חמישה לאהוב - סתיו

יום ראשון, 13 בנובמבר 2011



חמישה לאהוב כשמזג האויר מתקרר ...




1. 
הגוון הגזרה והעקב הנוח,
 במגפיים החורפיות של המעצבת שני בר.

2. 
צעיף של Improvd
 כשבימים קרירים מחפשים מקסימום סטייל,  BELLE &SUE

3.
להתעטף בפוך ולחלום על חופשה רחוקה,
קמרון דיאז גורמת לי לחייך בסרט הרומנטי,
עם ה - Happy end   - "החופשה"

4.
כשנמאס מצבעי הבורדו והאדום, לק אפור נטו, בדיוק לסתיו.
 Power clutch של ESSIE

5.
שרשרת עם המילה ENJOY, של By rufina
תוספת מרעננת ונהדרת למגוון האקססוריז הקיים.




4 תגובות :

  1. גרמת לי לחייך. מאמצת את כולם, את הלק בגוון אחר. שבוע נהדר (אין סרט שקמרון דיאז לא גורמת לחייך מלבד אולי "בנעליה")

    השבמחק
  2. צעיף קליל זה בהחלט מאסט והלק נפלא!

    השבמחק
  3. בחירות משובחות אחת אחת. הייתי מאמצת בשמחה את המגפונים והלק! :)

    השבמחק
  4. הכל נראה נפלא. הדבר היחיד שממש "הרגיז" אותי היו מחירי הצעיפים הממש לא הגיוניים בעליל. אני חושבת שאפשר למצוא צעיפים משגעים בזול בחנויות מקוונות [הזמנתי לי לאחרונה 3 ב-41 ש"ח!:) ] חוץ מזה הלק הורס, גוון חורפי מטריף לגמרי.

    השבמחק