7 ימים. 7 תמונות. צבעוניות מושלמת.

יום חמישי, 12 בינואר 2012



הפוסט הקבוע ביום הקבוע.
מתחילים.....




יום שישי היה אפרורי וגשום, 
ונדמה היה שכך יהיה כל הסופ"ש.



התמונה האהובה עליי השבוע צולמה בפיקניק ספונטני שנערך ביום שבת בבוקר,
סוף סוף נגמרה השנה הכי מלחיצה, והחודש הכי אינטנסיבי בעבודה,
שגזלו ממני שעות שינה ועצבים לא מעטים,
את כל השבתות של חודש דצמבר בילינו באזור הבית, 
בלי נסיעות ארוכות, בלי תכנונים מיוחדים,
התירוץ היה מזג האוויר, הסיבה האמתית היתה ההרגשה שהגוף פשוט צריך לנוח.





































החזאים צפו שבת קרירה וגשומה חלקית,
אבל קמנו לשבת שטופת שמש,
ארזנו שמיכה לפיקניק , שני כדורי משחק לבונבונים,
בדרך קנינו קצת לחמים וגבינות וכמובן זיתים ושתיה קלה,
ויצאנו לתל חדיד שנמצאת בדרך לשוהם,
הנסיעה לא ארכה יותר מידי זמן, 
והיתה גם קצרה יותר אם לא היינו מפספסים את היציאה במחלף הנכון,
מה שגרם לנו לסיבוב קל.





יום הולדת לדודה מקסימה ,
גרם לי השבוע להתאמץ קצת בתחום הקולינרי, מה שממש לא אופייני לי,
ולארוחת צהריים קלילה, נקנו בזיליקום ריחני וטרי,
סלסלת עגבניות שרי אדומות וגרעיני חמניה שנקלו והעלו ריח משגע.







שלושת המרכיבים חוברו ביחד לסלט צבעוני,
שתמיד נמצא על השולחן כשאנחנו מארחים,
אליו התווספו פשטידות, ועוד סלטים אחרים 
וביחד נוצרה ארוחת צהריים קלילה וחגיגית.






חבילה מארה"ב עם שני מוצרי איפור שימחה אותי מאוד השבוע,
מחברת The balm הזמנתי לראשונה פודרה ושימר, 
סנונית ראשונה לעוד מוצרים שאזמין מהחברה ? אולי....

הפוסט של לובה מ - Fashion tails  שנותן הרבה חומר למחשבה , 
בנושא חברות קוסמטיקה שעושות ניסויים בבעלי חיים,
גרם לי להעדיף לרכוש מוצרים של חברה שלא עורכת ניסויים בבעלי חיים,
לעומת החברה ממנה אני קונה באופן קבוע,
אני לא יודעת אם ההעדפה הזאת תהיה קבועה,
אבל כרגע הסיכוי להעדפת חברות כאלו הוא גבוה מאוד. 
עדיין לא ניסיתי את המוצרים מספיק זמן כדי לחוות עליהם דעה,
אבל תודו שהאריזות שלהם פשוט הורסות ! 





לק תכלת ? אני ?
לא מסתדר, אבל בכל זאת זה הלק שנבחר לשבור קצת את רצף הלקים בצבעי הבורדו והאפורים למיניהם,
שנמרחו בשבועות האחרונים,
ESSIE  -Coat azure 
תכלת אפרפר מעט, פורמולה מצוינת,
נמרח בקלות, בקיצור -מושלם !







7 ימים. 7 תמונות.
ולמרות שאין בפוסט הזה תמונות של הים, 
צעדתי גם השבוע. 







22 תגובות :

  1. יופי של פוסט! גם אני ניהנתי אתמול מהשבת השמשית שהפתיעה ויצאתי לטיולונים בשטח :-)
    הלק משגע!! לא ניסיתי בעצמי את מוצרי דה באלם, אבל שמעתי עליהם דברים טובים בינתיים. תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. בינתיים מהשימר אני מאוד מרוצה ומהפודרה קצת פחות,
      אבל אני עדיין מנסה אותם.

      מחק
  2. כבר נוצר מצב שאני ממתינה לפוסטים השבועיים שלך, תראי מה עשית לי :-)

    השבמחק
  3. התמונות נפלאות כרגיל. שמת לב שאת מרבה לצלם נעליים לאחרונה.
    הגוון של התכלת לא לי, הוא באמת שובר קצת. סופ"ש מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת מצלמת הרבה נעליים בזמן האחרון,
      :-)
      אפילו פתחתי אלבום מיוחד באינסטגרם שנקרא - ! I LOST MY CHOO

      מחק
  4. תענוג לעיניים, תמונות משגעות!

    השבמחק
  5. תמונות מקסימות!
    פיקניק זה בהחלט כיף, במיוחד אחרי תקופה לחוצה ועמוסה.
    ואני מתה על השילוב הזה שיש בסלט- עשה לי חשק להכין.

    אני מאוד אוהבת את הלק הזה, וגם פה עשית לי חשק למרוח אותו!
    סופ"ש מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון של הלק ממש לא אופיני לי,
      אבל אני ממש מרוצה ממנו!
      מן הסתם הוא יככב אצלי בזמן הקרוב.

      תודה
      :-)

      מחק
  6. התמונה הראשונה של שישי מהממת!
    בחירה מוצלחת של הלק לעכשיו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איך לא ניסיתי את הלק הזה עד עכשיו ???
      :-)

      מחק
  7. אהבתי את הצבע של הלק!
    רכשתי היום צבע דומה לחדר בבית רק בטונים יותר בהירים (-:

    השבמחק
  8. פוסט מצוין כהרגלך . התמונה עם האיצטרובל היא האהובה עליי :) [ולא הייתי מתנגדת לסלט גם] . הלק משגע עלייך והגוון מיוחד !

    השבמחק
  9. תודה !
    ההתמכרות לאפליקציות הצילום באייפון לא נגמרות....
    התמונה צולמה בעזרת האינסטגרם כרגיל ועוד אפליקציה חדשה.
    :-)

    השבמחק
  10. גאה בך שאת ממשיכה בצעידות שלך. הפעילות שלי רק מתמעטת מיום ליום אבל מצפה לשינוי בקרוב :)
    אהבתי את הלק הכחול, כן הוא היה ברשותי בגלל ששמו חופף לשמו המלא של אריק - Azure Eric ובסוף זנחתי אותו אלוהים יודע למה :P

    הסלט המתואר שלך הוא הסלט החביב עלי בהחלט! אני יכולה לטרוף ממנו עד בלי די!

    ואגב, גם אצלי סופשבוע שעבר (?) קבעתי עם חברה באופן ספונטני לדבר בשבת בבוקר ולראות מה יהיה מזג האויר, קרה ומזג האויר היה מושלם ונפגשנו בכיף לקפה וארוחת בוקר על הטיילת בנמל תל אביב - תענוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. נמל תל אביב הוא אחד המקומות החביבים עליי !
      בעיקר למפגש עם חברות בבית קפה :-)

      מחק
  11. פוסט מצוין, כרגיל :)

    שבת שלום

    השבמחק
  12. עם הבולשת פה. התמונה עם האצטרובל מפילה.
    כמו גם הסלט שעושה חשק לרעננות מתפרצת בפה

    השבמחק
  13. התמונה עם האצטרובל היא הפייבוריט שלי גם !
    :-)

    השבמחק