הי דרומה לאילת !!!

יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

חופש, אוגוסט,
נוסעים לאילת,
המלון הוזמן כבר לפני חצי שנה,
אבל ההתארגנות והמחשבה הראשונית
היא לא מה נארוז, וכמה יהיה חם לנפוש דוקא באוגוסט באילת,
אלא מציאת פנסיון ביתי לטדי,
טדי רועה גרמני מעורב הצטרף למשפחה לפני חמש שנים,
כלב רגיש ועדין שלמרות הגודל שלו,מתנהג כמו הבייבי של הבית.
לא סתם שטיח הפעילות של מיה ויונתן עבר לשמש כמיטה שלו,
כל כך מתאים !


בפלאפון נמצאים מספרים של כמה פנסיונים,
שנשמרו במשך חמשת השנים האחרונות,
כשתשומת הלב היא על פנסיון ביתי, לא עמוס מידי,
כך שגם טדי יבלה בנעימים כשאנחנו בחופשה, והוא לא בבית.



מה אורזת משפחה בת חמש נפשות לנסיעה כזאת ?
בגדים, שני תיקי רחצה: אחד לכולם ואחד לי,
כמות מסחרית של חיתולים ומגבונים (אפשר לחשוב שאנחנו נוסעים למדבר)
אינספור זוגות נעליים (אבל בסוף הולכים רוב היום עם כפכפי האווינס)
ותמיד בדקות האחרונות לפני היציאה מהבית עוד מתרוצצים בין החדרים,
ומלקטים פריטים שנדחפים למזוודה כי "נשאר עוד קצת מקום".
פריטים שבסוף החופש יוצאים מהמזוודה בלי שנעשה בהם שימוש...


מה אני אורזת בתיק איפור ?
אני מעדיפה לקחת איפור בסיסי שאני מכירה ויודעת שיהיה שימושי :
מיק אפ -   Parure extreme של גרליין 
פודרה- Blot של M.A.C
Mineralize skinfinish בגוון Pink power מקולקציית Wonder woman של M.A.C
שמשמשת לי בתור ברונזר.
שתי צלליות -Satin taupe  ו Moth brown של M.AC
איילינר - Super liner של לוריאל
מסקרה- Haute & naughty lash של M.A.C
אודם- Viva glam gaga  
וגלוס מסדרת Cremesheen glass בגוון You've got it
גם הם של M.A.C
ולא לשכוח !!!
את ה-  Geranium של Essie למקרה שיתקלף הלק...

מה לוקחים לבריכה ?
כובע, משקפי שמש,  VOGUE  ואספקה שוטפת של קולה דיאט....


לדרך יצאנו ביום ראשון בבוקר,
השטח של הבגאז' נוצל ביעילות מופתית,
שתי מזוודות , שני תיקים, ועגלת תאומים.
מון אמור מהנדס את המבצע, שלרגע חשבנו שהוא בלתי אפשרי,
אבל כמו פאזל מסובך, הוא נפתר בתוך דקות.
יוצאים לדרך....


טעות !
חצי שעה לאחר שהערנו את מיה ויונתן לעצירה בסניף של ארומה לארוחת בוקר,
הבנתי שטעיתי: לא מעירים שני בונבונים רק בשביל חביתה, טונה וגבינה....
שארית הדרך לוותה בקריאות , צצי (מוצץ), מים, אבוק (בקבוק)
ו"אמא, יונתן מרביץ לי, ומיה דוחפת לי את הרגל לפרצוף"
 מצד דניאל שיושב בין שני כיסאות התינוק בספסל האחורי.
כמה שעות לאחר מכן עם כאב ראש קל והרבה פחות סבלנות, 
הגענו ליעד החופשה- אילת.



מה עושים באילת ?
בריכה - ים, בריכה - ים וכמובן שופינג.
באחד הימים לבקשתי אנחנו יוצאים גם לריף הדולפינים,
החיה הקסומה והשלווה הזאת היא החיה האהובה עליי,
 אני יכולה לצפות בה שעות.


מיה ויונתן ציחקקו בלי הפסקה כשהדולפינים הגיחו מהמים,
ואני שמחתי שגם הם כמוני, מהופנטים מהדולפינים שהסתובבו סביבנו,
כאילו משחקים איתנו מחבואים,
אבל אחרי קפיצה קטנה ופתאומית של אחד הדולפינים לידם,
ההתלהבות נהפכה לפחד והדרישה היתה לחזור לחוף.



השבוע עובר ברוגע יחסי,
קצת בריכה, קצת ים, משחקיה, קניון,
שנת צהריים ארוכה -  בכל זאת אנחנו בחופש !
 והמון גלידה ......



חמישה ימים לאחר מכן, שוב אורזים,
חוזרים הביתה,
החופשה הקצרה נגמרה...


ארוחת בוקר, התארגנות, שוב הבגא'ז עמוס,
אותן המזוודות, אותה עגלת התאומים,
וכמובן כמה שקיות של זארה
D.V.D  נייד הוא כל השוני, 
הנסיעה עוברת בכיף !

תל אביב - HERE WE COME !!! 


3 תגובות :

  1. את משגעת! נקודה. :) פוסט כיפי במיוחד והעיקר שנהניתם בסופו של דבר .
    נ.ב - מאוהבת בצילומים !

    השבמחק
  2. אצלי הפתרון לאריק כבר תפור. באוקטובר החופשה הקבועה שלי חבר טוב עובר לגור אצלי 5 ימים. המזבה מלא בכל מה שהוא אוהב כולל ממתקים שהוא חייב לקחת איתו כשהוא הולך.. כשלא היה לו אוטו השארתי לו את שלי.
    מבחינתי - אידיליה!

    עם כל זה שיש תיק רחצה אחד אני לוקחת כמה קג יותר ממך של איפור כי אין לי מושג למה יהיה לי חשק חחחח
    ובסוף תמיד חסר משהו שבא לי עליו..

    איזה כיף דולפינים! עשית לי חשק! אולי באוקטובר ;)

    השבמחק