INSTASTORY - בין עבודה לים.

יום ראשון, 31 ביולי 2016


ככה נראה האינסטגרם שלי בקיץ.
תמונות של שגרת עבודה לא שגרתית לצד תמונות של שמיים כחולים וים.
אולי זה לא רק אצלי. 
יש משפטים שחוזרים הרבה בבלוג. כמו תקליט שבור.
אחד מהם הוא שאני בכלל טיפוס של חורף.
בסטודיו המשגע של ליאור, סטודיו 1220. עולם של השראה. 
 של גשם. של ללכת בלי מעיל. של "לשכוח" את המטריה בבית.

אני אוהבת ללכת על הרצפה הקרה בלי נעלי בית.
אוהבת שלוליות, מחייכת כשרואה חילזון, 
הרצאה שלי בנושא תפעול נכון של הדף העסקי בחנות העיצוב "האסם"
אוהבת ארטישוק ותות שדה ומרק עדשים.
וגם צעיפים וטיפות על ענפי העצים,  
אוהבת נעליים סגורות.
להתכרבל בפוך. ואז להוציא רגל יחפה ולהרגיש קצת את הקור.
יומיים של שיפוץ בבית. החלפת חדרים בין מיה ויונתן לדניאל.
 ואז מגיע חודש יוני ויולי, 
ושרב. חום, הצמדות למזגן, לחות מטורפת ודביקה ואיפור מבריק מזיעה. 
וים ! 
קרטיב דובדבן וצחוקים של מיה ויונתן ברגע שהם רצים למים,
ולכמה רגעים אני אוהבת את הקיץ.





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה