על שלושה חתולים ו- LADY GAGA

יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

ביום שישי האחרון לאחר שבוע עמוס וסוחט אנרגיות, החלטתי להתפנק קצת באיפור חדש.
(מרלין מונרו שרה -" Diamonds are a girl's best friend" אז מבחינתי אפשר להחליף את ה - Diamonds  באיפור)
קפצתי לסניף הקרוב של M.A.C בעזריאלי להרגיש קצת חו"ל.
אני מאוד אוהבת את חנויות M.A.C , במרחק צעד אחד מהרעש וההמולה של הקניון - האווירה משתנה.המוצרים שפרוסים על המדפים בסדר מופתי, המרקמים המושלמים, הצבעים, פשוט מסיבה לאוהבות האיפור.
רכשתי שלושה מוצרים:
שפתון מסדרת  VIVA GLAM של סינדי לאופר וליידי גאגא.
זו הסדרה השישית בקולקציה ש - 10% ממנה נתרמים לקרן (אותה ייסדה M.A.C בשנת 1994) התומכת בחולי איידס ברחבי העולם.
בחרתי את הליפסטיק הורוד של ליידי גאגא. (בתמונות מצד שמאל)
יש לי הרבה גלוסים ורודים אבל לא ליפסטיק ואני חייבת לציין שהייתי קצת חשדנית
כשראיתי את הגוון שנראה צועק יחסית,לא הייתי בטוחה שזו קניה מוצלחת,
אבל הסתבר שכן.
המסקנות שלי:
אריזה: בצבע שחור כמו כל האודמים של החברה, עם כיתוב בצבע בורדו מטאלי.
מרקם: נעים ולא יבש.
מריחה: קלה, מכיוון שהליפסטיק לא יבש הוא נמרח בקלות.
מחיר: 87 שקלים.
התוצאה: השפתיים נצבעו בורוד עדין אך מודגש,
             הליפסטיק החזיק מספר שעות, עמידות גבוהה יחסית למרקם שלו. 
              




המוצר השני שרכשתי - איילנר סגול ( smoky heir) מהסדרה החדשה - Fabulous felines, סדרה בהשראת משפחת החתולים,
הסדרה מחולקת לשלושה מראות (שמוצגים לפניכם בתמונות):
Burmese beauty - בהשראת החתול הבורמזי, בעל גווני השמפניה והזית.
Palace pedigreed - בהשראת החתול "הרוסי הכחול" שידוע בעיני האיזמרגד, והפרווה הכסופה שלו.
Leopard lux - בהשראת חתול הבר המנומר.
כל מראה בקולקציה מורכב ממגוון רחב של פריטים: סומק, צלליות, איילינר, שפתונים וגלוסים.
את המבחר המרשים של הגוונים אתם יכולים לראות באתר M.A.C





המסקנות שלי:
אריזה: אריזה בצבע של האיילינר, סגול כהה.
מרקם: מושלם, לא נוזלי מידי ולא סמיך מידי מה שמקל על מריחת האיילינר.  
מריחה: במריחת איילנר חשובה המברשת, המברשת המצורפת היא דקה ויחסית קצרה, מרחתי את האיילנר בקלות. יש לציין שאיילנר הוא פריט בו אני משתמשת כל יום, ואני מורחת אותו בקלות, אבל ניסיתי גם איילנרים עם מברשות לא טובות, שקשה להגיע לתוצאות טובות איתן.
מחיר: 104 שקלים.
תוצאה: אהבתי מאוד, לאיילנר גוון סגול כהה יחסית , שמשתלב עם מגוון רחב של צלליות. יש לציין שהוא עמיד לשעות רבות ולא יורד בקלות, כך שכדאי להצטייד במסיר איפור טוב לעיניים.
אני אוהבת את המסיר איפור לעינים  Gentle off eye and lip makeup remover של M.A.C

המוצר השלישי שרכשתי, גלוס מסדרת In the groove בשם - You've got it.
גלוס בצבע בז' שישר משך את תשומת ליבי בגלל הגוון המיוחד שלו.
המסקנות שלי:
אריזה: שקופה, כך שרואים את הגוון של הגלוס. (צירפתי תמונה)
מרקם: סמיך יחסית לגלוסים אחרים שניסיתי.
מחיר: 105 שקלים
תוצאה: השפתיים נצבעו בגוון בז' כמעט שקוף, השכבה היתה יחסית עבה.
מי שלא אוהבת מרקם של גלוס על השפתיים, כדאי שתמעיט בכמות החומר שנמרח על השפתיים.


כמה טיפים מהבילוי שלי:
1. אם החלטתן להתפנק בחווית קניה ולא באתם לרכוש מוצר מסוים וללכת.
כדאי להגיע בנחת, להסתובב בין המדפים והטסטרים ופשוט להנות.

2.התאורה בחנויות האיפור הטובות חזקה מאוד. 
 קחו בחשבון שאם ניסיתן מוצר בחנות , לא תמיד הוא יראה אותו הדבר בתאורה טבעית.

  3.  באת לקנות מוצר עם מגוון רחב של גוונים?
הצמדי לגוונים שיתאימו לך ולא בהכרח לגוון הטרנדי של העונה.


!!! ENJOY


4 תגובות :

  1. על פוסט כזה, את צריכה לשים תמרור עצור...לגברים או לפחות רחוב ללא מוצא

    השבמחק
  2. פאק איי לייק מאק !
    והטיפים נכונים לכלללללל ביקורינו בחנויות.

    השבמחק
  3. היי, יש לי שאלה לגבי האיליינרים של מאק. קניתי 3 מהם ולמרות שאני ממש אוהבת את הצבעים, הגימור והעמידות, תמיד בזמן המריחה האיליינר גולש לי טיפה על הריסים ואז הם נדבקים בכמה מקומות וכששים על זה מסקרה, זה ממש מכוער /: זה קרה לך?
    תודה רבה

    השבמחק
  4. האיילינר של מאק מהסדרה הזאת הוא באמת קצת יותר נוזלי מה - Liquid last liner .
    אבל לא קרה לי מה שאת מתארת.

    השבמחק