7 ימים. 7 תמונות ...

יום חמישי, 24 בנובמבר 2011


השבוע לא פרסמתי אף פוסט.
הכנת פוסט דורשת השראה, ריכוז והשקעה,
ולי השבוע היו רק תהיות, הפתעות לא רצויות ומחשבות שגזלו ממני הרבה אנרגיות. 

7 תמונות. 7 ימים. 
בשבוע די מעייף.


































ביום חמישי אני מחדשת לק לקראת הסופ"ש
הלק הנבחר - PIRATE של שאנל,
אין כמו שאנל כדי להרגיש קצת זוהר !


































יש בלוגים שנותנים לי השראה, אחד מהם הוא הבלוג של טווילינגן
הבלוג של אורית משלב משפחתיות ועיצוב ומציג את מקורות ההשראה שלה.
אורית העלתה לפני כמה שבועות פוסט שהראה
איך שדרגה שרפרף ישן שקנתה בשוק הפשפשים באמצעות כיסוי שסרגה לבד,
בהמשך, בעקבות ההתלהבות והשאלות הרבות העלתה גם הדרכה ליצירת ריבועי קרושה מקסימים.
למחרת כבר הלכתי לקנות מסרגה וחוטים ברחוב אלנבי,
ביום שישי אחר הצהריים כשכולם ישנו ישבתי מלאת מוטיבציה מול היו-טיוב
והרצתי עשרות פעמים את סרטון ההדרכה שמראה צעד אחד צעד איך מכינים את הריבועים הצבעוניים.
לא הצלחתי ! ואחרי שעה בערך התייאשתי.

למחרת שוב ניגשתי לפרויקט, שוב מריצה את הסרטון ולאט לאט נוצר לו ריבועון קרושה קטנטן.
הצלחתי !


































יום גשום, קריר ואפרורי ,
יום מושלם למרק וקוסקוס.


































ביום ראשון בשעות הבוקר אני חוזרת הביתה לאחר שליוויתי את הילדים לבית ספר ולגן,
ומוצאת שטדי הבונבון ארגן לי יצירת אומנות מושקעת.
זוכרים את ריבוע הקרושה הקטנטן עליו עמלתי שעות ?
כנראה שטדי מאוד אהב אותו.

כל יום שני בחמש בבוקר, אולי קצת לפני, מגזין "לאישה" מונח ליד הדלת שלי.
את קריאת המגזין אני מתחילה תמיד ממדור האופנה, וממשיכה למדור האוכל.
השבוע, כמו תמיד דרך אגב,
נעצרתי בעמודים הצבעוניים אותם צילם יוסי סליס ועל הסגנון אחראית נטשה חיימוביץ'
כשאני רואה את ההפקות המושקעות שלהם בכל שבוע,
למרות שרק יום שני... המחשבה נודדת כבר לבישולי יום שישי,
והרצון הראשוני הוא פשוט לרוץ ולקנות מצרכים טריים וריחניים.



גרפיטי על אחד הבתים הישנים ברחוב רש"י בתל אביב. ללא מילים.


 בימים מתישים כדאי להיצמד למוזיקה קצבית,
אחד מהשירים שגורמים לי לחייך בזמן האחרון הוא השיר של MAROON 5- Moves like Jagger



7 ימים. 7 תמונות.
שבוע שלישי לאלבום...






7 תגובות :

  1. פוסט מ.שגע! :) אהבתי מאוד , ממש סיפור שלם דרך תמונות , זה כ"כ כיף!

    השבמחק
  2. אוהבת את הפוסטים האלה... יש שבועות כאלה שבהם פשוט לא נחה ההשראה לכתוב יותר מידי..
    הלק של שאנל מהמם! איזה כיף שמחר יום שישי, אני גם אכין מרק ירקות :-)
    שיהיה סופ"ש נפלא וששבוע הבא יהיה בסימן אופטימי יותר :-)

    השבמחק
  3. התמונות שלך נפלאות!!!
    קוסקוס לא, אבל למרק ירקות עשית לי חשק, הוזמן מרק תירס, שיהיה.
    השיר המדליק - כבר שטיפת מוח, מוצאת את עצמי מזמזמת אותו בלי די.
    שיהיה לך סופ"ש מלבב

    השבמחק
  4. כל הכבוד על הנחישות שלך עם הסריגה!
    אני בטח הייתי אוכלת קוסקוס וקוראת לאשה...P:

    השבמחק
  5. לעבור שבוע שואב אנרגיות...ועדיין לראות את הדברים הכל כך יפים,אני מקנאה! תענוג לקרוא אותך דרך התמונות...

    השבמחק
  6. יקירה! לכבוד הוא לי להיות בין נותני ההשראה!! מקווה שהשבוע כבר הכל יותר ורוד ומחייך אליך.
    תודה רבה!!

    השבמחק