וינטאג' עדכני

יום רביעי, 28 בספטמבר 2011


אף פעם לא הבנתי את מי שברשותה תיק קלאץ' או תיק קטנטן אחר,
התיק שלי תמיד גדול או ענק, כבד ומכיל הרבה יותר ממה שאני צריכה,
החל מהפריטים ההכרחיים כמו ארנק ופלאפון,
דרך אופטלגין, פינצטה ופלסטרים - עמוס, אמרתי ?

אחד ה - Must have שלי בתיק הוא יומן שבועי פשוט,
שבו אני מסמנת ורושמת תזכורות,
קיום יומן דומה בפלאפון מוכר לי,
אבל אני מעדיפה את האפשרות הישנה - עט ודף נייר.

כמו בכל שנה, השבוע החלטתי להצטייד ביומן חדש,
והגעתי במכוון לרחוב מונטיפיורי 25,
שם ידעתי שנמצאת Notbook אופנה בנייר,
החנות מציעה יומנים, מחברות, פנקסים שהייחוד שלהם,
הוא העטיפה שעשויה מספרים או מגזינים ישנים.


החנות מציגה עשרות של אפשרויות,
אחת יותר קסומה ומלהיבה מהשניה,
כריכות של הסדרה האהובה FAME , הקוסם מארץ עוץ, 
החבובות, רחוב סומסום, תמונות רטרו, 
המבחר עצום והבחירה קשה.


 חיפשתי יומן עם עטיפה של הקוסם מארץ עוץ, ולא מצאתי,
וכשכבר חשבתי להתפשר על יומן אחר,
 לשמחתי, לאחר חיפוש נמצאו בדלפק שני דפים עם תמונות מהסרט,
שנהפכו לכריכה החדשה של היומן שלי.


דורותי והפיה הטובה בכריכה הקדמית...


דורותי וטוטו בכריכה האחורית.

אז אם אתם עדיין מחפשים מתנה לשנה החדשה,
או רוצים לפנק את עצמכם במוצר ייחודי שלא תראו אצל אף אחד אחר,
Notbook  , זאת הכתובת.
(המוצרים של Notbook נמכרים במגוון חנויות, הרשימה מפורטת בדף הפייסבוק שלהם)



4 תגובות :

  1. אצלי זה הפוך, התיק חייב להיות הכי קטן שאפשר עם תכולה הכי מוגזמת שיש..
    למרות שפינצטה ופלסטר אין לי, בערך את השאר יש לי :P
    מינוס היומן. החיים שלי נמצאים בגוגל קלנדר.
    אז אני תמיד מחפשת תיקים קטנים, ותמיד שום דבר לא נכנס בהם חחח
    בסוף קניתי ארנקון קטן ותיק קטנטן לימים שאפשר לקחת כ.א. קצת כסף קטן, רשיון נהיגה ופלאפון וכל זה בתיקון קטנטן..

    זה לא אידיאלי ליום יום אבל לפחות זה שמיש..

    אהבתי את העיצוב של היומן. נראה מדליק לגמרי!

    השבמחק
  2. כמוני כמוך בענין התיקים, למרות שאני מאוד מנסה לצמצם. טחת לשבוע אני מסדרת את התיק, אבל יש לי כל כך הרבה דברים חשובים לקחת (עט, פצירה, מחטים וחו לעזקה ראשונה, מכשיר נייד פרטי ונייד של העבודה וכולי וכולי....

    את כל היומן שלי אני מנהלת בנייד, ולכן יומן שזב מאסט מצאתי דקיק וקטן, הוא משמש אותי לתזכורות, מספר טלפון או כתובת פה ושם. לא יפה כמו שלך אלא בנאלי.

    אבל שום דבר לא יכול להחליף עט ונייר.

    שנה טובה!

    השבמחק
  3. אני גם לא מצליחה להסתדר עם תיקים קטנים ;) יש לי כמה קטנים יותר שמיועדים לבילוי או ליציאה קצרה מהבית. אבל ביומיום אני גם תיק גדול עם המון תאים והמון דברים בפנים.

    היו תקופות שהיה לי יומן, בזמן האחרון אין לי כ"כ צורך. אבל יש לי מחברת או פנקס באופן קבוע בתיק.
    ממש התלהבתי מהכריכה של היומנים :) אני אוהבת שהפנקס שלי יהיה מיוחד ולא סתם

    השבמחק
  4. ארנק (גדול), פלאפון, מפתחות, משקפי שמש, תיק איפור עם מייקאפ לתיקונים- פודרה- כמה שפתונים וגלוסים- מגבון לח- טמפונים, פצירה, יומן, כמה עטים ומרקר, בקבוק מים, חטיף אנרגיה, קופסת כדורים נגד כאבי ראש, חבילת טישיו, קרם ידיים, מסטיק/ טיק-טק.
    כמעט כל פעם שאני נכנסת עם תיק היומיום שלי לקניון השומר "שוקל" אותו ושואל אותי אם אני סוחבת בו לבנים... :-P

    השבמחק