7 ימים.7 תמונות. כבר עבר חודש ?

יום שני, 28 במאי 2012


הפוסט הקבוע של אלבום התמונות השבועי, אותו אני מפרסמת בימי חמישי כבר כמה חודשים,
 הפך בתחילת החודש משבועי לשבועיים....ואז לשלושה....
כנראה שככה זה כשלא עובדים והימים עוברים בשלווה יחסית וברוגע,
פוסטים כתבתי תמיד בשעות הבוקר המוקדמות או הלילה המאוחרות ועכשיו פתאום אין לחץ לקום מוקדם,
יותר נכון אין לחץ בכלל, אז גם כתיבת הפוסטים מתעכבת, כמו שבטח שמתם לב.

החודשיים האחרונים עוברים עליי בדרך שלפעמים אני לא מזהה את עצמי ואת האופי שלי,
הכי מתאים לי להיות ממוקדת מטרה, יודעת מה אני רוצה, איזה תחום, איזו משרה
אבל הזעזוע התעסוקתי המבורך הזה, גרם לי לחשוב על מליון כיוונים,
מצאתי את עצמי חושבת על לימודים, על שינוי כיוון, על תחומים חדשים
אז החלטתי שפסק הזמן הזה הוא לטובה וצריך לנצל אותו למחשבות, לתהיות ואז למסקנות.

"נו, מצאת עבודה?" ו"התחלת לעבוד?"
הם המשפטים השניים כמעט בכל שיחה שאני מנהלת אחרי ה"מה נשמע?"
ואני מרגישה לפעמים כאילו אני מתנצלת שלא התחלתי לעבוד, אבל בכנות ? אני לא.
אני מקשיבה ופוקחת עין לגבי הצעות מעניינות, מקשיבה להצעות שאני מקבלת,
בודקת משרות פנויות במקומות שלא פרסמו אבל מעניינים אותי,
אבל בלי לחץ ועם המון ביקורתיות,
 מחפשת משרה שתעניין ותאתגר אותי, משרה שאליה אקום בבוקר עם חיוך.


אז מה בכל זאת אני עושה במשך השבוע ?


משתדלת ללכת לים בכל הזדמנות שאני יכולה, אפילו אם זה רק לרבע שעה של שתיית קולה דיאט,
מול הגלים והאופק הכחול והמושלם.



מחליטה לעצב מחדש את החדר של מיה ויונתן,
ומלקטת פריטים שיתאימו לעיצוב החדש,
כמו תמונת הקרושה המושלמת הזאת של "Baybtogo"  (קישור לדף הפייסבוק) 
מותג שמגיע לו פוסט משלו, בזכות המוצרים, המקוריות וחווית הקניה הנהדרת.



את התמונה רכשתי במסגרת יריד שהתקיים לפני שבוע בנווה צדק,


מתאמנת בסטיילינג מזון ומצלמת בשביל פוסטים קלילים של מתכונים, 



מנסה ללמוד בפעם הראשונה לרכב על אופניים,
המורה שלי הוא מון אמור שלשמחתי אחת התכונות האופייניות לו היא סבלנות,
בינתיים לא נרשמה הצלחה בשיעור הראשון, 
מה שכן נרשמו הם המון סימנים כחולים על הרגליים...




מבלה עם המשפחה, ונמצאת בבית בצהריים כשדניאל חוזר מבית הספר ,
מה שאף פעם לא התאפשר כשעבדתי משרה מלאה פלוס.



נהנית מרגעים קטנים,
כמו הליכה בשדרות רוטשילד בלי למהר,
מרימה את הראש ונהנית מהפריחה הסגולה העשירה והמדהימה שמקשטת את העצים. 



מתחילה לאסוף ספרי בישול בהם צילומי האוכל הם אומנות ונותנים לי המון השראה
כמו הספר של הבלוגרית "La tartine gourmande" שהגיע בשבוע שעבר.



ונהנית מארוחת בוקר ב"חצר גולדמן" עם חברה מעולה (מון אמור) מוזיקה מצוינת, ואוכל טעים 
 לפני טיול קצר בשוק הפשפשים ביום שישי בבוקר,


7 ימים. 7 תמונות.
הפוסט השבועי שהפך לחודשי ...




37 תגובות :

  1. איזה יופי של רשומה, קינוח לעיניים לצפות בתמונות. תהני מהזמן הזה של החופש למרות שלפעמים יש רגעים לא קלים..אני אשמח לדעת מה זה היריד הזה שהיה בנווה צדק שצילמת שם את השמיכות הסרוגות הצבעוניות, מחפשת כאלה בנרות.
    שבוע מצויין ותודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברבאמא, תודה :-)
      היריד היה מיוחד לקראת שבועות,
      ובו הציגה ביחד עם עוד יוצרות
      כרמית מbabytogo שהדוכן והשמיכות שבתמונה הן שלה.
      צירפתי ליד התמונה קישור לדף הפייסבוק של המותג,
      המוצרים שלה מקסימים ! :-)

      מחק
  2. התגעגעתי לפוסטים האלה שלך. השם שלי רקום על הכריות של כרמית!! הן כל כך יהיו שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שזה רק המוצר הראשון שקניתי מהמותג,
      כרמית מקסימה, הכינה לי את התמונה עם קרושה בצבע שלא היה באותו היום,
      ואחרי כמה ימים הגיע אלי המוצר בחבילה, ארוז בצורה מושלמת.

      מחק
  3. אחד הפוסטים היותר מוצלחים שלך.
    תקופה לא קלה היא כשלא עובדים, פתאום אנחנו מגלים את עצמנו. זה מוזר.
    אין כמו ללכת לים לרגע או להסתובב בנחת בשדרה.
    הפתעת אותי עם האופניים, משום מה זה נראה לי משהו שכולם יודעים. עבורי זה כיף גדול, פעם הייתי רוכבת שטח, היום אני רק מדי פעם מאווררת את האופניים בסיבוב בעיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואווו.... תודה דנרה !!!
      הכי מוזר לא לעבוד אחרי עשר שנים של עבודה במשרה מלאה פלוס פלוס...
      אני מפתיעה אותך עם האופניים? בקושי סקייטים הרשו לי כשהייתי ילדה,
      הייתי הילדה הקטנה והמפונקת :-)

      מחק
  4. אצלנו היום עוד חופש, יקיצה בלי לחץ בדיוק כמו שתיארת, עם כוס קפה ונוף לאגם ועם פוסט אחד שהפך את הבוקר הזה לפשוט מושלם, תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. נוף לאגם נשמע מושלם !
      תודה על התגובה שגרמה לי לחייך
      :-)

      מחק
  5. תמונות מקסימות!
    אני דווקא בעד תקופת החופש הזו שנותנת לך זמן להיות
    עם עצמך ועם הקרובים אלייך. לעשות דברים שאת אוהבת ולפתח את עצמך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה,
      החלטתי להנות מפסק הזמן הזה,
      וכמו שאת כותבת לעשות דברים שאני אוהבת
      :-)

      מחק
  6. ראשית דפדפתי בתמונות במקסימות ועל הדרך בדקתי אם יש תמונה של נעליים :)

    קראתי פעמיים את הפוסט וחייבת לומר :That's the spirit

    בהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. גם בפוסט הזה מככבות האולסטאר האדומות ...
      תודה אפרת !
      :-)

      מחק
  7. באמת שהתגעגתי לפוסטים האלה שלך!
    חצר גולדמן עושה רושם כמו מקום ממש ממש יפה, התמונה שלך מאוד גירתה אותי! חייבת לקפוץ לשם מתישהו...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)
      המקום מומלץ, כל החוויה מקסימה,
      האוכל, המוזיקה והנוף !

      מחק
  8. כרגיל אני מתה על התמונות המהממות שלך.שימי קצוץ על כל המקשקשים ותמצאי את מה שמתאים לך ובזמן שמתאים לך . זה דבר מבורך לגלות את עצמנו ואת היכולות שלנו ובינתיים אני מאחלת לך להנות מכל רגע.

    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)
      אני משתדלת להנות, ונראה לי שגם מצליחה,
      אני מאמינה שאמצא מקום חדש עם עניין ואתגר כמו שאני אוהבת.

      מחק
  9. מאד אוהבת את הפוסטים שלך. אבל בזה הרגשתי שכתבת אותו ממש עליי. אני נמצאת באותה נקודה בחיי. אמנם אני עובדת (עוד שניה עוזבת) אבל מחפשת עבודה אחרת שאליה אקום עם חיוך בבוקר. וזה כל כך קשה למצוא! גם בהצעות עבודה וגם אם ללכת ללמוד וגם בתוך עצמך-מה אני באמת רוצה?? כי הרי אין לנו באמת בחירה חופשית (אם זו משכורת שהתרגלנו אליה ומשפחה שצריך לדאג לה). זו תקופה מאד מבלבלת בשבילי. אני שמחה לראות שאת דווקא מוצאת בה את החיובי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה :-)
      גם לי היו המון התלבטויות לגבי הצעד הזה, בכל זאת לעזוב מקום עבודה אחרי עשר שנים עם כל הנלווה לכך והמעמד המקצועי הוא לא קל. היו חששות ועדיין יש אבל אני אישית מאוד שלמה עם מה שעשיתי. בשנים האחרונות הרגשתי שאני כבר לא ממצה את עצמי בעבודה כמו פעם וזה היה לי מאוד חשוב.
      אני משתדלת לראות את החיובי ולהתרכז ביתרונות שבתקופה הזאת ואני שמחה שזה עובר בפוסט.

      מחק
  10. מקסימה את!
    תמונות יפות במיוחד!!
    התמונה בחוף הים....

    שיהיה שבוע מוצלח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרת,
      הפייבוריט שלי היא התמונה מ"חצר גולדמן"
      נראה מושלם, ובאמת היה מושלם
      :-)

      מחק
  11. התמונות מקסימות... שבוע מושלם!

    השבמחק
  12. מתענגת על הפוסטים האלו שלך כל פעם מחדש. תמונות מהממות!

    השבמחק
  13. מקסימה כהרגלך!!!
    אגב, ספר מקסים שגם ממליצה על המתכונים בו הוא Apples for Jam
    והוא מעוצב ומצולם מקסים.
    מחכה לטלפון ממך!
    נשיקות,
    חגית

    השבמחק
    תשובות
    1. בודקת את הספר שאת ממליצה עליו,
      בטוח מקסים !
      מתקשרת אלייך מחר, אני חייבת להחליט !
      :-)

      מחק
  14. אני מחפשת את המילים לכתוב רק בשביל לתאר את החיוך שהפוסטים האלה מעלים.ולא מוצאת
    התגעגעתי לפוסטים האלו.:)
    אני מרגישה את הרוגע ואת השלווה שלך עד לפה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ענת,
      אני דווקא לא אדם רגוע במיוחד,
      אבל אני תמיד מנסה גם בימים לחוצים למצוא זמן
      לדברים שמרגיעים אותי או נותנים לי השראה.

      מחק
  15. יש גם תקופות כאלה- ובאמת כמו שציינת לא שמים לב והימים הופכים לשבועות.
    מה שמבחינתי מעולה- הוא שהתמונות שלך הורסות אותי כל פעם מחדש!
    גם במרווחים גדולים, וגם בקטנים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)
      אני שמחה שאהבת את התמונות,
      החודש ממש לא פרסמתי הרבה פוסטים, בלי לשים לב אפילו,
      אבל אני מקווה שהחודש זה ישתנה.

      מחק
  16. הפוסטים האלה תמיד מעלים בי חיוך :)
    אני חושבת שאת עושה נכון שאת לוקחת לעצמך הפסקה בשביל לחשוב ולהתלבט, ולא מוכנה להתפשר על משהו שלא מתאים לך ולא יגרום לך אושר.
    אני שמחה בשבילך שיש לך את האפשרות לעשות את ההפסקה הזו, זה חשוב וזה בריא, ואני בטוחה שרק תצמחי מהתקופה הזו.

    איכשהו גם אצלי כשאני לא עובדת ואין לי מסגרת מאורגנת אני מספיקה פחות, פתאום אני קולטת שעבר כמעט חודש בין פוסט לפוסט, למרות שהבטחתי לעצמי להשקיע יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה שבקרוב אגיע להחלטות,
      אני בכיוון הנכון ובינתיים מנסה להנות מתקופה הזאת,

      אני שמחה שהפוסטים האלו גורמים לך לחייך,
      תודה :-)

      מחק
  17. אוי, אלוהים, הלחץ הזה של כל הסביבה למצוא עבודה..ונו...מצאת כבר? אז מה את עושה כל היום? מזעזע, לא?
    אז דבר ראשון, כל הכבוד על ההחלטה האמיצה, אין לי ספק שיצמח ממנה משהו מעורר השראה באמת, והצילומים שלך נהדרים, נהניתי מכל אחד ואחד מהם.
    (ועכשיו גם ראיתי שאת עונה לכל תגובה שאת מקבלת בבלוג...מה שמעלה אצלי המון תהיות לגבי ההתנהלות שלי בבלוג...ובחיים בכלל...המממממ....המון נקודות למחשבה)
    חיזקי ואימצי

    השבמחק
    תשובות
    1. מקופלת, שמחה שאהבת את התמונות ! :-)
      גרמת לי לחייך כשכתבת על הלחץ של הסביבה, זה ממש נכון.
      אני לא עונה תמיד לכל התגובות, אבל אני חייבת להגיד שהפוסט הזה גרר הרבה תגובות גם בבלוג, בפייסבוק, ובמייל האישי שלי, אז הרגשתי שאני רוצה לענות לכל אחד שהקדיש מהזמן שלו לכתוב לי.

      מחק
  18. תענוג של פוסט!
    הלוואי שיכולתי לקחת כזה פסק זמן ולנסות להעריך מה אני רוצה. בנתיים בתקופה האחרונה מה שעשיתי היה "לזרום" עם מה שאני עושה ותוך כדי לרחרח קצת לצדדים. אני חושבת שגם לא הייתי מחזיקה מחוסרת עבודה יותר משבוע, הייתי מטפסת על הקירות.
    מקווה מאוד שתמצאי בזמנך החופשי בדיוק את מה שאת רוצה לעסוק בו! :)

    השבמחק