Beauty addict - red lips & polka dots

יום חמישי, 16 בינואר 2014


שפתון אדום.
אם הייתם שואלים אותי לפני כמה שנים הייתי אומרת לכם שאין סיכוי שתמצאו אותו במגירת האיפור שלי,
אבל בחודשים האחרונים אני מתחילה להתאהב בצבע ולא רק בגזרת הלקים.
אז מבחינתי לא מפתיע שבפוסט הזה מככבים שני אודמים בצבע אדום,
אומנם שונים מאוד מבחינת מראה ומרקם,
אבל שניהם מעניקים מראה דרמטי שקשה להתעלם ממנו.  


1.
MAYBELLINE - COLORAMA POLKA DOTS
חובבות האפקטים והלקים המיוחדים ישמחו לראות את ארבעת הלקים של מייבלין מסדרת קולורמה,
לקים שקופים בעלי נקודות בגוונים שונים.
בתור מי שמעדיפה לקים די פשוטים ושנים הבחירה הראשונה שלה היה פרנצ' בגוונים חלביים,
בחרתי דווקא להניח את הלק עם הנקודות לבנות /כסופות/שחורות על לק בגוון שחור כחול,
( Midnight cami - ESSIE ) ואהבתי את המראה המנוקד, השונה והמיוחד.
(אני חייבת לציין שכמו רוב הלקים בהם יש תוספת של גליטר - הסרת הלק קשה, וצריך המון מסיר לק וסבלנות)

2.
ESSIE - APRICOT CUTICLE OIL
אני לא כל כך אובייקטיבית כשמדובר על ESSIE - מותג הלקים האהוב עליי.
שמחתי לראות מוצר חדש שהמותג השיק לאחרונה  - שמן אפרסק להזנת העור שמסביב לציפורניים,
המוצר בעל ריח משגע של אפרסק כמובן, מגיע בבקבוק ומברשת הדומה לאריזות הלקים של ESSIE,
מעניק הזנה ולחות לעור שמסביב לציפורן, מכיל שמנים טבעיים,
ולפי הוראות היצרן לתוצאות אופטימליות כדאי לעסות אותו על העור שמסביב לציפורניים פעמיים ביום.

3.
REVLON - LIP BUTTER - WILD WATERMELON 63
מאז שהושקו בארץ הגוונים החדשים בסדרת ה - Lip butter תכננתי לרכוש את הגוון האדום בסדרה,
(עליו קראתי גם המלצה בבלוג של שנטי the funny bunny)
את המרקם הקרמי והנעים של השפתונים אני מאוד אוהבת,
תוסיפו גם עמידות טובה (יחסית למרקם) ומחיר סביר וקיבלתם מוצר עליו אני מאוד ממליצה.
האודם בגוון אדום בולט מבחינת גוון אבל בגלל המרקם הגלוסי שלו לא מתקבל כדומיננטי מידי.
ואם אתן מעדיפות גוונים עדינים יותר, תוכלו למצוא גם אותם בסדרה.

4.
ROSES DE CHLOE
מותג האופנה קלואה שוב מפתיע אותי עם הבושם המושלם Roses de Chloe.
אחרי ה- Eau de Chloe, See by Chloe, ו-Chloe love  (עליהם כתבתי כבר בפוסט It must be love)
משיק מותג האופנה בושם נשי בריח ורדים (המשלב גם ריח ברגמוט, מגנוליה מושק וענבר)
אני חושבת שהריחות של בשמי המותג אהובים עליי בעיקר בגלל הנשיות, הקלילות והפרשיות שלהם.
אז כשתגיעו לאחת מרשתות השיווק אני ממליצה לכם לגשת למדף של Chloe,
צפויה לכם התלבטות לא פשוטה לבחור ממגוון בשמים מצוין.

5.
LANCOME - L'ABSOLU VELOURS - 193
מותג האיפור לנקום מצטרף להשקות של שפתונים נוזליים והשיק לאחרונה את סדרת L'absolu velours ,
הסדרה כוללת תשעה גוונים של שפתון נוזלי המעניק מראה מט ועמידות גבוהה יחסית.
אני מודה שכשאני בוחרת להניח שפתונים נוזליים  (שמתקבעים מהר על השפתיים יחסית לשפתונים רגילים )
אני מאוד נזהרת  ומתרכזת שלא לפספס את קו השפתיים,
בעיקר כשהגוונים של השפתון הם בולטים ודומיננטיים, כמו גוון 193 גוון אדום עמוק.
בלנקום חשבו על הבעייתיות הזאת, והאפליקטור של השפתון בנוי כך שניתן למרוח את השפתיים בחלקו השטוח,
ואת גבולות השפה בחלקו הדק יותר, הוא לא מייבש את השפתיים, ובעל עמידות טובה אבל לא גבוהה
 ולאחר כשעתיים דהה בצורה אחידה.





3 תגובות :

  1. אני מכירה מעולה כמעט את כל המוצרים שהעלת כאן וחייבת להצטרף להמלצות. מדובר במוצרים שאני הכי הכי אוהבת ונהנית להשתמש בהם...

    השבמחק
  2. הלק של מייבלין אטרקציה לטעמי, אהבתי את הפורמולה וכל הגוונים ממש.
    מסכימה עם כל מה שכתבת על הבושם. הוא ממכר ביותר - זהירות!!!

    השבמחק
  3. הלק של מייבלין מצויין! אחד מהלקים העמידים ביותר שנתקלתי בהם.
    בשבוע האחרון הרחתי שוב את ה see של קלואה והתאהבתי בו לחלוטין! דווקא את גרסת הורדים לא אהבתי (בינתיים... חוש הריח שלי עובר שנ=ינוי מאז שהפסקתי לעשן...)

    השבמחק