פינוקים !

יום שני, 8 באוגוסט 2011

אחד הפוסטים הראשונים שפרסמתי בבלוג,
היו על פתיחת חנות "SABON" חדשה ברחוב שנקין,
אני חושבת שהייתי בין הראשונות שהתיצבה בחנות
כדי להתפנק עם כמה מוצרים חדשים- בלי סיבה.
לא הלכתי לקנות מתנה, לא חגגתי יום הולדת,
אבל חווית הקניה, הריחות, המדפים המסודרים בקפידה
וכמובן המוצרים שאני אוהבת הם פינוק - נטו.
באופן מפתיע, אני שאוהבת את כל חידושי הטיפוח והאיפור,
נשארת נאמנה כבר שנים לרשת הותיקה,
אולי בגלל שבכל פעם שאני מנסה לחדש
או מקבלת מתנה עטופה שעליה כתוב שם של רשת אחרת - אני מתאכזבת.


השבוע הגיעה אליי קופסא ארוזה עם סרט:
מארז Pure love של SABON שיצא במיוחד לט"ו באב,
בתוך האריזה נחו להם שלושה מוצרים מפנקים בריח פטשולי-לבנדר-וניל:
שמן אמבט בצורת שוקולד, סבון שמן נוזלי
ומפיץ ריח שכבר שבוע מפזר ריח מושלם בחדר שבו הוא נמצא.
(המארז נמכר במחיר מיוחד של 89 ש"ח)
פינוק אמיתי !



המלצה שלי ?
כשאתם מגיעים לחנות הקרובה של "SABON",
גשו למדף מבשמי הבדים, והתפנקו עם מבשם הבדים בריח LINEN,
המבשם שנמכר בבבקבוק זכוכית עם ספריי, מפיץ ריח מדהים של כביסה נקיה,
אני משתמשת בו כבר כמה חודשים וברגע שהוא נגמר רצה להתחדש בבקבוק חדש.....

תהנו !





5 תגובות :

  1. אני נאמנה להם שנים, בתחילה בזכות השילוב של פטצ'ולי לבנדר וניל שאצלם הוא בעיניי הכי הכי , מה גם שחוויית הקניה אצלם תמיד מהנה (-: בהחלט הולכת לנסות את ההמלצה שלך
    שיהיה יום מקסים וריחני (-:

    השבמחק
  2. סט מעולה! נהנת במיוחד מהקופסה המיוחדת ומבקבוק ריח בסלון

    השבמחק
  3. תתחדשי!
    מה שמבאס אותי במארז זה הריח :/
    לא חובבת גדולה של השילוב..
    יש לי מבשם בדים אחר. מאמינה לי ששכחתי שיש לי אותו? אנסה להזכר בו בזמן הקרוב :)

    השבמחק
  4. תודה יעל :-) השילוב של המוצרים המעולים, החנויות המעוצבות והשירות האדיב באמת יוצר חווית קניה מוצלחת בעיני.

    מרינה, גם אני שמרתי את הקופסא, והריח אכן מוצלח. במקרה זה הריח הפייבוריט שלי.

    מיטל, יש רק את הריח הספציפי הזה במארז, אולי באמת היו צריכים להציע עוד גרסא עם ריח שונה.

    השבמחק
  5. אני מבינה שהריח הזה הוא הכי מוכר והכי נפוץ, אבל הייתי שמחה אם מידי פעם המארזים ה"מיוחדים" שלהם יריחו גם אחרת.
    ובלי קשר או עם קשר, אני גם מאוד אהבת את המוצרים שלהם ושמחה שהבולשת הכירה לי אותם :)

    השבמחק