי את הבחירות:-)

    השבמחק
  4. ברכות על החזרה למעגל העבודה!
    ולגבי הבושם של קלואה הוא באמת מעולה, הריח שלו הוא אחד הריחות הכי טובות שהרחתי מימי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הבושם ממש הפתיע אותי לטובה,
      כי אני מאוד בררנית בנושא בשמים,
      אבל הוא באמת מוצלח !
      תודה
      :-)

      מחק
  5. יא, שיהיה בהצלחה בעבודה, ושתמשיכי לחייך כל בוקר, תודה על ההמלצות למוצרים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה !
      תמיד כיף לקרוא את התגובות המפרגנות שלך
      :-)

      מחק
  6. LIKE ענקי דודה יקרה!
    הבלוג היחידי שאני לוקחת את הזמן לקרוא, ונהנהת מכל רגע! :]

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אחיינית מדהימה שלי !
      כיף לראות פה תגובה שלך
      :-)

      מחק
  7. פוסט כיפי כרגיל אורלי! מזל טוב על העבודה החדשה!
    אביטל

    השבמחק
  8. בהצלחה בעבודה החדשה, 45 דקות לפוסט... כנראה שהכושר גדל עם הותק כי זה נשמע לי בלתי אפשרי.
    נהנתי לקורא =)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תמר
      :-)
      אין סיכוי שאני כותבת פוסט ב- 45 דקות,
      רק עריכת התמונות לוקחת לרוב יותר זמן מזה,
      הכוונה היתה שכשאני רוצה לכתוב לבלוג אני קמה לפני הזמן כדי להספיק.

      מחק
  9. המוצרים שבחרת- כוכב אחד אחד...
    מאחלת לך הרבה הצלחה בעבודה!

    השבמחק
  10. מזל טוב ושיהיה בהצלחה :)
    אני ככ מאמינה בזה שצריך לקום בבוקר עם חיוך ולעבוד במקום שאוהבים. מאחלת לך שזה ימשיך ככה בשבילך :)

    השבמחק
  11. היי.. פתחתי דף בפייסבוק של המלצות לבלוגר...

    http://www.facebook.com/dan.hargil#!/recomBlogger

    אשמח אם תפרסמי שם גם שאת מעלה פוסט חדש..

    השבמחק
  12. מקסימה! מאחלת לך שתחייכי בכל בוקר כשאת מגיעה לעבודה :)

    השבמחק
  13. עבודה חדשה עם שאנל על השפתיים נשמע שילוב טוב.
    שגרה חדשה זה טוב, כמובן שקודם צריך להתרגל אליה ;)
    מחכה לפוסטים הנינוחים שלך :)

    השבמחק