URBAN LOOK

יום שישי, 29 ביולי 2011


מה קורה כשאני מחפשת בגדים ולא מוצאת ?
ברור !
קונה עוד זוג נעליים,
הקושי במציאת בגדים לשמנמודות בארץ נהפך למשימה בלתי אפשרית,
אני לא מדברת על בגדים מרשתות כמו מתאים לי ועונות,
אלא על בגדי מעצבים, ששכחו שיש מי שחוצה את המידה 40.
בקיץ הבעיתיות מחמירה,
אבל זה כבר נושא לפוסט בפני עצמו.

מידה 37,  מושלמות, נוחות,
ובגוון שעדיין לא קיים בארון הנעליים שלי.


את הנעליים, של חברת ANNIEL רכשתי בחנות INN7 עליה קיבלתי המלצות,
זוהי חנות שנמצאת ברחוב בן יהודה בתל אביב, בה ניתן למצוא בה מותגים שונים מחו"ל.
ההמלצות לא אכזבו, קיבלתי שירות מעולה ואדיב.
והמשכתי לדרכי ...... 




ועוד שקית קטנה שגרמה לי להמון חיוכים.....
הגיעה אליי בתחילת החודש היישר מרשת SEPHORA
אחד המוצרים שהיה בשקית נכנס ל - WISH LIST  שלי כבר מזמן:
 NAKED PALETTE  של URBAN DECAY


על הפלטה היו המלצות רבות ברשת,
ובעקבות כל ההמלצות ?
הפלטה אזלה במלאי והיה קשה מאוד להשיג אותה.
את המוצר שלא נמכר בארץ, ניסיתי להשיג דרך אתרים שונים,
כאשר בכל פעם שבדקתי נרשם עליו SOLD OUT !!
ועכשיו כקיבלתי אותה הבנתי למה:
הפלטה שמכילה 12 צלליות נמרחות בצורה מושלמת, רובן שימריות,
אבל לא בצורה מוגזמת, בעלות עמידות טובה,
אבל הכי חשוב, הגוונים ששולבו מדהימים בכל שילוב שלא תנסו.
בתוך הפלטה צורפה מברשת איפור נעימה ונוחה לעבודה.


את התמונות בפוסט הזה צילמתי בעזרת אפליקציית האייפון
הכי אהובה עליי כרגע  INSTAGRAM
כדאי לנסות !



מה עוד היה בשקית ?
בפוסטים הבאים.....

בינתיים אני יוצאת לפלסטיק שוק !


6 תגובות :

  1. תתחדשי על הכל! מחכה לביקורות...

    השבמחק
  2. נראה נפלא. תהני מהרכישות.
    נעליים זו מכה רצינית, איך נגמלים???

    השבמחק
  3. מרינה, תודה, ניסיתי כמובן רק חלק מהמוצרים בינתיים, חלק אהבתי יותר וחלק פחות.

    דנרה, לא נגמלים ! בשביל נעליים ותיקים אני לא צריכה להיות מידה 36/38 :-)

    השבמחק
  4. תתחדשי! הכל נראה נפלא .לאחרונה הזמנתי את הפלטה של ה-88 החמה ויש שם המון גוונים דומים אז אני אבדוק. המחיר של הנייקד פשוט שערורייתי בעיניי עבור כמות כזו מזערית אבל אין ספק שיש לה המון סטייל ושילובים אפשריים.ו..האפליקציה שהמלצת עליה ממכרת! :)

    השבמחק
  5. אני אוהבת שהפלטה מגיעה עם מברשת אבל מסכימה עם הבולשת, המחיר יקר מידי מבחינתי.

    לגבי נעלים - אני חזרתי מ"זוגות" וקניתי זוג חדש של ליבלינג, אצלי בנעלים דווקא יש בעיה של מידה (42) אבל לרוב אני מוצאת בירידי נעלים אצל המעצבים השונים נעלים שבמידה שלי.

    תתחדשי!

    השבמחק
  6. אורלי,
    הוקסמנו לראות את הבלוג..
    שחמנו מאד שנהנית אצלנו,
    תחזרי שוב :-)

    צוות INN7

    השבמחק