7 ימים.7 תמונות - צבעים של קיץ

יום ראשון, 22 ביולי 2012


ההקלה בחום עדיין לא נראית באופק אומר החזאי,
ואני כבר מדמיינת לי את עצמי מטיילת ברחובות הדביקים של תל אביב,
מזיעה ועצבנית שהרי בקיץ שתי התכונות האלו באות בדרך כלל ביחד.
התבוננות באינסטגרם שלי בשבועיים האחרונים מגלה תמונות של קיץ.


ממתקים בגווני פסטל שנקנו באחד הבקרים בשוק הכרמל במיוחד לדניאל



מיץ פירות כתום ומרענן בשוק האיכרים בנמל תל אביב


לק ירוק וקלח תירס, אחד הלהיטים אצלנו בקיץ

(הלק- CM color machine - Bridal bouquet)

דניאל עם משקפת כחולה וטיפות קרירות של מי ים


למרות  האפרוריות של התמונה הזאת היא לחלוטין תמונה של קיץ
(דברים שלוקחים לים...)


עוגת פירות צבעונית ומשגעת שאני רציתי לצלם, אבל יונתן ממש רצה לטעום


































קרטיבים קפואים שצילמתי ממש מהר לפני שהחום ישפיע עליהם



בכל פעם כשחם לי אני נזכרת בבוקר חורפי גשום במיוחד לפני כמה חודשים....
כשדניאל לא רצה לקום לבית הספר, יונתן לא הסכים ללבוש מעיל,
מיה התעקשה להחזיק את המטרייה, בריצה קלה דאגתי שכולם ייכנסו לאוטו בלי להירטב,
כשכמובן אני מגינה עליהם עם מטריה, אבל לא על עצמי,
 כששלושת הבונבונים כבר ישבו באוטו, אני עדיין נאבקתי בגשם השוטף עם העגלה שסרבה להתקפל
ועד שנכנסתי לאוטו הייתי רטובה לחלוטין.
בכל פעם כשחם לי אני נזכרת בבוקר הלא פוטוגני הזה,
מנסה לשכנע את עצמי שאני בכלל לא טיפוס של "מרק ופוך"

זה לא עוזר.
אני מתגעגעת לחורף.




12 תגובות :

  1. וואי התמונה של הלק והתירס! בא לי לתלות אותה בבית! כל כך אוהבת את הפוסטים שלך ולגמרי מחכה לחורף!

    השבמחק
  2. עשית לי חשק לארטיק קרח וללכת לים....

    השבמחק
  3. תמונות יפיפיות, באמת נותנת תחושה של קיץ. בדיוק אתמול התלבטתי ביני לבין עצמי אם אני מעדיפה שכבר יגיע החורף, כי למרות שאני בחורה של קיץ (לחלוטין!) יש גם הרבה דברים כייפים ורומנטיים בחורף. לא הגעתי למסקנה חד משמעית :)
    התמונה של הסוכריות גומי מאוד מגרה, בא לי ממש!!!!

    השבמחק
  4. התמונות פשוט מקסימות!
    ועם זאת גם אני מחכה כבר מאוד לחורף...

    השבמחק
  5. תמונות מרהיבות ! במיוחד אהבתי את קלח התירס עם הלק הירוק, עוגת הפירות והקרטיבים. כמה צבע.....מקסים!

    השבמחק
  6. אוי, איזה תמונות...מהממות.... נראה לי שאני צריכה לקחת איזה קורס צילום...פשוט מהממות

    השבמחק
  7. פוסט מקסים...
    תני מתכון לעוגת הקיץ. נראית מגרה...

    השבמחק
  8. יאמי. כרגיל יופי של תמונות ועוגה בסוף...

    השבמחק
  9. תמונות גורמות לי כמו תמיד לרגע של התפעלות. ראשית גללתי לחפש תמונה של "נעליים".

    את צלחת הסוכריות הייתי שמחה לקבל לעצמי. המניקור מושלם (נראה שגם התירס)

    קרטיב לימון (אואננס) תמיד תמצאי אצלי במקפיא ו...כל כך שמחתי שיש מישהי שמזדהה איתי שגם הסבל בשיא הלחות והקיץ, עדיף על החורף (שאיני אוהבת!!!) עג שקרתי את שורת המחץ!

    השבמחק
  10. הפוסט שלך להיפך, מראה לי שקיץ יכול להיות מאוד כייפי ומשמח (אומרת את זה מהקפאון של המזגן חחח)
    אבל אני איתך, אוי איפה החורף...

    השבמחק
  11. זה נראה כאילו תיארת את הקיץ שלי=]
    אני חולת סוכריות גומי, ויכולה לאכול אותן עד שהבטן כואבת.
    חולת קלחי תירס- זה קטע שלי ושל החבר, שתמיד שיש דוכן אנחנו קונים אחד ומנשנשים (הלק אבל מרוח רק על ציפורניי, הוא לא רוצה!)
    אין כמו דיאט קולה והוויאנס בים! אולי אבטיח על הדרך
    תמונות מדהימות, מראות שיש גם טוב בקיץ הזה!

    השבמחק