Welcoming 2017 - אלינור ברטל

יום שלישי, 3 בינואר 2017


פוסט שלישי בפרויקט WELCOMING 2017
והפעם מתארחת עם המלצות משגעות - אלינור ברטל,
בעלת בלוג, ערוץ יוטיוב שאני לא מפספסת בו אף סרטון,
וגם מתחזקת את אחד מפרופילי האינסטגרם היפים בארץ לדעתי. 



חנות - יולטה 
 אין חנויות כמו יולטה בארץ,
מדובר בחנות מוצרי נייר ולייף סטייל עם המותגים הכי יפים - ביניהם רייפל פייפר. 
להיכנס ליולטה זה כמו להיכנס למעין חנות חלומית, מלאה במחברות,
מוצרי סקראפ וכל מיני אביזרים משלימים כמו עפרונות, פרינטים, כיסויים לטלפון וכרטיסי ברכה.
אני באופן אישי לא מסוגלת לצאת משם עם פחות משתי מחברות לפחות. 
כיכר מסריק, תל אביב.
לדף הפייסבוק של יולטה


 ספר  - BLOOM - NAVIGATING LIFE AND STYLE
את הספר של היוטיוברית אסתי ללונד עוד לא הספקתי לסיים וכבר הספקתי להתאהב בו;
 זה מעין ספר ביוגרפיה עליה, בחורה קנדית שעברה לקצה השני של העולם (אנגליה) 
כדי לגור עם הבחור שהכירה באינטרנט. 
הספר ממש על הכל; יופי, טיפוח, דיכאון, קריירה וכל מה שאפשר לחשוב עליו,
כתוב מנק' מבט מאד אמיתית ולא מתנשאת
 והוא כתוב ככה שאתה יכול להרים אותו בכל פרק שאתה רוצה ולקרוא, 
אחד ספרי הלייף סטייל המוצלחים שנתקלתי בהם. 


 מסעדה - קפה איטליה
 יש לי מסעדה שאהובה עליי כבר כמה שנים, ואני פוקדת לפחות אחת לחודש - קפה איטליה בתל אביב. 
בתור חובבת אוכל מושפעת, ובמיוחד איטלקי, האוכל האהוב עליי הוא פסטה! 
יש לי כמה מנות קבועות שם שאני לא מוכנה לוותר עליהן
וככה יוצא שכל פעם שאני מגיעה אני אוכלת בדיוק את אותו דבר ונהנית מכל רגע!
המנות המומלצות שלי: סלט קולורבי, סלט עגבניות מיסטה וריגטוני רוזה והאם. 


טלוויזיה בנות גילמור
מאז שאני זוכרת את עצמי אני רואה בנות גילמור, בריפיט.
 אני כבר יודעת את כל המילים בעל פה וזוכרת סצינות בבירור.
 השנה הוכרז הרימייק לאחר שנים שהסדרה הסתיימה (באופן די צולע) והפרקים שוחררו לנטפליקס.
כמובן שצפיתי בהם ברגע שיצאו, בבינג' עם מארזי פופטארסט וקערות מאק אנד צ'יז. 
הרימייק לא איכזב, אבל אין על העונות הראשונות והמקוריות של בנות גילמור,
 אם מישהי עוד איכשהו לא ראתה את כל הסדרה, שתדאג לזה השנה. 


 מותג קלואה 
השנה עשיתי את הקפיצה ורכשתי את פריט המותגים הראשון שלי. 
תיק FAYE של קלואה - הוא מושלם ועל זמני, קלאסי. 
בשל המחיר שלו הוא גם יהיה תיק שלי לעשור הקרוב בערך - ואין לי בעיה עם זה



לפוסט הראשון בסדרה וההמלצות של טל סיון ציפורין : http://bit.ly/2ismmZJ
לפוסט השני בסדרה וההמלצות של אירה חרקובסקי דותן : http://bit.ly/2iXbHoX

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה