מציאות !

יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

ועד הבית !
יש מתנדבים ? אז זהו שאין !
אני "זכיתי" בתפקיד המתיש ומכהנת בו כבר כמה שנים.
במסגרת התפקיד החלטתי לפנות את המחסן של הבניין,
שהיה בלתי אפשרי להיכנס אליו מרוב חפצים שהושארו בו ופחד הסטרי שלי מג'וקים.
שם מצאתי את שתי המציאות האלו.

כיסא ומסגרת ישנה שהיו מאובקים ולא אטרקטיבים במיוחד.
אבל במסגרת האהבה האחרונה שלי לריהוט רטרו,
החלטתי לשפץ לבד את שני הפריטים.
את הכסא אני מיעדת לפינת העבודה בחדר של דניאל,
שיצאה מאוד סתמית אחרי השיפוץ ואני ממש לא מרוצה ממנה,
ולכן זה הפרויקט הבא שלי.
את המסגרת אני רוצה להפוך למראה שחסרה בכניסה לבית,
אני עוד מתלבטת בבחירה של הצבע.
תמונות בהמשך !

וממציאה למציאה.....

ביקור בזארה גילה את החולצה הזאת ששייכת כבר לקולקציית החורף .
קצת מוזר לרכוש פריטים מקולקצית החורף בחום הבלתי נסבל ששורר החודש ,
אבל מדובר בחולצה קלילה יחסית,
ובכל מקרה מקולקצית הקיץ כבר לא נשאר הרבה.


כן, אחרי ארבעה חודשים נטולי גלוטן וסוכר,
( גמילה לא קלה במיוחד...)
אני פוזלת לפעמים לכיוון זארה,
ואפילו מצליחה למצוא פריט או שניים,
שמנמודות יקרות,
אם נכנסתן לזארה ואהבתן פריט מסוים אבל אתן לא מוצאות את המידות הגדולות יותר,
 כדאי לשאול אם הן קיימות במחסן !
כן, שמעתן נכון !!!
מסתבר שהרבה פריטים במידות XL ו XXL
נמצאים במחסן, לא מובן לי למה ?
אבל זאת עובדה.

החולצה הנבחרת BASIC לגמרי,
שרוול 3/4 , פסים כחול ואדום,
יש גם בכחול וירוק.
מחיר סביר - 100 ש"ח.
בשילוב ג'ינס כהה ונעלי בלרינה - אני מסודרת !

מציאות או לא ?



3 תגובות :

  1. יפה שלקחת יוזמה כזו לסדר את המחסן.
    חשבתי שתשימי תמונה גם של "האחרי" שנראה איך רעננת את הפריטים.
    כל הכבוד על הגמילה, הלוואי שאני אוכל להיגמל מפחמימות...
    בזארה את יכולה לראות על תווית הנייר באיזה מידות קיים הפריט.
    תתחדשי על הרכישה, אני לא יכולה לדמיין לקנות חורף עכשיו...

    השבמחק
  2. מצחיק שאני קוראת את הפוסט הזה אחרי שהרהרתי ביני לבין עצמי על גמילה מסוכר וגלוטן שראיתי בפרסומת בעיתון...
    נשמע קשה בטירוף! כל הכבוד לך! עשית לבד או דרך מכון?
    ותתחדשי כמובן על החולצה! פעם הייתי קונה בזארה, היום כבר לא יכולה :(

    השבמחק
  3. דנרה, ברור שתהיה תמונה של אחרי השיפוץ....
    הגמילה היתה ממש פרויקט, אבל אני מאוד גאה בעצמי על השינוי.
    ולגבי זארה אני יודעת על המידות אבל הקטע הוא שתמיד את המידות הגדולות מוציאים לי מהמחסן, לא מוזר? מזל שאני תמיד נתקלת שם במוכרות נחמדות....

    אנונימית, עברתי את הגמילה דרך מכון אברמסון, והאמת שהייתי מאוד סקפטית, אבל העובדה היא שאני לא נוגעת בגלוטן וסוכר, השבוע הראשון מאוד קשה, הירידה במשקל אצלי היא איטית אבל אני מרוצה.

    השבמחק