כנס הקעקועים הישראלי #4

יום ראשון, 9 באוקטובר 2016



כן זה כואב. מאוד אפילו.
בפעם האחרונה, אחרי שלוש שעות של כאבים,
החלטתי שאין יותר קעקועים.  
זה לא הפריע לי להוסיף עוגן, קטן יש לציין, לפני חודשיים,
וכבר לתכנן את הקעקוע הבא עוד לפני שהעוגן החלים..


לא התחלתי עם כל נושא הקעקועים בגיל צעיר,
את הראשון והסמלי יש לציין קעקעתי בגיל שלושים אני חושבת,
ועם הראשון הגיעו האחרים וללא ספק זה ממכר.

מי שהדביק אותי בהתמכרות הטובה או הלא טובה, תלוי את מי תשאלו...
(לא טובה יענו ההורים שלי)
הוא בכלל מון אמור, שעקרב בצבעי שחור ואפור מקשט את זרועו,
ומאז הספיק להוסיף מספר קעקועים מכובדים על הרגליים, הגב והזרועות,
באחד מהם אפילו אני מקועקעת. כבוד. 

אז בתור שני מכורים היה ברור לנו שאנחנו מגיעים לכנס הישראלי לקעקועים,
 שנערך בסופ"ש האחרון, בתל אביב.
חגיגה לאוהבי ומכורי הקעקועים והפירסינג.
מוזיקה, בירה, רעש של עשרות מכונות שזמזמו בו זמנית,
תוך כדי קעקוע של עשרות אנשים שהחליטו להוסיף עוד איור לגופם.
חוויה מדהימה ומומלצת לכל מכורי הקעקועים,

ואני... אחרי בילוי של כמה שעות בין מקעקעים ומקועקעים,
כבר חושבת על הקעקוע הבא...
התמכרות, אמרנו ?  

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה