7 ימים.7 תמונות.

יום חמישי, 10 בנובמבר 2011


בחודשיים האחרונים, מאז התמכרתי ב- 100% לתוכנת האינסטגרם באייפון
שמתי לב שכמות הצילומים שלי עלתה ואלבום התמונות מספר מעין סיפור.
שבעה ימים. שבע תמונות.
השבוע שעבר...



































קאפקייקס צבעוניים ומתוקים במיוחד נקנו ב - Red velvet לכבוד יום ההולדת של מון אמור.


 ביקור משפחתי בחיפה אצל ההורים ,
אמא שלי מביאה מאחד הארונות בבית קופסת נעליים קטנה, מלאה בכלי מטבח קטנטנים ,
בהם שיחקתי לפני 35 שנים... נוסטלגיה בהתגלמותה.
מרגש לראות את מיה ויונתן משחקים בכלים שנשמרו בצורה מצוינת, כאילו לא עברו שנים.


 בזארה אני מוצאת חולצה מנומרת שמתאימה לי בדיוק בסגנון ובגזרה.
  הפוסט המנומר נכתב שבוע לפני כן והנה מצאתי פריט מנומר לטעמי...
זה היה בדיוק לפני שנה. השבוע לבשתי את החולצה הבולטת , בפעם השניה.

 מתחדשת במגפונים מהקולקציה החדשה של המעצבת שני בר.
המבחר קטן אבל איכותי וגורר התלבטויות, עד להחלטה.
מגפיים ראשונות לחורף !

נתקלת בהפקה מקסימה שגוררת חיוכים לא מעטים.
מיס פיגי מככבת בהפקת אופנה יוקרתית במגזין In style.
לק בקולקציית O.P.I, קולקציה ב M.A.C והפקת אופנה במגזין נחשב,
זאת ללא ספק שנה מוצלחת בשבילה.



יום מתיש, מסתיים בקניית זר קטנטן שעלה 25 שקלים בחנות ליד הבית,
והאנרגיות שלי נטענות מחדש !




ה- Wish list שלי מתארך,
לרשימה הזוהרת הוספתי את קולקציית האיפור של טום פורד שנראית פשוט מושלמת.
להיות יותר מדויקת ? ליפסטיק - Wild ginger וכמעט כל אחת מרביעיית הצלליות שבקולקציה.


7 תמונות. 7 ימים.
אלבום תמונות יוצא לדרך...





10 תגובות :

  1. מקסים!!!! איך ידעת שאוהב? :) ואני חייבת לדעת - של מי משקפי השמש המעלפות האלו ?
    כרגיל הפוסטים שלך עושים לי נעימי בלב .

    השבמחק
  2. :-) מחמאות על הבוקר ! איזה כיף !
    המשקפיים של מארק ג'ייקובס, משנה שעברה, אני אוהבת מאוד את הסגנון שלו.

    השבמחק
  3. שבעה ימים בשבע תמונות מקסימות מקסימות :)

    השבמחק
  4. איך אני אוהבת את הפוסטים המצולמים האלו! מקסים מקסים מקסים!

    השבמחק
  5. פוסט מעולה! אני אוהבת פוסטים של תמונות מפה ומשם ולך בכלל יש כשרון לתמונות מקסימות :-)

    השבמחק
  6. יופי של שבוע ויופי של תמונות.
    פרחים כל כך משנים את המוד, צריכה גם להתארגן על זר כזה לפני הסופ"ש!

    השבמחק
  7. יקירתי יש לך טעם נפלא! התמונות שלך היו מוצלחות גם לפני עידן האייפון אאל"ט. שבת חמימה

    השבמחק
  8. רעיון מקסים לפוסט שמעלה חיוך

    השבמחק