שתיים, שלוש..... הקשב !!!

יום חמישי, 24 בפברואר 2011


בתחזיות של אתרי האופנה המובילים לטרנדים שיכבשו אותנו בחורף 2011,
מופיע כל שנה הטרנד הצבאי,
טרנד שבפועל לא כל כך מורגש ברחוב הישראלי.

מה דרוש להשגת מראה שיתאים לטרנד ?
מי שאוהבת את הסגנון לא חייבת ללבוש : מכנסי קופיקו,חולצה עם כותפות ונעלי גולדה,
ובטח שלא צריכה לקנות מראה שלם בצבע חאקי, אם הצבע לא מחמיא לה.
מספיק ללבוש פריט אחד עם עם אלמנט צבאי כדי להשיג את הלוק הטרנדי.

ELLE,ספרד

Max mara
 
Dries van noten
 
Marc jacobs
  
Max mara
  
Burberry
התמונות מ- http://www.becomegorgeous.com/
 
ביונסה בז'קט של Balmain, 
via just jared
 
Vogue, מרץ 2010 via millionlooks.com
 
Vogue, מרץ 2010, via millionlooks.com

ואיך אני תורמת לנוכחות הטרנד ברחובות ארצנו ?
בביקור האחרון שלי ב"גולף" מצאתי ז'קט בצבע חאקי בהיר-
צבע שלא קיים אצלי בארון בכלל,
התלהבתי מהגזרה שלו, מהכפתורים שלו,
וגם מהשם שלו - ז'קט "נפוליאון",
כל כך מתאים,
מציאת בגדים מעוצבים במידה 42 + בחנויות היא משימה כמעט בלתי אפשרית,
כבר כתבתי על הבעיה בshopping-online,
יש מספר חנויות שכל עונה אני בודקת את הקולקציה שלהן-
אחת מהן היא גולף,
אני נכנסת לחנות בעיקר בשביל גופיות, חולצות בייסיק וקרדיגנים,
והשנה היה שם מבחר של ז'קטים וקרדיגנים מוצלחים במיוחד.
.




מבצע סוף העונה - 1+1 שהיה באותה העת בחנות,
וההתלהבות שלי מהז'קט,
גרמו לי לקנות את אותו הז'קט גם בצבע שחור,
(הצבע השולט בארון שלי)
במחיר של כ- 295  שקלים,
רכשתי שני ז'קטים,
שגורפים המון מחמאות,
ללא ספק קניה מוצלחת !
,

מה היתה הקניה הכי המוצלחת שלכם העונה ?

 


2 תגובות :

  1. לעולם לא אקנה נעלי גולדה!
    אהבתי מאוד את הג'קטים...עבדתי פעם בגולף יש להם תקופות מבחינת בגדים יפים אבל לדעתי הם קצת מגזימים עם המחירים.
    בסוף עונה אצלהם קניתי כמה קרדיגנים אני מאוד אוהבת :)במחיר הרגיל לא הייתי קונה אותם

    השבמחק
  2. מה זה מכנסי קופיקו?!
    אני ממש לא אוהבת את הלוק הצבאי. לעיתים נדירות אני מוצאת איזה משהו בלוק שהוא עדיין רך ונשי, אבל בדרך כלל אני מרגישה שהלוק הזה מאוד כבד ולא נינוח לעין.

    השבמחק