חמישה לאהוב - My wish list

יום ראשון, 13 במאי 2012



... My wish list 





1.
שרשרת, עגילים או צמיד, כל תכשיט של מותג התכשיטים - Bijou
אותו הכרתי בחנות "בוטיק 5" שנמצאת במרחק שתי דקות הבית שלי.
המעצבת מאחורי השם שמשמעותו היא תכשיט בצרפתית, היא אביבית שרעבי שמכינה את התכשיטים
מחרוזי זכוכית יפניים שמעניקים לתכשיט מראה נקי ועדין אבל עם נוכחות שקשה להתעלם ממנה.

2.
תיק של המעצב Alexander wang 
בעל מבנה קלאסי וצבע שחור עם טוויסט - ניטים בחלק התחתון
שמעניקים לו את תואר התיק המושלם. 

3.
צמיד מקסים עם כיתוב של Lilyja, אותו ניתן להזמין עם כל מילה שתבחרו,
בשמחה אוסיף אותו לאקססוריז שלי,
עכשיו רק נשארת ההתלבטות איזו מילה לבחור ?
(ניתן לרכוש את הצמידים בחנות המעצבת  Gala Darin)

4.
כרטיס טיסה ליעד מיוחד, עליו אני חולמת כבר שנים,
מצוידת בנעליים נוחות, מצלמה וחיוך כמובן
אני חולמת על כל צבע, ריח, ונוף שיהפכו את החלום למציאות.
(התמונה מpinterest)

5.
נעלי בלרינה של המותג Repetto
קלאסיות, טרנדיות, מתאימות כמעט לכל מראה
וכל הסבר מיותר... 



ליד אחד הסעיפים ב- Wish list שלי סימנתי וי קטן השבוע,
מנחשים ליד מי ?





8 תגובות :

  1. הV אולי התיק של המעצב Alexander wang :)


    יעלי
    בלוגי:http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_11.html

    השבמחק
  2. ממש אהבתי את השרשרת והצמידים. מחירים?...
    כרטיס הטיסה מתאים לי חבל"ז, קצת ניתוק לא יזיק לי בכלל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. דנרה, המחירים של התכשיטים הם כ- 350 ש"ח לצמיד, ו - 600 ש"ח לשרשרת,
      אני מקווה שאני זוכרת נכון את המחיר, ולא מטעה אותך,
      אבל אם את רוצה מחיר מדויק את יכולה לשלוח הודעה בפייסבוק למעצבות,
      דרך הקישור לדף הפייסבוק שצירפתי, הן בטוח ישמחו לענות על כל שאלה.
      במקרה של שני המותגים היה קשה לבחור רק פריט אחד לפוסט,
      יש להם מבחר מקסים !

      מחק
  3. מתלבטת, התכשיטים מפתים ומצד שני אולי תתחילי לצלם נעליים אחרות?

    השבמחק
  4. אולי על הנעליים שמת V?
    אני אוהבת את הייחודיות שלך, אני מודה, אף פעם לא מחפשת משהו כזה מיוחד, כזה שאין לאף אחד גם אם אני מאוד אוהבת להיות ייחודית בעצמי. כנראה שחסר לי את תשומת הלב לפרטים הקטנים שתגלה לי את הפריטים שאת מוצאת אצל אומנים שונים ומיוחדים.

    השבמחק
  5. אני הייתי מהמרת על כרטיס הטיסה!
    והנעליים נכנסות לרשימה שלי גם!

    השבמחק
  6. אוייי התיקים של Alexander wang! הכי בוויש ליסט שלי!

    השבמחק