D.I.Y צבעוני

יום שלישי, 12 ביולי 2011


הקיץ נותן השראה לצבעוניות ויצירתיות בתחום הלקים,
 והרשת מלאה בהפקות ורעיונות של "עשה זאת בעצמך"
החל ממריחת לק בהשראת קולקציית הקיץ של פרדה ועד
הפקה מקסימה ממגזין "GLAMOUR"
שבה ניתן לראות איך מריחת לק יכולה להיות אומנות.
כל תמונה מלווה בהסבר איך להגיע לאפקט שמתקבל
וגם את סוגי הלקים שבתמונה.

 התמונה מ GLAMOUR

התמונה מ GLAMOUR

התמונה מ GLAMOUR

התמונה מ GLAMOUR

התמונה מ GLAMOUR


התמונה מ GLAMOUR


לק מנוקד... ציפורן אחת בגוון שונה.... מניקור גיאומטרי...
יש אפשרות שתרוצי לנסות ? או שבשבילך זאת הפקה בלבד ?


9 תגובות :

  1. מקסים! כמה אני אוהבת צבעים :)
    וגם הפדיקור הזה מגניב לאללה

    השבמחק
  2. מדליק וצבעוני בהחלט.
    בגדול זה לא משהו שאעשה, אבל איתי אין לדעת...;)

    השבמחק
  3. אהבתי את השחור לבן. הוא לא באמת מוגזם ויש בו משהו אלגנטי ושובב :)

    השבמחק
  4. קורין,
    גם אני אהבתי את הצבעים,
    ובקיץ אפשר למרוח צבעים שפחות מעיזים ללכת איתם במניקור- בפדיקור.... :-)
    ככה עשיתי עם לק צהוב זוהר שלא רציתי למרוח בידיים, בפדיקור הוא היה מדהים וגרר המון מחמאות :-)

    השבמחק
  5. דנרה ,
    גם איתי אין לדעת, מה שלא הייתי מעיזה לפני שנה שנתיים, כבר השתנה לגמרי, אז אני מסכימה איתך לגמרי !
    :-)

    השבמחק
  6. הבולשת,
    הבנתי שלמרוח צבע שונה על ציפורן אחת הוא טרנד שאפשר לראות אצל הרבה סלבס.....
    אני אהבתי את ה- half moon french למרות שמרחתי אותו אצל מניקוריסטית, לא הצלחתי למרוח אותו לבד.

    השבמחק
  7. העלית חיוך רחב על שפתי וזה קל קל בימים אלה. ראשששששית גורים החמודים וגם העיצובים הצבעוניים. בשבילי זו הפקה, הפקה יפה

    השבמחק
  8. איזה רעיון חמוד!מתה על גורים.
    אני לא חושבת שאצליח לעשות מניקור כזה לבד :(

    השבמחק
  9. לו רק הייתה לי היד, אין ספק שהייתי מנסה!
    זה כל כך מגניב, קליל ומקסים בעיניי:)

    השבמחק