WELCOMING 2019 אורלי אלקלעי

יום שלישי, 5 בפברואר 2019


והנה הן, ההמלצות שלי לפרוייקט WELCOMING 2019
אני מודה שלא קל לבחור... מה מתאים, מה לא? 
אז בחרתי חמש המלצות שאני חושבת שממש תאהבו.





ארוחת בוקר במסעדת Claro
אחרי שבשנה האחרונה ביקרנו באינספור בתי קפה תל אביביים (בסעיף 2 תבינו למה)
אני חייבת להגיד שאת ארוחת הבוקר הזוגית של קלארו אתם חייבים לנסות,
המסעדה של השף רן שמואלי נמצאת במתחם שרונה 
במבנה טמפלרי מיוחד ומרשים
מציעה ארוחות בוקר טעימות, עשירות, עם מחשבה על כל פרט ופרט חוץ מהטעם המושלם. 
תוסיפו לזה גם שירות מצויין 
וקיבלתם מקום מומלץ לאכול ארוחת בוקר. הזמנתם כבר מקום?
(צילום שני בריל)

 זמן
זאת אולי לא המלצה אלא יותר נקודה למחשבה.
במירוץ של החיים כמה פעמים השבוע אתם יכולים לומר שעצרתם והקדשתם קצת זמן לעצמכם. 
כן, לעצמכם. 
שעה שבה המרדף היומיומי והשגרה השוחקת נעצרים 
ואתם יכולים לומר שיש זמן שהוא נטו לעצמכם. 
כבר שנה שאני מקפידה לעשות את זה לפחות פעם בשבוע. 
הזמן שלי הוא שעה של טיפול מסאז' ורפלקסולוגיה אצל הנטורופתית שלי. 
זה יכול להיות גם שעה של מוזיקה מול הצמחיה במרפסת שלנו,
 ואני גם מקפידה כל שבוע ליצור זמן זוגי. 
זה אולי נשמע קלישאתי אבל כל יום שישי מון אמור ואני יוצאים ל"דייט" 
ארוחת בוקר בו אנחנו יכולים לדבר ולהסתכל אחד על השני 
בלי הפרעות, הסחות דעת, דברים שצריכים לעשות, תכנונים ועבודה על הראש. 
זמן זוגי שקט נטו. מומלץ.

בזכות העבודה שלי, שמעתי מה זה גאגא לפני חודשיים,
הסתקרנתי, הגעתי לשיעור ואני חייבת לומר שהתאהבתי. 
מה זה גאגא? 
שיטת תנועה של הכוראוגרף אוהד נהרין. 
בפועל זאת הזדמנות עבורי לשחרר את הגוף וגם את הנפש 
במסגרת של שיעור הכולל תנועה.
אני מודה שבשיעור הראשון התביישתי. 
עמדתי בצד לפני שהתחיל השיעור ולא מצאתי את מקומי. 
אחרי דקה כשהשיעור התחיל, המבוכה והביישנות עברו.
זאת נטו חוויה של תנועה מוזיקה והמון שחרור.
 שאין לי באופן טבעי בחיים ה"אמיתיים"

אני מודה, טרנד ה- Urban jungle סחף גם אותי. 
והוא כבר הרבה יותר מרק טרנד. 
הוא השתלב באופן טבעי בבית והפך לשגרה כיפית ולא מכבידה.
 ואם אתם כבר כמוני מכורים או מתכננים להתמכר לטרנד המושלם הזה 
כדאי לכם להכיר את We love plants 
חנות קטנה וירוקה בה תוכלו למצוא צמחים, ספרים, עציצים, כלי קרמיקה, 
כלים - כל מה שצריך כדי לתחזק פינה ירוקה בבית!  
והבונוס? החנות מעוצבת בצורה מושלמת.
ויש להם גם אינסטוש מושלם...

פודקאסטים
כולם ממליצים ואומרים שכדאי לשלב ספורט בשגרה ומבחינתי זה היה בלתי אפשרי. 
ניסיתי להתמיד עם מאמן כושר פרטי, מנוי למכון, מנוי לחוג
 שוב ושוב הפסקתי אחרי כמה חודשים ונכנעתי לעצלנות. 
עד שגיליתי את הצעידות. 
אני קובעת לעצמי את הזמן, את הקצב וזה גם בחינם. 
אז כל כל בוקר אני יוצאת בשעה מוקדמת ויוצאת לסיבוב קבוע של שעה. 
כך גם יצא שגיליתי את עולם הפודקאסטים 
שיחות והרצאות בנושאים שונים ורבים שמוקלטות ומועלות לאפליקציה 
שמרכזת את כולן ומספקת שעות של תוכן מעניין. 
לפני היציאה לצעידה אני בוחרת מה אני רוצה לשמוע ויוצאת לדרך ... 
ממליצה על הפודקאסטים של התכנית של טל ואביעד,
וגם על פודקאסטים מעולים בנושאי שיווק ומדיה של הבלוגרית jenna kutcher
ויש עוד המון, תבחרו את האהובים עליכם ותתחילו לעקוב ולהקשיב.




תגובה 1 :