איפה העוגה ?

יום רביעי, 17 באוגוסט 2011


יום שישי, 12 באוגוסט, אני חוגגת יום הולדת,
עוגה לא הייתה....

אבל יומיים לפני יום ההולדת, כבר חיכה לי זר צבעוני,
מדודה מקסימה שיודעת בדיוק משמח אותי.


היה - ים מושלם,
כחול , רגוע ומרגיע.


הייתה ארוחת בוקר עם מון אמור,
ב"חצר גולדמן" (מומלץ).



היה זר חמניות, צהוב כמו השמש,
קורן מאנרגיות חיוביות
הישר ממון אמור.


היו עשרות של מברכים בטלפון ובפייסבוק,
התוצאה ? שמחה גדולה בלב.
וברכה אחת שקראתי עשרים דקות לפני 12:00 בלילה,
שגרמה לי לבכות מהתרגשות וגעגועים.

מאחלת לעצמי אושר, הגשמה עצמית ושמחה בלב !!!

6 תגובות :

  1. האם הכותרת לפוסט בהשראת החבר שלך לחדר?
    וזר מקסים.

    השבמחק
  2. לא תמיד צריך עוגה :) נשמע שנהנית.
    ממש יום הולדת קסום!
    מאחלת לך את כל שאת מאחלת לעצמך וגם מה ששכחת (כי אני פולניה :-P) - בריאות! לך ולכל האהובים שלך.

    השבמחק
  3. נשמע שהיה לך יומולדת שמח וכיפי במיוחד. מאחלת לך עוד המון ימי הולדת מאושרים כאלו ! [התמונות כרגיל מקסימות!] :)

    השבמחק
  4. איזה פוסט מתוק!
    אנו שותפות לאותו המזל (אריה כמובן) בהפרש של שבוע :-) פיספסתי את ההזדמנות לאחל לך מזל טוב בפייסבוק
    אבל פה זה אפילו טוב יותר לא?
    אז המון מזל טוב! מאחלת לך המון אושר,בריאות ויצירתיות תמיד.

    אביטל

    השבמחק
  5. איזה כיף, הדברים הקטנים שעושים אותנו שמחים :)
    שוב המון מזל טוב!

    השבמחק
  6. כן, כן.. אני ולא אחרת!!
    עכשיו אני מבינה על בשרי התמכרות מהי!!
    למעלה משעה אני יושבת מהופנטת, וואלה התמכרתי..

    העיקר שיש שמחה בלב :)

    השבמחק