WELCOMING 2015 - אורלי אלקלעי

יום חמישי, 8 בינואר 2015


הפוסט החמישי בפרויקט "WELCOMING 2015" והפעם ההמלצות שלי !
ולפני ההמלצות אני רוצה להגיד תודה ענקית לבלוגריות שהשתתפו בפרויקט :
שלי גרוס, אפרת ליכטנשטט, דר משיח וקרן שביט 
וגם למי שעיצבה את הפרויקט כבר בפעם השנייה עם המון סבלנות ומקצועיות המעצבת הגרפית ירדן גלילי
אז הנה הן ...ההמלצות שלי. 

קרדיט תמונה יולטה : דניאל שכטר, reDesign



מאיירת 
האיורים של תמר נהיר ינאי מושלמים בעיניי.
הגוונים ההרמוניים שמשתלבים בצורה נהדרת אחד עם השני,
הדמויות המוקפדות והעדינות,ובעיקר העובדה שכשאני מסתכלת על האיורים האהובים,
אני מרגישה שנכנסתי לעולם קסום והמחשבות שלי נודדות למקומות קסומים.
דף הפייסבוק של תמר נהיר ינאי

סדנה - ארז קומרובסקי
במילה אחת חוויה.
 ואם לפרט... השילוב המושלם בין מקום מרוחק שגורם לך לצאת מהשגרה,
אוכל טעים ברמה גבוהה, האפשרות לראות ולשמוע מתכונים משף שההנאה שלו מההכנה מורגשת ומדבקת,
אז אם אתם רוצים להתפנק, לצאת מהשגרה ולצחוק הרבה תתעניינו בתאריך של הסדנה הבאה.
עמוד הפייסבוק של בית הספר לבישול גלילי של ארז קומרובסקי

יולטה
התמכרתי למוצרי נייר, מעניינים, איכותיים כאלו שכיף להוציא מהתיק או להניח על השולחן.
עמי גואטה ואסף יולזרי שמייבאים מוצרי נייר ממיטב החברות בעולם פתחו לאחרונה חנות בכיכר מסריק,
בה תוכלו למצוא מבחר של מוצרים. מחברות, יומנים, ניירות עטיפה שיכולים לשמש כפוסטרים מעניינים,
וגלויות שאפשר פשוט למסגר ולתלות על הקיר בחדר הילדים, במטבח או בסלון.
ובנוסף למוצרים המשגעים שנמכרים בחנות, גם העיצוב שלה (כל התצוגה עשויה מרהיטי וינטג')
מעניין, מקורי ומעורר השראה.
עמוד הפייסבוק של Cavallini Israel

בית קפה התחתית
התל אביבים אולי ינחרו בבוז כשיקראו את ההמלצה שלי על בית הקפה המוכר "התחתית" ,
אבל לטובת הגרים מחוץ ל"בועה" אני כותבת על המקום בו תמצאו אותי ואת מון אמור לפחות פעם בשבוע,
אוכל פשוט וטעים להפליא, עיצוב עירוני ומוזיקה משובחת. מה צריך יותר ?
בית קפה התחתית, לינקולן 9, תל אביב.

אינסטגרם - dinalf
מעבר להיותה רשת חברתית מצליחה וממכרת, אינסטגרם מעניקה עבור רבים השראה ומקום ליצירתיות,
אני עוקבת אחרי החשבון של דינה אלפסי כבר תקופה אחרונה ואוהבת את התמונות המושקעות והיצירתיות,
אבל סדרת ה"רכבת" שלה צריכה להגיע לאחד המוזאונים ובעיניי היא פשוט גאונית.
דינה מצלמת רגעים מהנסיעה ברכבת, רגעים שרוב הסיכוי שהרבה מאיתנו נתקלים בהם וממשיכים הלאה,
אבל הראייה והעריכה המיוחדת של התמונות גורמת לכם לעצור, להתבונן ולקבל המון השראה.
לאינסטגרם של דינה אלפסי - dinalf - (סדרת הרכבת - mytrainmoments#)




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה