עוגת גבינה קלאסית

יום רביעי, 23 במאי 2012


מתכון לעוגת גבינה הוא בטח שילוב המילים הפופולרי ביותר בימים אלו ב-Google,
חג שבועות האהוב על חובבי מוצרי החלב, כמוני, מתקרב בצעדי ענק ואין כמו עוגת גבינה מתוקה
לחגוג את חג הביכורים !



אז בתור בשלנית מתחילה אני מציעה לכם מתכון מצוין לעוגת גבינה אותה אני אופה כבר שנים,
קל מאוד להכנה וטעים ביותר ...



מרכיבים:
חמישה חלבונים
3/4 כוס סוכר
750 גרם גבינה לבנה
3 כפות קמח
שקית אינסטנט פודינג
5 חלמונים
1/2 כוס סוכר
שמנת חמוצה

אופן ההכנה
1. בקערה מערבבים :
    750 גרם גבינה לבנה (אני אוהבת את גבינת "סקי" של שטראוס)
    3 כפות קמח
    3 כפות אינסטנט פודינג
    5 חלמונים
    1/2 כוס סוכר
2. בקערה מקציפים חמישה חלבונים אליהם מוסיפים בהדרגה 3/4 כוס סוכר עד לקבלת קצף יציב.
3. מוסיפים את קערת החלבונים המוקצפים לקערה השניה ומערבבים בתנועות קיפול עד שהבלילה תהיה אחידה. 
4. מעבירים את הבלילה לתבנית קפיצית (26 אינץ')  עליה נמרחה מעט חמאה בכדי שהעוגה לא תידבק .
5. מניחים את תבנית העוגה בתוך תבנית אפיה גדולה יותר ובה מים בגובה כשליש מגובה תבנית העוגה (בן מרי) 
6. אופים את העוגה במשך כ- 45 דקות בחום של 180 מעלות. עד שהיא מוכנה.
7. מצננים את העוגה.
8. בקערה שלישית מכינים את הקרם לעוגה, 
    מערבבים שמנת חמוצה ואת שארית שקית האינסטנט פודינג. מורחים את הקרם על העוגה.



והרי לכם עוגת גבינה מומלצת ומצוינת לחג השבועות 
בתיאבון !


ומכיוון שזהו המתכון הראשון שאני מצרפת בבלוג,
אשמח לתגובות על הכנת העוגה וכמובן על התוצאה !

!!! Bon appetit 





6 תגובות :

  1. עוגת גבינה היא המועדפת עלי!
    תמונות מהממות שמת, אדלג על הוראות ההכנה בשביל ישר לקחת ביס...

    השבמחק
  2. עוגות גבינה הם עלללל
    תודה יקירה על המתכון
    חג שמח

    השבמחק
  3. טימין - אתי מולכו26 במאי 2012 בשעה 9:55

    המתכון נפלא ולילדים זה יכול להחליף ארוחה!
    הסטיילינג השלים את הכיף- אביבי רענן וברור- פשוט אחלה

    השבמחק
  4. אחרי שיש אחת במקרר, עשית לי חשק עז לזו.
    הולכת לבדוק אם יש לי מצרכים...

    השבמחק
  5. חג שמח! גם לי יש מתכון קבוע לעוגת גבינה שתמיד גורפת מחמאות, אבל השנה בכלל לא יצא לי להכין שום דבר, בטח כשאין לי כבר תנור כשנה.. (בשנה שעברה הכנתי את העוגה אצל ההורים כי גם ככה חגגנו אצלם).

    סיקרנת אותי לגבי המתכון כך שאני מבטיחה לנסות וכמובן לדווח :)

    השבמחק
  6. הצילומים והסטיילינג הורסים ומכיוון שנשארתי עם המון גבינה הולכת לנסות...אני עוד אחזור עם דיווח (-:

    השבמחק