Beauty addict - choose your favorite

יום רביעי, 25 ביוני 2014


אודם בצבע מיוחד, צללית במרקם חדשני, סומק באריזה מקורית וצבעונית,
יש הרבה סיבות לקניית מוצרי איפור חדשים למרות שבמגירת האיפור קיימים מוצרים דומים,
המבחר הוא ענק אבל כשמגיעים לרגע בו מתכוננים לאירוע חשוב, בילוי או אפילו ארגון תיק האיפור לחופשה,
תמיד אבחר את המוצרים המוכרים לי, מבחינת גוון, עמידות ופונקציה. 


יש מוצרים שאני בטוחה שלא צריך להציג כמו ה - Naked palette פלטת הצלליות המדוברת,
שתמיד אמצע בה גוונים אהובים, בדר"כ אני בוחרת בגוונים המבריקים, ולא משנה באיזה גוון אבחר,
העמידות שלהן מצוינת. כך גם עם ה - superliner של לוריאל והמסקרה של Armani,
מוצרים שנרכשים כבר בפעם השניה והשלישית.

למה מופיעים שני מייק אפים בתמונה ? בקיצור ? התשובה שלי היא גוון. אבל אני אפרט...
בחודש מרץ בזמן חופשה בפריז, טיילתי יודעת שבטוח אתקל בסניף של רשת "ספורה"
אי אפשר היה לפספס את החנות הענקית בשאנז אליזה, ובצעדים מהירים התקרבתי לכניסה,
בטוחה שאצא ממנה עם שקית עמוסת איפור. בחנות הענקית קצת הלכתי לאיבוד... היא גדולה מאוד,
מלאה מותגים מוכרים ומבחר ענק של מוצרי איפור, סטנדים צבעוניים ומדפים עם כל בושם עליו רק תחשבו.
בחנתי את הדוכן של אחת החברות האהובות עליי - Urban decay מתלבטת אם לרכוש את פלטת ה- NAKED 3
ובסוף מתבוננת במייק אפ (naked skin) של החברה שגם סיקרן אותי. מהדיילת של המותג ביקשתי עזרה
והיא בחנה אותי, הכריזה שהמייק אפ שלי כרגע ורוד מידי (?!?!) והתאימה לי מיד גוון שחשבה שיתאים לי,
ואני ? מכיוון שלא הכנתי "שיעורי בית" לפני כן, סמכתי על ההתאמה ומיהרתי לקופה.
כשהגעתי לדלת של החנות, קלטתי את המבט המופתע של מון אמור, שלא הבין איך רכשתי רק מוצר אחד,
והאמת שגם אני הפתעתי את עצמי אבל המבחר פשוט גרם לי רק לרצות לצאת מהחנות.
כשהגעתי לארץ הבנתי שאולי זאת הייתה התאורה בחנות או סיבה אחרת אבל הגוון שהותאם לי כהה מידי,
כך שלמרות הרכישה החדשה אני מעדיפה את המייק אפ  Photoready של רבלון
אותו אני ממש אוהבת מבחינת רמת כיסוי ועמידות ( החליף אצלי את ה- Parure extreme של גרלן )
 בשנה האחרונה אני תמיד רוכשת שני גוונים של המייק אפ  (4 בהיר לי קצת, ו- 5 קצת כהה לי)
ומערבבת מעט מכל מספר בהתאם לגוון העור שלי באותו הזמן.
כדי לחוות דעה על ה - NAKED של Urban decay ניסיתי אותו מספר פעמים ולא התרשמתי ממנו מאוד,
המרקם שלו נוזלי יחסית למייק אפים נוזליים אחרים שניסיתי, הוא נמרח בקלות ונוח לשימוש
בגלל אריזת המשאבה שלו,אבל הכיסוי שלו בינוני והגימור שלו מעט מבריק שתי תכונות שעבור העור שלי הן חסרון.


ובתחום הבישום, יש לי אומנם מספר בשמים אהובים וקבועים,
אבל תמיד כיף לנסות חדשים ואחד המומלצים והאהובים עליי הקיץ הוא See By CHLOE - Eau fraiche
הבשמים של המותג חוזרים להופיע בפוסטים כבר במשך שנתיים.
מאז שהרחתי את הבושם האהוב עליי CHLOE LOVE המותג לא אכזב אותי, והשיק שוב בושם בעל ניחוח מצוין,
הבושם בעל ריח פרחוני פירותי עדין עם תמציות יקינתון , פריחת תפוח ויסמין עם בסיס וטיבר.
בעל עמידות טובה מאוד ומתאים בדיוק לעונת הקיץ בה תמיד מחפשים בשמים מרעננים וקלילים.



* על עוד בשמים של המותג CHLOE בפוסט it most be love



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה