מסמיקה !

יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

יש מוצרי איפור כמו איילינר וצלליות שהמריחה שלהם לוקחת לי כמה שניות,
ויש מוצרים, סומק לדוגמא שאיתם אני תמיד מסתבכת,
על עצמות הלחיים? מתחת לעצמות הלחיים? מה הדרך הנכונה בשבילי?
ואיזה צבע? חום ? ורוד?
למריחת סומק צריך מיומנות גבוהה לא פחות מאשר מריחת איילינר
שנראית לרבים מסובכת מאוד,מריחה לא נכונה של סומק יכולה
להרוס את האיפור הכי מושלם.
לכן כשראיתי בבלוג של דנרה - danra's vault המלצה על
השימר בריק בגוון nectar של בובי בראון ,רציתי לנסות אותו.
הסומק הגיע אלי מארה"ב וכשפתחתי אותו......התאכזבתי !!!
הוא נראה כהה מאוד יחסית לתמונה שלו, והגוון הכתום נראה לי מאוד דומיננטי,
ובכל זאת למחרת בבוקר,ניסיתי אותו ו....התאהבתי !
הסומק מורכב מחמישה גוונים אותם מערבבים קלות
עם כל מברשת סומק שברשותכן, (האריזה מגיעה ללא מברשת).
הסומק עדין מאוד עם קצת ברק שמוסיף המון למראה.
אז אני מצטרפת להמלצה, סומק must have !!!
הבעיה היחידה היא שאין את המותג בארץ.
הפיתרון ? ניתן להזמין את הסומק דרך אתר strawberrynet
זהו אתר בו ניתן למצוא מותגים רבים בתחום האיפור, הטיפוח והבישום שלא קיימים בארץ.


ואי אפשר לעבור את השבוע בלי להזכיר את הקולקציה החדשה של M.A.C  :
Venomous Villains     
קולקציה שנוצרה בהשראת ארבע דמויות רעות מסרטי דיסני:
"כלבים וגנבים", "שלגיה ושבעת הגמדים", "הנסיכה והצפרדע" ו"היפיפיה הנרדמת".
לכל דמות יש מראה הכולל מגוון רחב של מוצרים כשעל כל אריזה מוטבעת התמונה של הדמות,
הקולקציה צפויה להגיע לחנויות בסוף השבוע הקרוב.

ארבעת הדמויות מסרטי דיסני
 
                           שלושה מוצרים שמשכו את תשומת ליבי:
                                 



                                             ושלושה לקים מסקרנים במיוחד !


אהבתם?


4 תגובות :

  1. דווקא עם סומק מסתבכת ??????????
    מוסט איזי בעולם :)
    והקולקציה הנ"ל קרה ומושלמתתתתת לגוון העור הצהצהב של רובנו .

    סופש מדהים!

    השבמחק
  2. חן חן יקירתי.
    שמחה שאת מרוצה.
    להמליץ על השימר בריק נקטר זה די ללכת על בטוח :-)
    לא מפתיע מה שאת כותבת על הקושי בהנחת סומק, זה כל כך משתנה מאחת לאחת. לצערי יש כאלו שאף פעם לא טרחו ללמוד איך הכי נכון להן להניח ורואים את זה בשטח, פשוט נראה כמו כתם צבע על הפנים (זה נכון אגב גם לברונזרים)...

    השבמחק
  3. מצחיק באמת שדוקא עם סומק אני מסתבכת,
    ועם האיפור לעיניים שהרוב מסתבכות איתו - אני ממש לא !
    דנרה אחרי שימוש של שבועיים רצופים בשימר בריק, פרסמתי את ההמלצה בכיף.
    ברונזרים דרך אגב זה עוד פריט שאני מסתבכת איתו...
    :-)

    השבמחק
  4. כל פעם שהשימר בריק בגוון נקטר הוא בהנחה משמעותית בסטרוברי אני מפספסת את זה, או שזה מגיע בדיוק כשאין לי יותא כסף להוציא באותו חודש על מוצרי מותרות. הוא נראה מדהים, מקווה ש"אצליח" לרכוש אותו בעתיד :)

    השבמחק