דייט בשוק הפשפשים

יום שלישי, 29 בנובמבר 2011


"מון אמור..." אני אומרת ביום רביעי בשעה תשע בערך,
כשהמולת ארוחת הערב, מקלחות, בקבוקים נרגעה ושלושת הבונבונים הלכו לישון.
"כן" הוא אומר שקוע מאוד במשחק "רמי" במחשב,
יש לי נטיה לקרוא לו בדיוק כשהגיע תורו ...
"אתה רוצה לצאת איתי לדייט ביום שישי ?" אני שואלת בקול עייף.

במשך שנות הזוגיות נוצרת לזוג שפה משלו, מילים שאומרות קצת הרבה מעבר למשמעות הרגילה,
ואצלנו המשפט הזה אומר:
"אני עייפה, צריכה להתאוורר, אולי נלך לארוחת בוקר ונסתובב קצת? " 
השבוע התחיל עם הצפה בחדר של מיה ויונתן, ביקור של אינסטלטור
 שבירה של אחד הקירות בחדר = לכלוך , אבק ובלאגן...
המשיך עם מליון טלפונים לתיקון הקיר והחלפת הפרקט שניזוק,
הלאה עם שני חיסונים לא נעימים לקטנטנים שבכו מהכאב ולי נשבר הלב.
תוסיפו עוד לחץ מטורף בגלל סוף השנה בעבודה ותקבלו את הקול העייף שלי ביום רביעי בערב.

תחזית מזג האויר עניינה אותי מאוד באותו הערב, ולא אכזבה.
ביום שישי השמש חייכה אלינו ובתשע בבוקר כבר היינו בשוק הפשפשים,
הסתובבנו קצת בסמטאות עמוסות החנויות ומבקרים, עד שהגענו ל"פועה"
אחד מבתי הקפה הותיקים במקום, שהייחודיות שלו היא העובדה שכל הפריטים בו מוצעים למכירה,
כולל תמונות, כיסאות שולחנות , מה שתבחרו.


"אין לנו קולות ופפסי למיניהם....." אומרת לי המלצרית ומקבלת מבט מופתע ומאוכזב....
ומוסיפה "יש לנו סודה", מה שממש לא מוחק את האכזבה מפניי.
ארוחת בוקר, שקשוקה ומים הוזמנו והגיעו אחרי כעשר דקות.
אבל בואו נתעכב על מגש קש קטן שהגיע דקות קודם לכן,
מגש עם חלה טריה ורכה כמו של פעם וקערית חמאה קטנה
שהיו אחת הסיבות לקביעה של מון אמור שזאת ארוחת הבוקר הטובה ביותר שאכל בזמן האחרון,
לפעמים הפשטות היא היתרון הכי גדול.



יש קסם בקפה "פועה" , קסם שנובע מעומס הפריטים, מכמות האינפורמציה שמקיפה אותך
ומהעובדה שבכל מקום שתסתכל תמצא פריט חדש שלא שמת לב אליו לפני כן.
ארוחת הבוקר שלי כללה, חביתה, גבינת פטה מעולה, גבינה לבנה,זיתים,ריבה וסלט ירקות,
ארוחה בסיסית וטעימה .


































אחרי ארוחת הבוקר המשכנו לטייל ברחובות של השוק, מחפשים מנורה לפינת העבודה שלנו,
ראיתי באתרי עיצוב שונים אהילי האמייל מעט חלודים ואותם חיפשתי ללא הצלחה,
לקראת שתיים עשרה בצהריים, כמו סינדרלה,
גם אנחנו רצנו מהר הביתה,
עם חיוך - תוצאה של בוקר רגוע,
דייט מושלם בשוק הפשפשים !






3 תגובות :

  1. אכן דייט מושלם. תמונות משגעות וארוחת הבוקר מתאימה לי עכשיו....

    השבמחק
  2. כולם לפעמים צריכים הפסקה ממירוץ החיים ולצאת להתאוורר קצת. נראה שהיה לך שבוע די עמוס, טוב עשית שלקחת קצת טייף אוף ביום שישי עם הבעל :-)
    שוק הפשפשים זה תמיד כיף, אני זוכרת עוד כשהייתי ילדה אמא שלי הייתה סוחבת אותנו לשם לחפש מציאות

    השבמחק
  3. מחקתי בגלל הג'יבריש המוכר שלי...

    התמונות שלך כה נפלאות וכך גם ארוחת הבוקר שלך אם רק הייתה מצורפת אליה קערת לחם עבורי. (זוכרת שאת נמנעת)
    כמה חשוב לשבור את השגרה.

    אצלי השותף לא מתחבר לשווקים למינהם, אך לקפה עוגה!!! ושיטוט אורבני תמיד ישמח.

    השבמחק