סבון של פעם

יום שני, 25 באוקטובר 2010

   קוקו שאנל אמרה:
"אישה צריכה להתבשם כשהיא רוצה שינשקו אותה"
כל כך צודקת, לדעתי ריח נעים לא פחות חשוב מבגד או איפור,
ריח יכול לשנות לנו מצב הרוח, להעלות זכרונות,
לדחות אותנו או למשוך אותנו.

מבחינתי ריח נעים הוא לא רק בושם,
לכן אהבתי תמיד את חנות "סבון של פעם",
מבחר המוצרים, הצבעים והניחוחות הנעימים - תמיד דיבר אליי.
פינוק אמיתי !


בשבוע שעבר פתחו חנות קונספט חדשה של סבון של פעם,
בתור חברת מועדון קיבלתי הזמנה לפתיחה והיה לי ברור שאני מגיעה !
הייתי סקרנית לראות מה מסתתר מאחורי היריעות החומות
שכיסו את חלון הראווה בחנות לידה אני עוברת כל יום.

 חנות הקונספט הראשונה של SABON
נפתחת 13 שנה לאחר פתיחת החנות הראשונה, שנמצאת גם היא בשינקין.
ומה מיוחד בה?


החנות מעוצבת כמו מעדניה: בדלפק המכירה מוצגים סבונים במעין מקרר של עוגות,
בכניסה לחנות מוצב "תפריט" כמו במסעדה, המציג את הפריטים ומחיריהם,
ועל לוח גיר ניתן לראות את המוצרים המיוחדים המיוצרים בחנות באותו השבוע.
נחמד, לא?



 במרכז החנות נמצא חדר בו רוקחים סבונים לעיני הלקוחות.

רוצים לנסות את המוצרים? אין שום בעיה,
מגוון רחב של טסטרים מונח ליד הבאר המקסימה הזאת,
ובסיום תוכלו לשטוף את הידיים.



שני מוצרים שאני מאוד אוהבת :
ג'ל רחצה בריח פטשולי, לבנדר, וניל.
וקרם ידים באריזת רטרו מקסימה, גם הוא בריח פטשולי , לבנדר, וניל.

בביקורי האחרון בחנות הכרתי מוצר חדש שלא הכרתי
מבשם בדים בריח LINEN
מה אני אגיד לכם?
שלמות !!!
ממליצה עליו בחום, ריח ממכר.
התזתי אותו על המצעים והמגבות והבית כולו הוצף בריח נעים ונקי.

ממליצה בחום לבקר בחנות,
SABON, שנקין 28, תל אביב.







תגובה 1 :

  1. בין חנויות האהובות עליי, אוהבת במיוחד את הליין שלהם לנרות, כל נר עם ריח מיוחד.

    השבמחק