מצאתי ברשת #5

יום רביעי, 24 בדצמבר 2014



הרשת מציעה אלפי תמונות, לינקים, כתבות ופוסטים,
קשה לעקוב אחרי כל המידע והתוכן ברשתות החברתיות,
וב - FEEDLY שלי מצטברים מאות פוסטים כל שבוע. 
ממשיכה בסדרת פוסטים שבה אציג לינקים מומלצים ברשת  :
חנות / דף /  מותג / חשבון אינסטגרם,
                   מה גרם לי לחייך, להתרגש, לקבל השראה, להעריך ובעיקר לעצור ולהתבונן.


בלוג אוכל - ? What should i eat for breakfast today 
בלוגים של אוכל.
הסטיילינג, הצבעוניות, הצילומים מסקרנים אותי וזה בעצם מה שגורם לי להמשיך לעקוב אחרי אותו הבלוג,
 מבחינתי המתכונים לרוב בכלל לא חשובים,
אני פשוט נהנית מההקפדה על הפרטים, הצילום המשובח וגם מהקונספט.
במקרה של הבלוג הזה הקונספט גרם לי לחייך ולתהות איך לא חשבו על זה קודם ?
בלוג של ארוחות בוקר ! הארוחות שאני הכי אוהבת.
הצילומים משגעים, הסטיילינג פשוט וזה בעיניי היופי שלו,
 ואני הוספתי עוד בלוג לרשימת הבלוגים האהובים עליי. אני בטוחה שגם אתם.

לינק לבלוג What should i eat for breakfast today 



כיסויי לאייפון 
לא מושלם ? 
Fifi lapin הארנבת הסטייליסטית שמשגעת את העולם.

לינק לחנות האינטרנט - iconemesis




חנות ובלוג - Harriote grace
עוד המלצה על בלוג אוכל ? אז זהו שלא.
התמונות שייכות לבלוג Harriote grace עסק ששייך לאב ובתו שגרים במרחק עצום אחד מהשני.
האב שמכין כלים מעץ שלח אותם לביתו שהתחילה לצלם אותם ומכאן נולד עסק מקסים ובלוג מרהיב.

לינק לבלוג - Harriote grace


נייר מעוצב - Pudish
אחרי ההתמכרות לאינסטגרם, לפייסבוק, לקולה דיאט... נוספה לי התמכרות חדשה ! נייר.
כן, נייר. אני מתלהבת ואוספת גלויות ומחברות מעניינות עם כריכה איכותית ואיורים שאני אוהבת,
אז כשנתקלתי בפייסבוק בעמוד של Pudish (של המעצבת הגרפית אביטל פודינסקי)
סימנתי לייק וידעתי שזה רק עניין של זמן,
עד שהמחברות המשגעות עם האיורים המקסימים והמונוכרומטיים בצבעי שחור ולבן יעשירו את האוסף שלי.
(ולמי שתוהה... האוסף שלי בשימוש בעבודה... אני לא אוספת ושומרת. אלא נהנית ממנו כל יום.)

לעמוד הפייסבוק של Pudish




חשבון אינסטגרם - Poupeerousse
אני אוהבת לעקוב אחרי חשבונות אינסטגרם מצרפת.
אחד האהובים עליי לאחרונה הוא האינסטגרם של ג'סטין - בעלת מותג תכשיטים,
עם המון סטייל, תכשיטים משגעים וקעקועים מדהימים.
מה תמצאו אצלה באינסטגרם ? צבעוניות, שיק צרפתי, תכשיטים, קעקועים, עיצוב
בקיצור...אם אתם אוהבים את אחד מהנושאים האלו.  תתחילו לעקוב.

לחשבון האינסטגרם של Poupeerousse






אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה