7 ימים.7 תמונות (נובמבר)

יום חמישי, 17 בנובמבר 2011



והשבוע?



































אחרי חצי שנה (אולי קצת יותר...) של גמילה מסוכר וגלוטן, 
הרגשתי שה"פיצוי" על העדר הפסטות והלחם הפך להיות שתיה לא פרופורציונלית של קולה דיאט.
לפני כחודש החלטתי להפסיק, או לפחות להפחית את כמות השתיה של המשקה הממכר,
מה שהתברר כמשימה בלתי אפשרית מבחינתי.
אז אומנם כמות השתיה ירדה פלאים, 
אבל כמו שניתן לראות אני מצטיידת בסטוק של פחיות בבית למקרה הצורך.



































לטייל בשוק פשפשים זאת תמיד חוויה, 
אבל למון אמור יש נטיה למצוא "אוצרות" לידם אני עוברת בלי להבחין.
כך היה עם ארגז חותמות העץ המדהימות האלו, אותם מצא בשוק הפשפשים בחיפה.



































ביום ראשון בבוקר אני מגיעה למלון בראון בתל אביב 
מיה מלווה ויועצת לעסקים שמתמחה ביזמות נשית, מעבירה סדנה מרתקת,
בה היא מלמדת ונותנת כלים לקידום העסק.
מה הקשר לבדים שבתמונה?
כל אחת מהמשתתפות הכינה לעצמה לוח השראה שהורכב מבדים, תמונות וגזרי עיתונים.



































אחרי לילה של גשם, מבחינה על המדרכה בחילזון שהועבר כמובן לחצר הסמוכה. 



כיף לפגוש במקרה בשגרה היומיומית
 בצבעוניות מושלמת ומעוררת השראה. 
תל אביב.


































מתלהבת מההפקה המושקעת של חמשת הסופר מודלס :
אווה הרציגובה, נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, הלנה קריסטנסן ויסמין לה בון,
שמככבות בהפקה ובשער המגזין Harper's bazaar 
הסיבה?
חמשת הדוגמניות מככבות בקליפ החדש של להקת דוראן דוראן כשכל אחת מהן מגלמות חבר מהלהקה.
מדהימות !




7 ימים.7 תמונות
האלבום ממשיך.
שבוע של גשם.




10 תגובות :

  1. איזה שבוע יפה ופוטוגני! שמחה וגאה להיות חלק!

    השבמחק
  2. נפלא. יופי של תמונות וחוויות

    השבמחק
  3. אני כ"כ שמחה לקחת חלק מהשבוע שלך ולצפות בו בעיניים אחרות , זה מעורר השראה :)
    התמונות שלך נהדרות כמו תמיד , האהובות עליי עד כה הן החילזון של יום שלישי והמכונית של רביעי :-D .

    השבמחק
  4. נראה שהיה שבוע מושלם...האותיות נפלאות!!! שרק ימשיך ככה

    יכולה להזדהות עם הצורך בגמילה....אני שורדת את זה עם הבטחה לעצמי להתפנק רק בסופ"ש....חצי שנה וזה מחזיק מעמד ולפעמים עובר סופ"ש בלי הצורך

    השבמחק
  5. יופי של פוסט! אהבתי במיוחד את התמונה של החיפושית הצהובה. הקליפ של דוראן דוראן פשוט מעלף!

    השבמחק
  6. איזה פוסט כייפי :)
    לגבי הקולה דיאט, אני יכולה להמליץ לך לנסות לשתות תה ירוק קר. יש בכמה טעמים ויש סוגים שמגיעים ללא תוספים לא נחוצים. זה עוזר להעביר את הקרייבס.
    כל הכבוד לך שהעברת את החילזון לחצר. נשבר לי הלב לראות חלזונות מעוכים בצד הדרך [שנה שעברה היו לא מעט ליד הבית שלי].

    השבמחק
  7. איזה פוסט מדליק. מדליק.מדליק. ואוו אני חייבת כבר אייפון

    השבמחק
  8. איזה פוסט מקסים :)

    אגב, אני מזדהה איתך בעניין הדיאט קולה. גדלתי בבית שהיה בו רק מים, ובחגים הייתה שתייה מתוקה. פעם לא הייתי מסוגלת לשתות לבד פחית של קולה. הבנזוג שלי מכור לקולה ומאז שעברנו לגור ביחד גם אני מכורה וממש מתקשה לחזור לשתות מים :/

    השבמחק
  9. אישהו מתחברת אצלך תמיד לנוסטלגיה. תמונות יפיפיות מעטררות השראה. בשוק הפשפשים ביפו יצא לי להיות השבוע במקרה, המתנתי כשעה ולבד משתיית קפה (סביר) ואכילת ניוקי ממולאים מדהימים ב"קפה יפו" הסתובבתי מעט וגיליתי חנויות של שכיות חמד וגם יד שניה מאוגד מעניינות, מתכוונת לשוב לשם.

    בחיפושית הזכירה לי נשכחות, כזו רק בכתום היתה הרכב הראשון שלי ושל השותף, חרשנו בה את הארץ לאורכה ולרוחבה. איזמרלדה קראתי לה (הגיבן מנוטר דם...)

    בקליפ ודאי לא הייתי נתקלת אילולא הפוסט שלך תודה

    שבוע נפלא שיהיה לך גם הבא עלינו לטובה!!!

    השבמחק
  10. אני מבינה את עניין הקולה, אני מאוד אוהבת קולה זירו, אבל שותה רק כשאני אוכלת בחוץ. בבית אני שותה מים מינרליים מוגזים. זה סוג של תחליף.
    אחלה תמונות, בעיקר החיפושית הצהובה. קשה לי לעמוד בפני דברים צהובים מתוקים.
    לילה טוב :)

    השבמחק