מותק של חנות

יום חמישי, 7 ביולי 2011

האם רחוב רמב"ם בנחלת בנימין,
הופך להיות מתחם חנויות חדש לילדים ?
אחרי שלפני כחודשיים פתחה עדי בלומנפלד את "שוקה" הצבעונית ברחוב,
מצטרפת לחגיגה הססגונית גם הדס הול,
שפתחה ממש ליד את MOTEK ,
חנות בגדים ואקססוריז לילדים,



הדס התחילה מעיצוב בובות שונות מבד, והמשיכה לקולקצית בגדים שמיועדת
לגילאים 2-10 לבנים ובנות.
הייחוד של הקולקציה הוא בבדים ובגזרות הנוחות והקלילות,
ובכך שאין בבגדים רוכסנים, כפתורים או כל תוספת שמעמיסה על הבגד נטו.



נפלאות הפייסבוק :
הייתי חברה של הדס בפייסבוק חודשים, בלי להכיר אותה,
התמונה שלה בפייסבוק היא הלוגו של "מותק" , כך שבכלל לא ידעתי איך היא נראית,
(כמה חברים כאלו בפייסבוק יש לכם?)
בכל פעם שהיא העלתה תמונות של הקולקציה רציתי לבקר בסטודיו שלה,
 אבל ברגע שראיתי את ההכרזה על פתיחת החנות החדשה במתחם נחלת בנימין,
שמחתי שאני ממש במרחק הליכה .


קניית מתנה לחברה, היה הגורם לביקור בחנות ממש כמה ימים לאחר שנפתחה,
את החנות שנמצאת ברחוב קטן שחוצה את נחלת בינימין אי אפשר לפספס,
לחנות יש גגון אדום עם נקודות לבנות שישר מושך את תשומת הלב,
וכשנכנסתי לחנות ?
במרחק של פסיעה מהרחוב משתנה הכל,
את הרחוב האפרורי והמהביל, מחליפה תפאורה של צבעוניות כובשת,
לא עמוסה, מסודרת בקפידה שיוצרת הרגשה של בית. 
שמחתי לדעת שבחנות היתה נוכחת הדס
ולא הופתעתי לגלות שמאחורי תמונת הלוגו החייכנית בפייסבוק,
התגלתה אישה חייכנית ומקסימה לא פחות.
החנות שבתה את ליבי ברגע שנכנסתי אליה וכך גם הבגדים שנתפרו מבדים נוחים ונעימים,
האיורים המקסימים והאקססוריז המושקעים,
מה אפשר להוסיף- באמת "מותק" של חנות.


הצילומים מעמוד הפייסבוק של "מותק"






הצילומים מעמוד הפייסבוק של "מותק"

אבל הפוסט הזה הוא לא רק פוסט על חנות חדשה לבגדי ילדים,
אלא גם על השראה,
בשבועות שקדמו לפתיחת החנות העלתה הדס לפייסבוק תמונות של רהיטים,
מ Vintage mania - חנות עם מבחר ענק של רהיטי וינטג'
בהתחלה חשבתי שמדובר על חידוש של רהיט אחד לבית שלה,
אבל כשביקרתי בחנות ראיתי את הרהיטים מהתמונות,
ששויפו ונצבעו בגוונים עדינים,
כשתוצאה מעוררת השראה ויצירתיות -
איך רהיט ישן בגוונים כהים וקודרים יכול להראות בהשקעה קטנה יחסית,חדש וצבעוני.


הצילומים מעמוד הפייסבוק של "מותק"

מאז ששיפצנו שתי כורסאות משוק הפשפשים לסלון הבית שלנו,
אני מוצאת את עצמי מחפשת חנויות רטרו שונות,
מסתכלת על שידות, מדפים , מנורות,
מדמיינת איך יראו אחרי שיפוץ קל וצבע,
אני בטוחה ש"פרויקט" הכורסאות שלי הוא רק ההתחלה,
ואני כבר מתכננת ביקור בחנות החדשה של vintage mania - במושב נוה ימין
יש לי תחושה ששם אמצא בדיוק את השידה שאני מחפשת לכניסה של הבית.



מותק, רמבם 7, מתחם נחלת בנימין, תל אביב
Vintage mania, הגפן 5, מושב נווה ימין



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה