HoF11, מחשבותיה של בלוגרית.

יום רביעי, 2 בנובמבר 2011


בשבוע שעבר נערך "שבוע האופנה" במוזיאון העיצוב בחולון,
שמעתי על האירוע כמה פעמים אבל לא עלה בדעתי ללכת.
שיניתי את דעתי כשראיתי בבלוג - "להוציא את הבגדים מהארון" חלק מהתוכנית,
למחרת קניתי כרטיס לפאנל שעניין אותי  -  blogged & confused - חיכיתי כבר ליום חמישי !
הפאנל, כך כתוב בתוכניה, בהנחייתה של הילה אוחיון
ומשתתפים בו : סהר שלו מהבלוג "הגרסונייר" , שלי גרוס מהבלוג "המלבישה"
סיוון אפשטיין - פניני מהבלוג My urban runway
ויולי זיו, בלוגרית ישראלית שהפכה לסיפור הצלחה עולמי.



מה לובשים ? זאת השאלה הראשונה שעלתה לי בראש,
אומנם אני לא מגיעה לערב הפתיחה,
אבל בכל זאת שבוע אופנה !
הלכתי על בטוח : קרדיגן אפור, צעיף צבעוני, 
מגפי עקב אפורות שאחרי עשר דקות הליכה התחרטתי שבחרתי אותן,
ואודם !  אודם ורוד מבריק (Lustering) של מאק שהצטרף למגירת האיפור באוגוסט האחרון,
ומאז נכנס לרשימת הפייבוריטס שלי.


































הגעתי לדלת הכניסה בדיוק בשעה חמש,
היו כמובן פקקים בדרך, ואני כמעט בטוחה שה-GPS (או אני) התבלבלנו בדרך,
הגעתי לקופות, וקיבלתי כרטיס צהוב מרובע ולא זוהר,
קצת התאכזבתי, אבל רצתי לאולם ההרצאות רק כדי לגלות שההרצאה "מתעכבת",
מתעכבת, בחצי שעה !


הפאנל התחיל ואני הייתי מרותקת לשעה קלה לשלושה בלוגרים מצליחים ומרשימים,
שפטפטו בקלילות עם חיוך וקריצה על הבלוג שלהם, על השראה, על הקוראים, על ההצלחה.
יולי זיו שאותה חיכיתי מאוד לשמוע לא השתתפה.

כשמון אמור שאל אותי בערב איך היה ?
השבתי שהיה נחמד.
רק נחמד ? כן.
כי כשאני קונה כרטיס לשבוע האופנה אני מחפשת קצת WOW...קצת זוהר....
אפילו אם זה רק בדמות כרטיס כניסה מושקע שישאר בארנק למזכרת.



7 תגובות :

  1. באמת נראה מאכזב, בייחוד שמי שפורסם שישתתף בפאנל - לא באמת השתתף בסוף! זה מצער שהפקות מהסוג הזה בארץ תמיד מרגישות כמו הפקה במתנ"ס שכונתי...

    השבמחק
  2. קודם כל נתחיל בדבר החשוב - התמונה שלך הורסת!
    אוף כמה שאת פוטוגנית, הלוואי עלי!
    ובנוגע לפאנל, לא נותר לי אלא להבין לגמרי את האכזבה שלך.
    אני מניחה שאם היית יודעת מראש שיולי זיו לא תשתתף לא בטוח בכלל שהיית הולכת.
    בכלל, בארץ יודעים לעשות רעש אבל לא תמיד יש את ה- delivery ומכאן הפספוס שלהם והאכזבות שלנו.
    ותסבירי לי את העניין של הכרטיס הצהוב, לא זוהר, מה הכוונה?....

    השבמחק
  3. שלא יתקבל הרושם שלא נהניתי, נהניתי מאוד אבל לא התלהבתי יחסית לצפיות שלי. ציפיתי שיהיה הרבה יותר זוהר ומיוחד.

    דנרה! תודה ! :-)
    בתמונה צריך לתת קרדיט לתוכנת האינסטגרם האהובה עליי שמטשטשת קצת קמטוטים ופיגמטציה - כמו שאף קרם לא עושה ! :-)
    לגבי הכרטיס - הכרטיס שקיבלתי היה כרטיס של המוזיאון... חשבתי שלפחות ישקיעו בכרטיס מיוחד,
    כזה ששומרים... כמו כרטיס ההופעה של שלום חנוך ושלמה ארצי שנשמר אצלי כבר כמה שנים.

    השבמחק
  4. התחברתי לעניין הכרטיס, באלבומי התמונות של פעם יש לא כרטיס טחד של אירוע שחוינו בחול אך דוגמתו הייתה כה יפה עד שהוא חבר לתמונות באלבום, מוזיאון באיטליה, בלונדון, מאדם טוסו בפעם הראשונה באלבום של הילדים.

    השבמחק
  5. לפני שני פוסטים פרסמת חנות וינטג' עם שידה יפייפיה! רציתי לדעת אם את יודעת מה מחירה של השידה ומה הם המחירים הכלליים, כלומר חנות יקרה במיוחד, זולה במיוחד ושוט..?

    השבמחק
  6. הי עדי, השידה הקטנה עולה בערך 550 ש"ח , אם אני זוכרת נכון.
    בשנה האחרונה ראיתי הרבה חנויות בסגנון ולפי דעתי המחירים סבירים לחלוטין. בגלל זה גם הלכתי להתרשם ממנה.

    השבמחק
  7. האמת היא שהייתי רק באירוע הפתיחה ולא יצא לי להגיע לשום פנאל או אירוע מסביב (עבודה, עבודה עבודה...)
    מעניין לקרוא שהתאכזבת. אני מחכה מאוד לשבוע האופנה בתל אביב, מקווה שיהיה מוצלח אף יותר.

    השבמחק