קייטנת אמא !

יום שלישי, 2 בספטמבר 2014


"אין אפשרות לקחת חופש באוגוסט" מכריזה המנהלת בחודש יולי בשנה שעברה במקום העבודה שלי.
הייתי קצת מופתעת למרות שידעתי שתקופת החגים מתחילה בתחילת ספטמבר, ולפניה יש הרבה עבודה.
תבינו, שאומרים משפט כזה לאמא לשלושה מיד מופיעה מעל ראשה בועת מחשבה כזאת כמו בסרטים,
שכוללת הרבה סימני שאלה, סימני קריאה מהלחץ וגם מחשבון...
שיעזור להבין ולחשב מי יהיה עם הילדים כשאין אפשרות לקחת חופש.
התשובה היתה די ברורה.
כמעט את כל ימי החופשה בילה מון אמור עם הילדים כשאני כמובן מרגישה המון רגשי אשמה,
אין מה לעשות, הם הגיעו ברגע שהפכתי לאמא. אצלי לפחות, אבל אני בטוחה שלא רק.

והשנה ? שלושה שבועות של קייטנת אמא בחודש אוגוסט.
מה השתנה ? בטח תחשבו שהפעם אישרו לי בעבודה לצאת לחופש... התשובה פשוטה יותר,
הפסקתי לעבוד באפריל השנה, וברגע שנגמרה הקייטנה בגן, הקייטנה שלי התחילה.

המתכון לקייטנת אמא :
דרושה :  קצת ילדותיות. מעט יצירתיות. הרבה סבלנות.
ילדותיות check - לא קצת. הרבה. כזאת אני.
יצירתיות ? check - ומכיוון שזה לא הצד החזק שלי, הגיעו לעזרתי הבלוגים והפינטרסט.
וסבלנות ? אם יש או אין זה מצרך חובה.

יומן אינסטגרם. קייטנת אמא.

תערוכת אנדי וורהול לילדים במוזאון תל אביב. מומלץ !
ושוק איכרים במושב כרם בן זמרה. לא רצינו לחזור הביתה...

סרט "שודדי האגוזים" חמוד +.  ולא לשכוח פופקורן כמובן.
ואי אפשר בלי כמה בקרים בים. בשבילם וגם בשבילי.

בילוי ב"גינת אוכל" המדהימה,
ושוב בים. קפיצות בגלים וארטיק.

ואז הגיע היום הראשון של ספטמבר ...
חזרה לבית הספר ולגן, שלושה סנדוויצ'ים עם חביתה ודמעות של אמא מתרגשת.



2 תגובות :

  1. גם אני הפכתי לעצמאית כשנולדו הילדים.
    חיכיתי להם ככ הרבה ;-) שנים....
    ילדותיות קצת נעלמה לי עם הלחץ של החיים והרצון שלי להיות מאורגנת ומסודרת.
    חבל לי :-/

    השבמחק
  2. אל קיטנת אמא
    את יודעת - אומרים שאם יש לסבלנות בחיים -יש לך הכל!

    השבמחק