Welcoming 2017 - טל סיוון ציפורין

יום ראשון, 1 בינואר 2017

כשכולם עוסקים בסיכומי שנת 2016,
פרויקט WELCOMING 2017 יוצא לדרך,
כי אני מעדיפה להסתכל קדימה, ולהביא לכם את ההמלצות שאתם חייבים להכיר ולנסות בשנה הקרובה,
כדי שההמלצות יהיו מגוונות ומעניינות בחרתי ארבע בלוגריות מוכשרות שאני אוהבת,
והן בחרו בקפידה המלצות בתחומים שונים, את הפוסט החמישי אני אכתוב.

אז בלי הרבה הסברים ...אלו ההמלצות המשגעות של טל סיון ציפורין,
את טל הכרתי בזכות האינסטגרם המשובח שלה,היא זכתה בתמונת היום,
ואני הסתקרנתי לראות מי עומדת מאחורי התמונה המדהימה, ומאז הפכתי לעוקבת שלא מפספסת אף תמונה באינסטגרם ובטח שלא בבלוג הנהדר שהגיע קצת אחרי.
לשמחתי חוץ מהמפגש בעולם הוירטואלי,
 נפגשנו במציאות ושמחתי לפגוש את הפנים המחייכות מאחורי הבלוג והאינסטגרם המצליחים.

לאינסטגרם של טל - talzip@
לבלוג של טל - chocolate/salt


מסעדה – חלוצים 3

כשמבקשים ממני המלצות, אני חושבת קודם כל על מסעדות, כמובן. אני מאוהבת במקום הקטון הזה, שנמצא, איך לא, ברחוב החלוצים 3 שבדרום תל אביב. כל ביס שיוצרים איתן ונונו ונעמה שטרנליכט הוא מבחינתי מושלם. אולי זו אווירת הביסטרו הפריזאי, אולי זה עודף קצוצות השיער בצוות (אני מאושרת תמיד לפגוש עוד קצוצות שיער), או אולי זו פשוט הפולנטה הכל כך מושלמת שלהם.


ניחוח – המעפילים 

אני חסידה קטנה מאד של מוצרי קוסמטיקה לעצמי. הולכת בגדול על המינימום הנדרש, לא מסוגלת לשאת יותר מזה. לפני קצת יותר משנתיים, האיש שלצידי החליט לגדל זקן מכובד ומאוחר יותר גם הצמיד לה בלורית נאה. לפני חודשיים, הוא פגש את מוצרי הטיפוח לזקן (ולבלורית) של המעפילים. מאז הוא מסתובב עם ניחוח קרמל עדין, ולי לא נותר אלא לחייך ולטמון את פני בזקנו. המעפילים יצרו מותג מדויק ומהודק, שמציע מגוון טיפוח בעיקר לזקן ועוד. הריחות שלהם רעננים ומענגים. וכן, זה הכי היפסטרי שלי.


פינוק – הממתקים של הילה הוכמן

הם כל כך מקסימים וצבעוניים ומדגדגים את הנקודות הנכונות של מאוהבי הסוכר. טעמתי רק קצה של קצהו מהמגוון, וכבר דילגה מתוכי ילדה קטנה ומאושרת. הילה היא קונפיסרי שמשחזרת בעבודת יד את הטעמים של ממתקי הילדות של פעם (אלו שאולי ילדים פריזאים מכירים), מרמלדות של פירות (גם בצורת רובוט!), מרשמלו אמיתי, קליסונים או נוגט. השאלה היא רק איך לבחור?


מוזיקה – 2023 – איה כורם

2023 הוא אלבום שהתחילה ליצור איה כורם, כשגילתה שלא תוכל להשתחרר מהחוזה שכובל אותה אל חברת התקליטים שייצגה אותה עד שנת 2023. התוצאה היא סוג של אופרת רוק, שמספרת את סיפורו של אדם שחי בשנת 2023 ומוכר את המחשבות שלו בכדי להתפרנס. זו הפקה מטורפת, מלווה בתזמורת מיתרים ובהשתתפותם של רבים וגדולים כמו דני ליטני, אפרת גוש, ארקדי דוכין, רונה קינן, מזי כהן, לאה שבת ועוד רשימה ארוכה של אמנים נהדרים.
זה אלבום מרתק, מורכב ומרשים בצורה יוצאת דופן. צריך להקדיש לו זמן, ריכוז ומחשבה, קצת כמו קריאה של ספר.


ספר (גם) בישול – Molly on the Range

מולי יה (Molly Yeh) היא בלוגרית אמריקאית-אסייתית-יהודיה-נשואה לחוואי וחיה על גבול מינסוטה/צפון דקוטה. הספר שלה מלא מתכונים צבעוניים לאוכל חוואים מנחם, חומוס ועוגות מקושטות בצבעוניות הכי לא צפויה. אבל הוא בעיקר עמוס טקסטים משעשעים שמספרים מאיפה היא באה ולאן היא הולכת, וכל זה מעוטר באיורים חיננים ממש ובחלת הפנקייק עם הבצל הירוק שלה.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה