Beauty addict - Marvellous flowers

יום ראשון, 10 במרץ 2013


אומרים שעל טעם וריח אין להתווכח... אז אומנם לכל אחד יש את סגנון הריח האהוב עליו,
אבל מה שבטוח הוא שריחות המוצרים בפוסט לא ישאירו אותכם אדישים,
מריח פרחים, תבלינים ואפילו ריח משגע של מרשמלו מתוק.






1.
L'occitane  -Marvellous flowers - body cream
אני מודה שחברת ל'אוקסיטן היא אחת מהחברות האהובות עליי,
היא מצטיינת באריזות מושקעות ומושלמות שמדברות אליי, ריחות משגעים והכי חשוב, עדיין לא התאכזבתי
מאף מוצר אותו ניסיתי מהחברה. לקרם הגוף מסדרת Marvellous flowers, סדרה במהדורה מוגבלת
 שמושקת בימים אלו לקראת חג הפסח שלושת היתרונות אותם ציינתי : אריזה, ריח ואיכות מוצר ברמה גבוהה.
הקרם מכיל 250 גרם, הריח שלו עדין ונעים, משלב תמצית פירות עם ורד ואדמונית ובנוסף הוא מכיל
חמאת שיאה וגליצרין,  המרקם שלו סמיך אבל באופן מפתיע למרות המרקם הוא נספג במהירות
ולא משאיר תחושה שומנית וכבדה.

2.
J.R Watkins - hand cream
את קרם הידיים של "J.R Watkins"  חברה אמריקאית המציעה מוצרים כמעט טבעיים לחלוטין , רכשתי בI-Herb בעקבות ביקורת מצוינת שקראתי דווקא על הריח המדהים שלו. מאחר וקרם ידיים הוא מוצר שאני משתמשת בו מספר פעמים ביום ואני תמיד מחפשת אחרי המוצר האפקטיבי ביותר החלטתי לנסות גם את קרם הידיים הזה. הוא הגיע בחבילה שכללה מספר פריטים כשבועיים אחרי שהוזמנה והסקרנות גרמה לי לפתוח אותו מיד בכדי להתרשם מהריח. לא התאכזבתי, למוצר יש ריח אותו אף פעם לא הרחתי במוצר קוסמטי אבל כן הרחתי במוצר מזון - ריח של ופל במילוי קרם לימון. הניחוח מאוד דומיננטי לכמה דקות, כמובן שלאחר מכן הוא מתנדף, אני מאוד אהבתי את הריח המיוחד והלא אופייני אבל יש לציין שלא התרשמתי מאוד מהאפקט של הקרם שלא נספג במהירות והשאיר שכבה שומנית קלה אבל מורגשת על עור הידיים.
לדעתי הוא יהיה מצוין לאזורים יבשים במיוחד כמו שנכתב באתר החברה, או לידיים כאשר יש מספר דקות בכדי לתת לו להיספג.  עם זאת אם אני משלבת את יתרונות המוצר: ריח משגע, מחיר סביר לחלוטין (כ- 7$) ,
העובדה שהוא ברובו טבעי (97%)  עם האפקטיביות ברמה טובה - אני ארכוש אותו שוב.

3.
Victor & Rolf - Flowerbomb
Victor & Rolf - Spicebomb
לקראת פסח מושקים בארץ שני בשמים מבית צמד המעצבים ויקטור ורולף שידועים בקולקציות היצירתיות והמיוחדות שלהם. כמו יצירות האופנה של המעצבים גם הבשמים מלווים בבקבוק, אריזה וריח התואם להשקפת העולם של המותג בו מעבר לבגדים מוצג חלום ופנטזיה. Flowerbomb שמיועד לנשים הוא בעל ריח דומיננטי המשלב תמצית ברגמוט, יסמין, סחלב פטצ'ולי ועוד תמציות מקטגוריית שונות: פירותי, פרחוני ואוריינטלי מה שגורם לריח של הבושם בשלב הראשון להיות דומיננטי ומתוק, אך לאחר מספר דקות כמו בכל בושם הריח מתעדן ומשאיר ניחוח מתקתק אך נעים שלא מתנדף מהר ויתאים לנשים שאוהבות ריחות מתוקים עדינים.
הבושם לגבר - Spicebomb - מורכב מתמציות של צ'ילי וזעפרן, וטיבר, ברגמוט ואשכולית, שוב כמו בבושם של הנשים שילוב של תמציות מקטגוריות שונות כך שהריח הראשוני הוא בולט ודומיננטי ומציף בניחוח שקשה להתעלם ממנו. לאחר כמה דקות התרשמתי לטובה מהריח המיוחד של הבושם, בעל ניחוח דומיננטי וגברי אך יחד עם מעט פרשי. בושם שגם אני שאוהבת לפעמים להתבשם בבשמים של גברים אשמח לצרף למדף הבשמים שלי.

4.
M.A.C - Mall madness lip gloss
ריח מדהים של מרשמלו מתקתק היתה ההבחנה הראשונה שלי כשניסיתי את הגלוס "Mall madness" מקולקציית "Archie's girls" - קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת שחברת M.A.C  השיקה לקראת האביב.
אבל אולי לפני הריח אי אפשר שלא לציין את האריזות של הקולקציות המיוחדות של החברה, אפשר לאהוב אותן יותר או פחות, אבל בטוח שאי אפשר להתעלם מהן. הגלוס שלי היה מעוטר בלבבות אדומים ודמותה המצוירת של ורוניקה (שלפי סיפור הקומיקס העומד מאחורי הקולקציה רבה עם בטי על תשומת ליבו של ארצ'י). אז אחרי שהתרשמתי מהריח המושלם והאריזה המתוקה עברתי לעיקר - הצבע של המוצר בגוון סגול בהיר עליו הסתכלתי בחשדנות, לרוב הצבע הסגול לגווניו לא אהוב עלי בלשון המעטה במוצרי איפור לשפתיים, אבל למרות החשדנות כבר בניסיון הראשון אהבתי מאוד את הגוון שמתקבל כסגול בהיר מאוד, צבע מחמיא מאוד ולא דומיננטי. הסדרה כוללת מגוון רחב של מוצרים : אודמים, גלוסים, מסקרה,צלליות סומק ולקים עם אריזות המעוטרות בדמויות הקומיקס ובמהדורה מוגבלת. את כל הסדרה תוכלו לראות באתר של M.A.C.





2 תגובות :

  1. ריח של מרשמלו נשמע בדיוק מה שהייתי אוהבת, ואת האריזות של הבנות של ארצ'י מאוד אהבתי. לא ברור איך הצלחתי לצאת מסניף של מאק (אחרי רכישה לחברה) מבלי לקחת איתי איזשהו פריט מהקולקציה.

    לצערי, דווקא אצלי יש יותר אכזבות או פשוט חוסר התלהבות מהמוצרים של לאוקסיטן שמרגישים לי שמתומחרים מצד אחד מאוד גבוה, מצד שני אני לא מרגישה המוצרים שלהם מספיק עושים את ההבדל בהשוואה למותגים יותר עממיים. מה שכן, אני משוגעת על ריחות הפריחה האדומים שלהם. יש להם שתי סדרות כאלה אני חושבת (שכמובן שאני לא זוכרת את שמם..). ריח פשוט משכר.

    השבמחק
  2. את חמשת המוצרים הללו לא ניסיתי, וממש נהנתי לקרוא את הסקירה והתיאור שלך על כל אחד מהם.

    השבמחק