חמישה לאהוב- שוק האקססוריז

יום חמישי, 31 במאי 2012


שוק האקססוריז יערך בסופ"ש הקרוב בבית ציוני אמריקה בתל אביב,
ויכלול מגוון רחב של תכשיטים, שעונים, תיקים ונעליים.
בארוע אני מבקרת באופן די קבוע, עוד מתחילת דרכו בגלל האפשרות המצוינת לראות
קולקציות מגוונות של כ- 60 מעצבים חדשים וותיקים וזה לדעתי היתרון העיקרי שלו.






1. 
עגילי ציפור מדהימים של O-SHAN 
אותם ניתן לשלב עם השרשרת התואמת שלהם, או לענוד בנפרד.
(190 שקלים)

2. 
הסגנון, הצבע והעובדה שהוא מכיל הרבה יותר מרק פלאפון וארנק,
הופכת את התיק הזה למושלם.
 Stella & lori
(890 שקלים)
   
3.
שרשרת של המעצבת ליאת גינצבורג רכשתי לראשונה לפני כמה שנים, כש"שוק האקססוריז" היה בתחילת דרכו,
בכל פעם שאני עונדת אותה, אני מקבלת המון מחמאות ואת השאלה הברורה "איפה קנית ?".
אם בחרתם במראה בגוונים מונוכרומטיים אחד התכשיטים הבולטים והדומיננטיים שלה ישדרג לכן את ההופעה. 

4.
כשתעברו ליד הדוכן של המעצבת נטלי מוטליס העומדת מאחורי המותג Lilla my,
אני בטוחה שתתעכבו ותבחנו במשך דקות ארוכות את השרשראות, העגילים והטבעות 
אותן היא מכינה מחלקי פאזלים, בובות ומפרטי גיטרה אותם היא אוספת והופכת ליצירות. 
נטלי פתחה לאחרונה חנות בשם "JUL" ביחד עם המעצבת ג'וליה גסין במתחם נגה שבנווה צדק.

5.
 כדי להתחדש בפריט הכי שימושי בגזרת האקססוריז- ארנק, אגש לדוכן הארנקים והתיקים של "KIKA"
את הארנקים של המותג אני מאוד אוהבת מבחינת העיצוב, החלוקה הפנימית המצוינת והאיכות.




שוק האקססוריז יתקיים במשך שלושה ימים בבית ציוני אמריקה בתל אביב
את כל הפרטים תוכלו למצוא בדף הפייסבוק ובאתר.




9 תגובות :

  1. את הורסת!!!! ניפגש בשוק :)

    השבמחק
  2. חמישה ממש לאהוב!
    התעלפתי מהתיק -- צריך לשבור קופת חיסכון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת חמישה ממש לאהוב ....
      :-)
      היה שוק נהדר השנה עם מעצבים מדהימים !

      מחק
  3. למרות אהבתי הרבה לאקססוריז, לבושתי אומר שבעבר לא הגעתי לשוק.
    אולי השנה כשזה קל"ב, אשלים את החסר, אלך ואתחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בדר"כ "מקפידה" ללכת אחת לשנה לשוק האקססוריז
      בפרט עכשיו שהוא במרחק כמה דקות הליכה מהבית שלי :-)

      מחק
  4. פריטים מקסימים! אהבתי בעיקר את התיק ואת עגילי הציפור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לעגילי הציפור יש גם שרשרת מהממת!
      אני מאוד אוהבת את המותג הזה.

      מחק
  5. גם אני הייתי שם ביום שישי וברור שקניתי לי משהו :) מצאתי מוכרת שהמוצרים שלה נראו לי ממש מוכרים...איזה כיי, היא מוכרת לרזילי.

    אז קניתי ממנה עגילי גיפסי מהממים ב180 ש"ח ומי שקונה מקבל מוצר שני ב100 ש"ח אז קניתי צמיד יפיפה :) אני מאוד מרוצה.
    מקום באמת נחמד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי :-)
      אני גם הייתי ביום שישי בבוקר,
      קניתי ארנק ושרשרת,
      והיה באמת מבחר עצום של פריטים מקסימים שאהבתי
      :-)

      מחק